Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
[E52A 1.8] szarpanie
Autor Wiadomość
maciomirek 
Nowy Forumowicz

Auto: Mitsubishi Galant 1.8, benzyna
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 11 Wrz 2009
Posty: 22
Skąd: Krosno Odrzańskie
Wysłany: 16-11-2009, 19:40   [E52A 1.8] szarpanie

Witam wszystkich
Problem w moim galu polega na tym ze nie ma mocy i szarpie przy dodawaniu gazu Wydaje sie mi że powyżej 3tys obrotów jest troszke lepiej, choć nie zawsze
Wymieniłem przewody, świece, filtr paliwa, powietrza i nic nie pomogło
Komp sprawdzony błedów brak, co jeszcze sprawdzić bo konczą mi sie pomysły

Czy to może być wina zle ustawionego rozrządu?... No bo już nie wiem co?
_________________

 
 
hubert_galant 
Mitsumaniak
NeverBackDown

Auto: Honda Prelude 2.0B 1993
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 23 Wrz 2009
Posty: 126
Skąd: Warszawa
Wysłany: 17-11-2009, 01:52   

on nie jest przypadkiem na pompowtrysku??? jak tak to może masz źle ustawioną pompę na swoich 15 stopniach uchyłu czy jak to się nazywa, albo na rozrządzie.

oczywiście jak to jest na pompowtrysku, poprawcie mnie jak sie myle
_________________
Jestem jaki jestem i nikt tego nie zmieni :)
 
 
 
maciomirek 
Nowy Forumowicz

Auto: Mitsubishi Galant 1.8, benzyna
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 11 Wrz 2009
Posty: 22
Skąd: Krosno Odrzańskie
Wysłany: 17-11-2009, 16:09   

Chodzi mi o to , czy mogą być takie objawy jeśli pasek rozrządu jest przesunięty np o jeden ząbek?? Dodam ze nie mam instalacji gazowej
_________________

 
 
tom11 
Forumowicz

Auto: galant 4g93
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 20 Lis 2008
Posty: 163
Skąd: lubartów
Wysłany: 17-11-2009, 16:57   

Witam

ja mam podobne objawy od regeneracji modułu
przyśpieszyłem zapłon i narazie musi być
nie stać mnie na tych pseudo mechanników którzy niby sie znają a chcą wymieniać wszystko po kolei aż się uda
słyszałem też że moż to być spowodowane awarią wtrysków lub pompy paliwa(ale to też gość zgadywał) jak dojdziesz napisz może i mi pomożesz.
POWODZENIA

[ Dodano: 17-11-2009, 17:00 ]
a co do pompowtrysków to są w dieslach , a w PB nie słyszałem?
 
 
maciomirek 
Nowy Forumowicz

Auto: Mitsubishi Galant 1.8, benzyna
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 11 Wrz 2009
Posty: 22
Skąd: Krosno Odrzańskie
Wysłany: 20-11-2009, 16:27   

Tom11 "nie stać mnie na tych pseudo mechanników którzy niby sie znają a chcą wymieniać wszystko po kolei aż się uda"

Właśnie o to mi chodzi Co mechanik to inna wersja Dlatego szukam pomocy na forum
Jakieś wskazówki Zeby uniknąć niepotrzebnych kosztów
Ale coś słabo to wychodzi....

Nie znam sie super na samochodach ale większość zeczy w aucie robie i robiłem sam Potrzebuje tylko wskazówki od czego zacząć, zeby znaleść przyczyne..
_________________

 
 
tom11 
Forumowicz

Auto: galant 4g93
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 20 Lis 2008
Posty: 163
Skąd: lubartów
Wysłany: 20-11-2009, 17:04   

Według mnie to jest to coś związane z aparatem zapłonowem (może kopułka,palec,a może ten kondensator na aparacie)
niestety z prądem jestem na bakier kiedy nie wsadze łap coś nabroje
a komp awari aparatu nie pokarze

a i jeszcze jedno nie wydaje Ci sie że świece śadają szybciej?
 
 
jacek11 
Mitsumaniak
Yatsu~eku

Auto: EA2W Żółwik, Outlander CW8W
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 122 razy
Dołączył: 07 Lis 2007
Posty: 11196
Skąd: Radomsko
Wysłany: 20-11-2009, 23:28   

tom11 napisał/a:
Według mnie to jest to coś związane z aparatem zapłonowem (może kopułka,palec,a może ten kondensator na aparacie)

Właśnie tam bym poszukał.Koszta niewielkie,a może pomóc :)
_________________

 
 
 
maciomirek 
Nowy Forumowicz

Auto: Mitsubishi Galant 1.8, benzyna
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 11 Wrz 2009
Posty: 22
Skąd: Krosno Odrzańskie
Wysłany: 27-11-2009, 20:14   

Szukam, szukam i... Narazie pomogło przyspieszenie zapłonu i jest o wiele lepiej (choć to jeszcze nie to)
Mam pytanko: Czy ma to jakiś negatywny wpływ na silnik?
_________________

 
 
tom11 
Forumowicz

Auto: galant 4g93
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 20 Lis 2008
Posty: 163
Skąd: lubartów
Wysłany: 28-11-2009, 11:53   

maciomirek napisał/a:
Czy ma to jakiś negatywny wpływ na silnik?


nic sie nie stanie zapłon 5 plus minus 2 to norma

szukaj bo przyspieszenie zapłonu nic na dłuszszą metę nie daje wiem z autopsji
układ paliwowy sprawdziłem i też nie to

jade zaraz do elektryka bo już nie daje sie jeżdzić
niech sprawdza ten pier.... moduł to musi byc to
napisze jak dojde do ładu

[ Dodano: 28-11-2009, 11:54 ]
maciomirek napisał/a:
Czy ma to jakiś negatywny wpływ na silnik?


nic sie nie stanie zapłon 5 plus minus 2 to norma

szukaj bo przyspieszenie zapłonu nic na dłurzszą metę nie daje wiem z autopsji
układ paliwowy sprawdziłem i też nie to

jade zaraz do elektryka bo już nie daje sie jeżdzić
niech sprawdza ten pier.... moduł to musi byc to
napisze jak dojde do ładu

[ Dodano: 28-11-2009, 11:55 ]
sory coś poj...
 
 
Cieniu 
Forumowicz
Cieniu


Auto: Galant E50
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 23 Paź 2009
Posty: 54
Skąd: Warszawa
Wysłany: 28-11-2009, 16:56   

Wykręć aparat zapłonowy i oddaj na badanie. Koszt badania w Warszawie to 35 zł, wiec nie ma tragedii. Nie znam cen w innych regionach, ale wiesz już, ze to nic kosmicznie drogiego.

swój problem z aparatem opisałem tu:
http://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=45039
ale jeszcze nie opisałem, ze odpalił:) (bo odpalił)


Dodam jeszcze, ze przed naprawą tez miałem problem z szarpaniem przy zimnym silniku. Zwalałem to na sprzęgło. Po wymianie cewki ze zdziwieniem stwierdziłem, ze sprzęgło sie naprawiło :P

W moim szarpanie nie było jednak typowym szarpaniem, tylko przód podskakiwał raz z lewej a raz z prawej. Tzn wyglądało to tak, jakby naprzemiennie raz lewe kolo miało moc a raz prawe. Masz podobnie?


już dopisałem:)
_________________
"I'm just a musical prostitute..."
Ostatnio zmieniony przez Cieniu 28-11-2009, 18:06, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
 
tom11 
Forumowicz

Auto: galant 4g93
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 20 Lis 2008
Posty: 163
Skąd: lubartów
Wysłany: 28-11-2009, 17:34   

Cieniu napisał/a:
szarpaniem przy zimnym silniku.


Nie wiem jak u Mirka ale u mnie na zimnym silniku jest w miare dopiero jak złapie troche temp. zaczyna szaleć,z wydechu trututu i nie jedzie

Ale nic pojadę w poniedziałek kupie aparat wiem kto ma,pozatym dzisiaj wymienili mi kondensatory w ECU nic nie pomogło ale mam nowe :lol:

[ Dodano: 28-11-2009, 17:36 ]
10 zł. cztery kondensatory +wymiana w stacji napraw RTV i AGD

[ Dodano: 28-11-2009, 17:38 ]
a cewke i moduł regenerowała mi Yakuza z Torunia , słyszeliście o nich jakieś opinie?
 
 
Cieniu 
Forumowicz
Cieniu


Auto: Galant E50
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 23 Paź 2009
Posty: 54
Skąd: Warszawa
Wysłany: 28-11-2009, 18:05   

dodam jeszcze, ze problem z "przeskakiwaniem z koła na koło" pojawiał się przy redukcji na "1". Yakuze - tom11 - znam tylko z allegro;]. Teraz sobie przypomniałem, ze problem występował także po rozgrzaniu przy w/w redukcji. Stąd właśnie myślałem, że to sprzęgło.
_________________
"I'm just a musical prostitute..."
 
 
 
tom11 
Forumowicz

Auto: galant 4g93
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 20 Lis 2008
Posty: 163
Skąd: lubartów
Wysłany: 28-11-2009, 22:47   

Faktycznie jest na alegro i co jeszcze pisze 24h na dobe,więc zadzwoniłem i:
miła obsługa,kazali mi przysłać aparat bo mogła wystąpić taka sytuacja że pada cewka,kazali się nie martwić jak tak to w ramach gwarancji wymienią.Tylko ja będe 2 tygodnie bez auta więc pojade po ten aparat i przełoże jak pomoże to im mój wyśle najwyżej będa miał dwa.

napisze co z tego wyszło(jak wyjdzie) :|

[ Dodano: 30-11-2009, 15:47 ]
no i nie pomogło (wykluczam aparat jutro idzie na serwis fiata do znajomego)
 
 
maciomirek 
Nowy Forumowicz

Auto: Mitsubishi Galant 1.8, benzyna
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 11 Wrz 2009
Posty: 22
Skąd: Krosno Odrzańskie
Wysłany: 03-12-2009, 18:00   

tom11 napisał/a:
Faktycznie jest na alegro i co jeszcze pisze 24h na dobe,więc zadzwoniłem i:
miła obsługa,kazali mi przysłać aparat bo mogła wystąpić taka sytuacja że pada cewka,kazali się nie martwić jak tak to w ramach gwarancji wymienią.Tylko ja będe 2 tygodnie bez auta więc pojade po ten aparat i przełoże jak pomoże to im mój wyśle najwyżej będa miał dwa.

napisze co z tego wyszło(jak wyjdzie) :|

[ Dodano: 30-11-2009, 15:47 ]
no i nie pomogło (wykluczam aparat jutro idzie na serwis fiata do znajomego)



I jak są już jakieś wieści z serwisu??
_________________

 
 
tom11 
Forumowicz

Auto: galant 4g93
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 20 Lis 2008
Posty: 163
Skąd: lubartów
Wysłany: 03-12-2009, 18:05   

Cytat:
I jak są już jakieś wieści z serwisu??


przepływomierz na 90%
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.