Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Pajero 3.5 V6 96r uszczelniacz wału
Autor Wiadomość
behemot 
Forumowicz
bubu


Auto: pajero 2
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 27 Cze 2009
Posty: 88
Skąd: Dolnośląskie
Wysłany: 23-11-2009, 19:25   

jak miło czytac takie posty. Moje Pajero mimo sędziwego wieku 93 r potrzebuje tylko paliwa i powietrza. :twisted: sorry
_________________
Stokrotka
 
 
zbyszekm2 
Forumowicz


Auto: Pajero 3,2 DiD Long
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 211 razy
Dołączył: 26 Sty 2007
Posty: 4635
Skąd: Bytów
Wysłany: 23-11-2009, 21:24   

A może nieodpowietrzona skrzynia korbowa?
_________________
pajero Long, 3,2 DiD, najlepsze:)
 
 
 
1405 
Forumowicz

Auto: Pajero I 3000V6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 8 razy
Dołączył: 27 Paź 2009
Posty: 301
Skąd: Dorohusk
Wysłany: 23-11-2009, 22:20   

zbyszekm2 napisał/a:
A może nieodpowietrzona skrzynia korbowa?
To by była dobra podpowiedz...trzeba by było sprawdzić czy jakiś zaworek nie stoi i czy nie robi się jakieś ciśnienie w komorze korbowej. Jak zmieniasz ten uszczelniacz to podklejasz go silikonem? Moze głupie to pytanie ale montaż uszczelniacza bez podklejenia czasami może się tak kończyć zwłaszcza jak wcześniej dokładnie się nie odtłuści jakim rozcieńczalnikiem gniazda.
Osobiście polecam NITRO-nie ma nic lepszego. Masz LPG?
Jak dobrze że są jeszcze tacy szczęściarze których samochody potrzebują tylko powietrza i paliwa... :lol:
 
 
 
1405 
Forumowicz

Auto: Pajero I 3000V6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 8 razy
Dołączył: 27 Paź 2009
Posty: 301
Skąd: Dorohusk
Wysłany: 24-11-2009, 19:35   

tomek5 napisał/a:
Witam. Jutro z rana rozbieram rozrząd i zmieniam uszczelniacz.Jak się wszystko uda to napisze co było nie tak.Zaznaczam że ostatnie dwa uszczelniacze były firmy ERLING niby pisało na nich madein japan.Trzeba będzie troche skrócić spręrzynke.Przy każdej zmianie silikonuje uszczelniacz po zewnętrznej.LPG nie posiadam i nigdy nie zainstaluje do rzadnego samochodu.Nie uważam takich wynalazków.Jeszcze stać mnie na bęzyne a jak nie będzie stać to sobie kupie płaskacza o poj.0.9 lit.Pozdrowienia dla wszystkich Tomek.

Nie uważam aby była potrzeba skracania sprężynki...jak uszczelniacz jest nowy to po co to robić? Oczyść dokładnie otwór pod uszczelniacz żeby nie było żadnych pozostałości po sylikonie czy innym wynalazku i odtłuść bo silikon nie lubi tłustego. Powodzenia :wink:
Ja śmigam na gazie i nie widzę różnicy no chyba że w kieszeni.
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.