Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
[CAxA] zablokowane koło
Autor Wiadomość
sinky18 
Nowy Forumowicz

Auto: mitsubishi colt
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 22 Lis 2009
Posty: 4
Skąd: piła
Wysłany: 25-11-2009, 07:46   [CAxA] zablokowane koło

pewnein czas temu jechalem ,pekła mi opona ( nie wiedzialem czemu ) zmienilem na dojazdówke i kolo bylo jagby przyblokowane ,nie krecilo się ,jak moze byc przyczyna, mowimy o tylnym prawym kole
Ostatnio zmieniony przez karolgt 29-11-2009, 13:20, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
 
Hugo 
Mitsumaniak
srebrny szatan


Auto: EA5A Avance '01 & SS 1,6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 521 razy
Dołączył: 06 Sie 2006
Posty: 21954
Skąd: Wolsztyn
Wysłany: 25-11-2009, 08:08   

hamulce tarczowe czy bębnowe?
 
 
sinky18 
Nowy Forumowicz

Auto: mitsubishi colt
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 22 Lis 2009
Posty: 4
Skąd: piła
Wysłany: 25-11-2009, 08:20   

bębny

[ Dodano: 25-11-2009, 08:27 ]
a tak w nawisie ,nie wiedziedziec czemu przednie ( w tym wypadku tarcze ) rowniez sie nie kreci czyzby przegub ?? czy cos w stylu scisnietych szczęk ( nie kreci sie rowiez na luzie , drugie normalnie )

[ Dodano: 25-11-2009, 08:29 ]
całosc tylko po prawej stronie ( obydwa kola prawe ) POMOCY !
 
 
 
Arti_Ca0 
Forumowicz

Auto: Colt CJO 1.3 '97
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 22 Lut 2009
Posty: 148
Skąd: Szczecin
Wysłany: 25-11-2009, 08:55   

ja sie niejako podepne, przy zdjetych kolach (przod) wszystko sie tam kreci jakos, ale tak opornie. czy tak ma byc, bo wydaje mi sie ze to sie powinno krecic bez wiekszych oporow
 
 
sinky18 
Nowy Forumowicz

Auto: mitsubishi colt
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 22 Lis 2009
Posty: 4
Skąd: piła
Wysłany: 25-11-2009, 10:50   

Arti_Ca0 napisał/a:
ja sie niejako podepne, przy zdjetych kolach (przod) wszystko sie tam kreci jakos, ale tak opornie. czy tak ma byc, bo wydaje mi sie ze to sie powinno krecic bez wiekszych oporow



ale własnie prawe stoi w mcu . na wrzycoinym biegu tak samo . ......
 
 
 
auxtech 
Forumowicz

Auto: Colt ca0 1.3 12v
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 02 Lis 2009
Posty: 40
Skąd: września
Wysłany: 25-11-2009, 11:27   

Wydaje mi sie ze cos z hamulacmi a dokładniej płynem hamulocowym. Kręci sie jedno koło bo mechanizm różnicowy tym steruje ( to koło które ma lżej sie kręci) jeszcze jedna możliwość jest taka ze półośka wypadła ze skrzyni (złap za półośke i spróbój nią porószac góra, dół - nie powinna miec luzów), kolejna możliwość ze przegub wypluło (sprawdz gumy czy są całe). Jesli chodzi o tylnie koło to musisz zobaczyc czy szczęką hamulcowa nie jest zapieczona w bębnie. możeli linka od recznego jest zaciągnięta i nie chce puścic (korozja).

[ Dodano: 25-11-2009, 11:28 ]
hmm teraz doczytałem ze nie kręci sie równiez na luzie wiec półośka odpada i przegób tez. problem tkwi w hamulcach. moze serwo albo wężyki
 
 
Muri 
Forumowicz
Żółtodziób

Auto: Colt 1.6 '93
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 21 Sie 2009
Posty: 45
Skąd: Bytom
Wysłany: 25-11-2009, 17:42   

Spróbuj odpowietrzyć hamulce na początek, stawiałbym na serwo.


Pozdro
 
 
robertdg 
Mitsumaniak
SnowWhite


Auto: Galant Sport 98' EAO 2.0 16V
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1300 razy
Dołączył: 21 Cze 2009
Posty: 23642
Skąd: KSSE
Wysłany: 25-11-2009, 17:48   

Arti_Ca0 napisał/a:
przy zdjetych kolach (przod) wszystko sie tam kreci jakos, ale tak opornie. czy tak ma byc
ma tak byc bo piasty sa obciazone oporem skrzyni, czyli mechanizmu napedowego
sinky18 napisał/a:
a tak w nawisie ,nie wiedziedziec czemu przednie ( w tym wypadku tarcze ) rowniez sie nie kreci czyzby przegub

nastepujace przyczyny: zapieczone klocki, zapieczone prowadnice, spuchniety wezyk od srodka (wezyk elastyczny) nie puszcza plynu spowrotem i utrzymuje hamulec zacisniety - efekty kolopowinno sie grzac, przy dluzszej jezdzie mozliwe przegrzanie piasty i lozyska, ktore bedzie nadawalo sie do wymiany
sinky18 napisał/a:
zmienilem na dojazdówke i kolo bylo jagby przyblokowane ,nie krecilo się ,jak moze byc przyczyna, mowimy o tylnym prawym kole

mozliwe przyczyny, zablokowana linka recznego w pancerzu, odklejona okladzina cierna od szczeki, spuchniety wezyk od srodka (wezyk elastyczny) nie puszcza plynu spowrotem i utrzymuje hamulec zacisniety, dalsza jazda grozi uszkodzeniem piast i lozyska.
_________________
Gość zobacz mojego Galanta :rolleyes:
Jeżeli nie żyjesz na krawędzi, to znaczy, że zajmujesz za dużo miejsca
"Jesteś jedyną osobą na świecie, która może wykorzystać Twój potencjał" - Zig Ziglar
W naturze człowieka leży rozsądne myślenie ale nielogiczne działanie
 
 
mirekbdeblin 
Forumowicz

Auto: volvo v40
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 04 Maj 2009
Posty: 177
Skąd: Dęblin
Wysłany: 25-11-2009, 22:12   

roberto nie uszkodzą łożysk bo mają padniete bo nigdy nie mieniali,przednie kupujcie z piastą bo bez prasy nic nie zdziała a i z nią pół dnia człowiek się naklnie
pozdro
 
 
sinky18 
Nowy Forumowicz

Auto: mitsubishi colt
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 22 Lis 2009
Posty: 4
Skąd: piła
Wysłany: 25-11-2009, 23:34   

zobaczymy wkortce dam obejrzec to fachowemu oku ,licze zeby to bylo tylko to bo się przywiążałem do mojego pierwszego samochodu ...heeh
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.