 |
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki
|
|
Ogłoszenie |
W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu. Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.
|
[Cari 1.9TD] Ciężko chodzi sprzęgło. |
Autor |
Wiadomość |
mitring
Mitsumaniak

Auto: VW Passat AWX
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 06 Paź 2008 Posty: 153 Skąd: Świdnica
|
Wysłany: 24-01-2010, 11:58 [Cari 1.9TD] Ciężko chodzi sprzęgło.
|
|
|
Witam koledzy. Jakiś czas temu miałem niefart i musiałem na szybko wymienić wysprzęglik. I od tamtego czasu po zalaniu nowym płynem, sprzęgło ciężko chodzi.
Robiłem to u jakiegoś "magika" bo byłem w trasie. Nie wiem czym zalał. Ale z rana sprzęgło tak ciężko chodzi, że masakra (teraz w tych mrozach to szkoda słów). Jak auto pojeździ rozgrzeje się ale to ok południa sprzęgło chodzi ciężej niż poprzednie ale w porównaniu to co z rana to lajcik.
Pytanie czego to może być wina? Płynu jaki był zalany czy wysprzęglika, bo wymieniony był z innej carismy (anglika)?
Pozdrawiam |
|
|
|
 |
robertdg
Mitsumaniak SnowWhite

Auto: Galant Sport 98' EAO 2.0 16V
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1300 razy Dołączył: 21 Cze 2009 Posty: 23642 Skąd: KSSE
|
Wysłany: 24-01-2010, 12:12
|
|
|
mitring, spróbuj zmienic plyn w ukladzie hydraulicznego sprzegla na dot 4, jezeli to nie pomoze to bedzie cos nie tak z wysprzeglikiem, albo lapa sprzeglowa, która moze zacierac sie na sworzniu, ale jezeli przed wymiana wysprzeglika sprzeglo chodzilo lekko, to raczej pozostaly te dwie opcje |
_________________ Gość zobacz mojego Galanta
Jeżeli nie żyjesz na krawędzi, to znaczy, że zajmujesz za dużo miejsca
"Jesteś jedyną osobą na świecie, która może wykorzystać Twój potencjał" - Zig Ziglar
W naturze człowieka leży rozsądne myślenie ale nielogiczne działanie
 |
|
|
|
 |
mitring
Mitsumaniak

Auto: VW Passat AWX
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 06 Paź 2008 Posty: 153 Skąd: Świdnica
|
Wysłany: 24-01-2010, 12:15
|
|
|
Dzięki robertdg oby Twoje rady znów były pomocne niech trochę mrozik odpuści to się przejadę do kolegi na warsztat bo mnie to dziwi przy okazji wymienię sobie resztę płynów.
Pozdrawiam |
_________________ 30.03.2011 - Alicja i Natalka - na świat przyszły moje małe Mitsumaniaczki |
|
|
|
 |
robertdg
Mitsumaniak SnowWhite

Auto: Galant Sport 98' EAO 2.0 16V
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1300 razy Dołączył: 21 Cze 2009 Posty: 23642 Skąd: KSSE
|
Wysłany: 24-01-2010, 12:20
|
|
|
mitring, jak widywalem podobne problemy to wywalalem wysprzeglik i mam taka fajna wajche do sprawdzania lapy sprzeglowej, cos ala lycha no i nia sprawdzam jak pracuje lapa sprzeglwa, po ocenie takiej pracy jestem w stanie ograniczyc liste punktów do naprawy, nie raz widzialem jak ludzie do ukladu hydraulicznego sprzegla czy hamulca lali olej silnikowy , w takim przypadku do regeneracji idzie takze pompka bo gumki zgarniajace sie sa odporne na olej i po pewnym czasie puchną
P.S. sprawdz jeszcze czy kolo wysprzeglika nie masz czegos w stylu ogranicznika cisnienia/korektora |
_________________ Gość zobacz mojego Galanta
Jeżeli nie żyjesz na krawędzi, to znaczy, że zajmujesz za dużo miejsca
"Jesteś jedyną osobą na świecie, która może wykorzystać Twój potencjał" - Zig Ziglar
W naturze człowieka leży rozsądne myślenie ale nielogiczne działanie
 |
|
|
|
 |
|
|