 |
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki
|
|
Ogłoszenie |
W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu. Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.
|
Lancer szarpie |
Autor |
Wiadomość |
noar9
Nowy Forumowicz noar9
Auto: mitsubishi lancer 1.3 GL '98
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 16 Sie 2009 Posty: 7 Skąd: włocławek/kujawsko pomorskie
|
Wysłany: 22-11-2009, 19:37 Lancer szarpie
|
|
|
Witam jestem szczesliwym posiadaczem Mitsubishi Lancera z roku 98 1.3 12V. Kupiłem go 4 miesiące temu jak dotąd nie stwarzal mi zadnego problemu tylko od jakis 2 tyg mam problem takiego typu ze mi przerywa podczas jazdy. Czasem gdy jade przy predkosci 70km/h mam wrazenie jakby cos go trzymało i nie chce przyspieszyc dopiero pózniej jakby ta blokada pusciła i jest wszystko ok. Gdy silnik sie nagrzeje to pózniej chodzi idealnie. Nie mam pojecia co to moze byc z początku myslałem ze takie paliwo zatankowałem ale dzis zatankowałem i znów to samo. Z Góry dzieki za podpowiedzi, pozdrawiam wszystkich |
|
|
|
 |
seba_997 [Usunięty]
|
|
|
|
 |
dm17 [Usunięty]
|
Wysłany: 23-11-2009, 17:41
|
|
|
zobacz kable i świece - to co opisujesz jest charakterystyczne przy przebiciach kabli Wysokiego Napięcia- może czas je wymienić. Jak masz na nich przebicie iskra biega po silniku i wlaśnie wtedy masz uczucie blokady.... zobacz czy sie gdzieś nie przypaliły, stopiły, popękały a jak nie wiesz kiedy były wymieniane wymień +świece NGK |
|
|
|
 |
rydzu25
Forumowicz

Auto: Outlander II
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy Dołączył: 29 Sty 2007 Posty: 106 Skąd: Nowy Dwór Mazowiecki/Płock
|
Wysłany: 01-12-2009, 19:43
|
|
|
Narpierw polecam ci ustawić luzy zaworów ja miałem podobny problem w moim starszym miśku po rozgrzaniu chodził idealnie a jak zimny to było strach nogi puścic na światłach by nie zgasł :/
regulacja luzów pomogła
Regulacje przeprowadza się na CIEPŁYM silniku
WLOT 0,20
WYLOT 0,25
Napewno pomoże
No chyba że nie to zacznij szukac po elektryce jak ci doradzał dm17,
pozdrawiam |
_________________
 |
|
|
|
 |
|
|