 |
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki
|
|
Ogłoszenie |
W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu. Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.
|
[CK1A 1.3] Silnik gaśnie, dławi się, brak mocy... |
Autor |
Wiadomość |
el_szymono [Usunięty]
|
Wysłany: 18-11-2009, 10:56 [CK1A 1.3] Silnik gaśnie, dławi się, brak mocy...
|
|
|
Witam!
Mam problem z moim Lancerem. Kupiłem go niedawno, ale dotychczas sprawował się bardzo dobrze. Dziś jednak...
Samochód stał bezczynnie przez ok. 2 dni. Zawsze odpalał bez problemu, dziś musiałem go nieco dłużej przytrzymać, żeby zapalił. W sumie mnie to nie zdziwióo, bo akumulator zdawał się być dość słaby już w momencie kupna. Jak się udało zapalić, to od razu zgasł. Poczekałem chwilke i odpaliłem znowu - tym razem bez problemu. Wyjechałem na ulice i zauważyłem, że silnik nie ma mocy - gaz wciśnięty prawie do podłgi na 2 biegu, a obroty nie rosną i silnik się dławi. W końcu podczas ruszania zgasł i nie chiał odpalić, przestawiłem go na pobocze i chwilke pomęczyłem. Zapalił w sumie bez większych problemów. Dodawałem gazu "spod maski' i wył dobrze, choć nie wiem do jakich obrotów doszedłem. Jednak jak wróciłem na drogę to znów to samo.
Wcześniej nie było najmniejszych oznak, że coś jest nie tak. Ostatnio sporo padało może wilgoć dostała się na przewody i jest jakieś przebicie? Macie może jakieś pomysły co jest nie tak?
Pozdrawiam! |
|
|
|
 |
Koyocik
Mitsumaniak Kuba

Auto: B12, CJ4A, EA3/5, EA2W
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 7 razy Dołączył: 23 Sty 2009 Posty: 631 Skąd: BB
|
Wysłany: 18-11-2009, 11:05
|
|
|
Masz auto z rocznika "na pograniczu" - możesz jeszcze mieć kondensatory w ECU sprawiające problemu. Dodatkowo sprawdź standard: świece i kable zapłonowe. |
_________________ Tamagocchi ("Bordello Edition" - Bartek) i EA3,5W, EA2W, B12
Były: EA2W, CP9A-4G63t i E57A-4D68t
"All is hardcore when made with love" |
|
|
|
 |
seba_997 [Usunięty]
|
Wysłany: 18-11-2009, 11:56
|
|
|
i co można poradzić na te kondensatory? bo ja mam podobny problem po opadach deszczu i gdy jest mocno wilgotno. |
|
|
|
 |
Koyocik
Mitsumaniak Kuba

Auto: B12, CJ4A, EA3/5, EA2W
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 7 razy Dołączył: 23 Sty 2009 Posty: 631 Skąd: BB
|
|
|
|
 |
jurekschroda
Forumowicz
Auto: Lancer, Colt, Carisma
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 12 razy Dołączył: 30 Lip 2008 Posty: 683 Skąd: Wielkopolska
|
Wysłany: 18-11-2009, 14:20
|
|
|
Pierwsze co należy zrobić w takiej sytuacji to kable + świece - to najczęstsza przyczyna dolegliwości miśków kiedy robi się wilgotno/mokro.
Ja po kupnie tego od razu nie zrobiłem i miałem podobne problemy do opisanych wyżej - po wymianie jak ręką odjął. |
|
|
|
 |
el_szymono [Usunięty]
|
Wysłany: 18-11-2009, 23:25
|
|
|
Na chwilę obecną samochód już nie odpala. Musiałem go zholować do siebie. Jutro z kolegą dokładniej się przyjrzymy sprawie...
[ Dodano: 19-11-2009, 19:59 ]
Okazało się, że drastycznie przestawił się zapłon... Na razie jest ustawiony, żeby samochód mógł jeździć, ale to dziwne, że z dnia na dzień tak mocno się przestawił, że auto nie zapalało... Miał ktoś z Was podobnie? |
|
|
|
 |
|
|