Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
[Cari 1.8 GDI] Problem z centralnym i nawiewem.
Autor Wiadomość
grzeniomanu 
Mitsumaniak

Auto: carisma 1.8 GLX 1995r
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 01 Paź 2009
Posty: 50
Skąd: Chełm
Wysłany: 05-04-2011, 21:22   [Cari 1.8 GDI] Problem z centralnym i nawiewem.

Witam:) Mam w samochodzie dwa problemy:
1: problem jest w tym że nie zatrzaskuje się klapa w bagażniku. Tzn po prostu została zamknięta i beż wciskania guziczka da się ją otworzyć. Nawet jeśli samochód jest zamknięty (dodam że samochód stał całą zimę w garażu nie używany), a także mam centralny zamek i chciał bym założyć sterownik i pilot:P może jakiś konkretny sprawdził jakiś i coś poleci??
2. To problem z nawiewem. dmuchawa chodzi tylko na "4" na pozostałych "biegach" stoi w miejscu.. Co może być przyczyną?
 
 
kamir 
Mitsumaniak
TK


Auto: Carisma GLX 1.8 SOHC+LPG '96r
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 27 razy
Dołączył: 14 Lip 2010
Posty: 727
Skąd: Kielce
Wysłany: 05-04-2011, 21:29   

grzeniomanu, u mnie dmuchawa chodzi na wszystkich biegach oprócz 4 :D
Nie sprawdzałem co to może być bo mi to nie przeszkadza.

Co do centralnego zamka, jest osobny temat: wszystko opisane krok po kroku:
http://forum.mitsumaniaki...centralny+zamek
_________________

Pozdrawiam
Kamir

 
 
 
grzeniomanu 
Mitsumaniak

Auto: carisma 1.8 GLX 1995r
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 01 Paź 2009
Posty: 50
Skąd: Chełm
Wysłany: 05-04-2011, 21:31   

kamir, No wiesz kolego jak bym miał 1,2 i 3 też by mi nie przeszkadzało :P ale jak np jest zimno albo szyby zaparują tylko 4 zostaje.. :D a co odnośnie klapy bagażnika?
 
 
kamir 
Mitsumaniak
TK


Auto: Carisma GLX 1.8 SOHC+LPG '96r
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 27 razy
Dołączył: 14 Lip 2010
Posty: 727
Skąd: Kielce
Wysłany: 05-04-2011, 21:35   

a jak to jest u Ciebie dokładniej, cały czas masz otwarty bagażnik??
_________________

Pozdrawiam
Kamir

 
 
 
grzeniomanu 
Mitsumaniak

Auto: carisma 1.8 GLX 1995r
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 01 Paź 2009
Posty: 50
Skąd: Chełm
Wysłany: 05-04-2011, 21:38   

Ciężar własny trzyma go przy dole. Wygląda jak by był zamknięty ale delikatne szarpnięcie do góry i się otwiera, nawet gdy jest zamknięty ba kluczyk..:( normalnie podnosisz i Ooo..:(
 
 
kamir 
Mitsumaniak
TK


Auto: Carisma GLX 1.8 SOHC+LPG '96r
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 27 razy
Dołączył: 14 Lip 2010
Posty: 727
Skąd: Kielce
Wysłany: 05-04-2011, 21:44   

A próbowałeś czymkolwiek poruszać ten zamek ( sprawdzić czy w ogóle działa ), ew. przeczyścić go, skoro piszesz, że auto stało całą zimę...
_________________

Pozdrawiam
Kamir

 
 
 
grzeniomanu 
Mitsumaniak

Auto: carisma 1.8 GLX 1995r
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 01 Paź 2009
Posty: 50
Skąd: Chełm
Wysłany: 05-04-2011, 21:48   

ta zapadka która na ten zaczep nachodzi normalnie zmienia swoje położenie. jeszcze nie czyściłem dokładnie ale jutro jeszcze popróbuję
 
 
plecho1 
Mitsumaniak

Auto: Laguna 3
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 583 razy
Dołączył: 02 Sty 2010
Posty: 10313
Skąd: Świdnik
Wysłany: 05-04-2011, 22:25   

Z tym nawiewem to najprawdopodobniej padł ci opornik który jest zamontowany przy dmuchawie wewnątrz tak aby powietrze z dmuchawy go chłodziło, taka ceramiczna kostka do której wchodzą przewody. Coś takiego:
http://allegro.pl/mitsubi...1546691040.html
A z zamkiem to musisz go wymontować i rozebrać, wtedy się okaże. Najprawdopodobniej coś się zanieczyściło lub zardzewiało i się zacina.
 
 
pawelek_krak 
Forumowicz

Auto: Carisma 1.8 GDI
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 01 Kwi 2010
Posty: 48
Skąd: Kraków
Wysłany: 05-04-2011, 23:29   

Co do nawiewu jak Ci chodzi tylko na 4 biegu to na bank do wymiany masz opornicę nawiewu powietrza inna nazwa rezystor.
Spróbuj wyregulować zatrzask tylnej ten który jest zamontowany na tylnym pasie. popuść śrubki i przesuń go trochę.
 
 
 
grzeniomanu 
Mitsumaniak

Auto: carisma 1.8 GLX 1995r
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 01 Paź 2009
Posty: 50
Skąd: Chełm
Wysłany: 08-04-2011, 08:53   

Więc problem zamka rozwiązany gdy go wykręciłem postukałem w niego i trochę wd40 i działa :) I teraz mam zamiar na zamontowanie czegoś takiego http://allegro.pl/listing...ntralnego+zamka i czy musi być jakiś konkretny czy zwykły najtańszy? Oczywiście układ mam elektryczny.
 
 
kamir 
Mitsumaniak
TK


Auto: Carisma GLX 1.8 SOHC+LPG '96r
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 27 razy
Dołączył: 14 Lip 2010
Posty: 727
Skąd: Kielce
Wysłany: 08-04-2011, 12:30   

grzeniomanu, W sumie to wszystkie są podobne a różnią się tylko pilotami i ew. dodatkowymi kanałami ( e.g. otwieranie klapy bagażnika ). Ja za swój zapłaciłem 53,50 zł bez kosztów wysyłki, bo sprzedawca też był z Kielc i śmiga bez problemu.
_________________

Pozdrawiam
Kamir

 
 
 
plecho1 
Mitsumaniak

Auto: Laguna 3
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 583 razy
Dołączył: 02 Sty 2010
Posty: 10313
Skąd: Świdnik
Wysłany: 08-04-2011, 12:42   

Myślę że jak kupisz coś w przedziale od 50 do 100zł to spokojnie spełni swoje zadanie. Ja osobiście montowałem kilkanaście Noxonów i jak dotąd problemów z nimi nie było. Tylko przy kupnie zwróć uwagę czy wyjście na sygnalizację kierunkami jest podwójne czy jest tylko jeden kabel. Jeśli jest tylko jeden to dokup odrazu dwie diody prostownicze na prąd 5A, jeśli oczywiście nie ma ich w zestawie. Potrzebne są aby rozdzielić sygnał na obie strony.
 
 
kamir 
Mitsumaniak
TK


Auto: Carisma GLX 1.8 SOHC+LPG '96r
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 27 razy
Dołączył: 14 Lip 2010
Posty: 727
Skąd: Kielce
Wysłany: 08-04-2011, 12:53   

Ja osobiście też mam noxon'a i jestem zadowolony.
_________________

Pozdrawiam
Kamir

 
 
 
grzeniomanu 
Mitsumaniak

Auto: carisma 1.8 GLX 1995r
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 01 Paź 2009
Posty: 50
Skąd: Chełm
Wysłany: 09-04-2011, 13:16   

Tak wyglądają zwoje przewodów w mojej cari http://www.bankfotek.pl/view/934987 i nie wiem gdzie się ze sterownikiem podłączyć..? śledziłem inne tematy na ten temat na forum i próbowałem na pare sposobów i nic[/code]
 
 
plecho1 
Mitsumaniak

Auto: Laguna 3
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 583 razy
Dołączył: 02 Sty 2010
Posty: 10313
Skąd: Świdnik
Wysłany: 09-04-2011, 17:05   

A czy masz przełącznik od centralki przy hamulcu ręcznym? Bo tam jest najłatwiej się podłączyć Ale najlepiej jednak pod kierownicą bo najbliżej jest do wszystkich przewodów.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.