 |
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki
|
|
Ogłoszenie |
W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu. Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.
|
colt vista i problem ze skrzynią biegów |
Autor |
Wiadomość |
kartomaniak gti
Forumowicz stary kartingowiec

Auto: CA5A ,Corsa B, Star 28 :)
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 5 razy Dołączył: 05 Paź 2008 Posty: 1073 Skąd: wrocław
|
Wysłany: 01-12-2009, 20:21 colt vista i problem ze skrzynią biegów
|
|
|
mój znajomy posiada takiego colta http://en.wikipedia.org/w...t_gen_Japan.jpg
w papierach widnieje jako colt vista, silnik 2.0 4G63 4WD. Silnik pochodzi ponoć z galanta. Problem polega na tym, że auto na 4 i 5 biegu ma takie same obroty, jadąc 100km/h na 4. obrotow 3,5 tys. wrzucam piatke i obroty nadal 3,5 i ta sama predkosc i auto ciagnie tak jak na 4. wyglada to tak jakby w miejscu piątki pojawila sie druga czwórka. Mam nadzieje ze rozumiecie |
_________________
 |
|
|
|
 |
4g63colt [Usunięty]
|
Wysłany: 01-12-2009, 20:41
|
|
|
Moze ktos zebatki zle zalozyl,to bardzo mozliwe i bardzo latwo to naprawic,nawet nie trzeba wyjmowac skrzyni z samochodu. |
|
|
|
 |
kartomaniak gti
Forumowicz stary kartingowiec

Auto: CA5A ,Corsa B, Star 28 :)
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 5 razy Dołączył: 05 Paź 2008 Posty: 1073 Skąd: wrocław
|
Wysłany: 01-12-2009, 20:50
|
|
|
4g63colt napisał/a: | Moze ktos zebatki zle zalozyl,to bardzo mozliwe i bardzo latwo to naprawic,nawet nie trzeba wyjmowac skrzyni z samochodu. |
napisz coś więcej... |
_________________
 |
|
|
|
 |
Bartek
Mitsumaniak friendly admin

Auto: A161, EC5W, GF6W, A03A
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 291 razy Dołączył: 21 Mar 2005 Posty: 6983 Skąd: że znowu? (W-wa)
|
Wysłany: 01-12-2009, 20:50
|
|
|
Stary patent Mitsu:
Ten samochód ma 4-ro biegową skrzynię i załączany podciśnieniowo reduktor w momencie wrzucenia "5" biegu lewarkiem. Prawdopodobnie problem wynika z dziurawej rurki lub uszkodzenia sterowania reduktorem - dość powszechna usterka w Coltach/Lancerach z początku lat 80. Znam takich, co wyprowadzali sobie reduktor na lince do kabiny na osobną dźwignię i mieli dzięki temu 8 biegów do przodu i 2 do tyłu |
_________________ Pozdrawiam
MITSUMANIAK Bartek
Outlander III '14
Galant 1600 L '82
Legnum VR-4 '99
Space Star '14
Space Wagon '99 V6 - 24 sprzedany
nie no ty zawsze powiesz co wiesz, a jak nie wiesz to i tak powiesz, bo przecież trzeba [coś] napisać by Ralal_Szczecin
Piratem drogowym się nie rodzi - piratem drogowym się umiera |
|
|
|
 |
4g63colt [Usunięty]
|
Wysłany: 02-12-2009, 18:55
|
|
|
I masz odpowiedz,ja nawet nie wiedzialem ze takie cos istnieje |
|
|
|
 |
|
|