Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
[EAxx] Jak zdjąć obudowę rozrządu i koło pasowe?
Autor Wiadomość
Damooo 
Forumowicz
golas

Auto: MITSUBISHI GALANT VI
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 11 Wrz 2009
Posty: 109
Skąd: Łańcut
Wysłany: 30-11-2009, 20:02   [EAxx] Jak zdjąć obudowę rozrządu i koło pasowe?

:rolleyes: Chłopaki pomóżcie ,
http://www.fotosik.pl/pok...3f7c80abb8.html
http://www.fotosik.pl/pok...86d0777a6f.html
Wpadła mi śrubka do obudowy rozrządu i poleciała na sam dół , niestety żeby ściągnąc obudowe musze odkręcić koło pasowe , tylko nie mogę sobie z nim poradzić :rolleyes: Nie jestem do końca pewny czy gwint na tej śrubie jest prawy , no i nie mam wizji jak zablokować wał, pomóżcie co z tym fantem!!!!
_________________
ff
Ostatnio zmieniony przez Owczar 30-11-2009, 20:26, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
 
Matik608 
Mitsumaniak


Auto: BMW E61 3.0D
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 11 Sie 2008
Posty: 433
Skąd: Sieradz
Wysłany: 30-11-2009, 20:16   

Damooo, niech Cie reka Boska chroni to odkreca, jak to odkrecisz to rozrzad sie rozsypie, puknij mlotkiem i to musi zejsc bo w kole pasowym jest dziura wlasnie na ta srube, kolo pasowe trzyma sie na czterech srubach ktore juz odkreciles.
_________________
Był EA2A '98
 
 
 
sampler 
Forumowicz


Auto: Citroen C5 X7 2.2 HDI
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 62 razy
Dołączył: 08 Gru 2005
Posty: 2353
Skąd: Lubin
Wysłany: 30-11-2009, 20:24   

Sruba jest mocno dokrecona -180 Nm. Jesli bedziesz ja odkrecal w dwie osoby to mozna zablokowac wal odkrecajac pokywke kola zamachowego i blokujac wkretakiem kolo poprzez tarcze zebata po obwodzie. Jak bedziesz odkrecal w jedna osobe to po prostu zapinasz bieg blakujac auto i musisz uderzyc mlotkiem w klucz tak zeby wytworzyc bardzo duzy moment odkrecajacy. Gwint sruby jest normalny tzn odkrecasz ja przeciwnie do wskazowek zegara.

Jedyna kwestia ktora mnie zastanawia to to czy aby na pewno musisz ja odkrecac zeby sie dostac do rozrzadu. Wg tego zdjecia nie. Ale jak calosc sie zapiekla to mozesz ja odkrecic.

Wg strony krzyzaka tak wyglada wal po zdjeciu kola

_________________
BYŁY:
GALANT E34 1.8 TD
GALANT EA5A'97 2.5 V6 24V
GALANT AVANCE EA5A'03 2.5 V6 24V
Xsara 1.4i

SĄ:
CITROEN C5 X7 2.2 HDI
Peugeot 308 2.0 HDI
 
 
 
Damooo 
Forumowicz
golas

Auto: MITSUBISHI GALANT VI
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 11 Wrz 2009
Posty: 109
Skąd: Łańcut
Wysłany: 30-11-2009, 20:26   

patrzyłem na manualu i trak powinno być , tylko ze umnie jest jakaś podkładka na śrubie trzeba sie dobrze wpatrzeć na zdjęcie :rolleyes:
_________________
ff
 
 
 
robertdg 
Mitsumaniak
SnowWhite


Auto: Galant Sport 98' EAO 2.0 16V
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1300 razy
Dołączył: 21 Cze 2009
Posty: 23638
Skąd: KSSE
Wysłany: 30-11-2009, 20:31   

Damooo, a jezeli sposob ktory opisuje sampler, nie pomoze Ci zawsze mozesz zalozyc klucz najlepiej nasadowy na leb sruby i pewnie zaprzec go o wachacz, wazne aby mial dobre ramie, a nastepnie na chwileczke dotkanac kluczykiem na zaplon aby silnik delikatnie obrocil sie, moment odkrecajacy sam sie wytworzy, pamietaj aby moment zastartowania silnka byl bardzo krotki, aby ci silnik nie odpalil, ma go tylko ruszyc troche.
_________________
Gość zobacz mojego Galanta :rolleyes:
Jeżeli nie żyjesz na krawędzi, to znaczy, że zajmujesz za dużo miejsca
"Jesteś jedyną osobą na świecie, która może wykorzystać Twój potencjał" - Zig Ziglar
W naturze człowieka leży rozsądne myślenie ale nielogiczne działanie
 
 
sampler 
Forumowicz


Auto: Citroen C5 X7 2.2 HDI
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 62 razy
Dołączył: 08 Gru 2005
Posty: 2353
Skąd: Lubin
Wysłany: 30-11-2009, 20:32   

to jest wlasnie ta podkladka pod sruba jest ona dokladnie pasowana z kolem zeby nie bylo bicia. Psiknij tam nafty i po chwili sprobuj puknac lub jakos podwazyc kolo pasowe
_________________
BYŁY:
GALANT E34 1.8 TD
GALANT EA5A'97 2.5 V6 24V
GALANT AVANCE EA5A'03 2.5 V6 24V
Xsara 1.4i

SĄ:
CITROEN C5 X7 2.2 HDI
Peugeot 308 2.0 HDI
 
 
 
Damooo 
Forumowicz
golas

Auto: MITSUBISHI GALANT VI
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 11 Wrz 2009
Posty: 109
Skąd: Łańcut
Wysłany: 30-11-2009, 20:32   

o kurcze to jednak to nie jest podkładka tylko pierścień centrujący !!! Więc pewno moje koło jest solidnie zapieczone !!! I wielkie szczęście że zapytalem co z tym fantem bo bym sobie bidzysu narobił z rozrządem . Dziś już sie nie wybieram do garazu bo tzreba odpoczac przed 3-zmianą ale jutro spróbuje popukać po kole zeby go odrysowało i jakoś go zepchnąc z tej piasty
Narazie dziekuje BARDZO CHŁOPAKI , a jeśli macie jeszcze jakieś rady to co do tematu do piszcie :rolleyes:
_________________
ff
 
 
 
Owczar 
Forumowicz

Auto: CLS 450
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 282 razy
Dołączył: 14 Lip 2008
Posty: 14375
Skąd: Pruszków
Wysłany: 30-11-2009, 20:44   

robertdg, Twoja metoda może i jest skuteczna ale nie polecam, można sobie czasem zaszkodzić...
 
 
robertdg 
Mitsumaniak
SnowWhite


Auto: Galant Sport 98' EAO 2.0 16V
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1300 razy
Dołączył: 21 Cze 2009
Posty: 23638
Skąd: KSSE
Wysłany: 30-11-2009, 21:01   

Owczar napisał/a:
robertdg, Twoja metoda może i jest skuteczna ale nie polecam, można sobie czasem zaszkodzić...
To tylko jeden ze sposobow, ale zeby bylo bezpieczniej podam jeszcze kolejny przyklad, jedna osoba wrzuca piaty bieg i naciska mocno na hamulec, a druga bierze nasadke z przedluzka i dobrym pokretlem i sila wlasnych rak odkreca srube, najwazniejsze aby nasadka byla pewna by sie nie obsliznela na nakretce. odnosnie wspomnianiej wczesniej metody stosuje ja gdy zawodzi sila rak i pneumat, ale wiadomo z rozsadkiem.
_________________
Gość zobacz mojego Galanta :rolleyes:
Jeżeli nie żyjesz na krawędzi, to znaczy, że zajmujesz za dużo miejsca
"Jesteś jedyną osobą na świecie, która może wykorzystać Twój potencjał" - Zig Ziglar
W naturze człowieka leży rozsądne myślenie ale nielogiczne działanie
 
 
Damooo 
Forumowicz
golas

Auto: MITSUBISHI GALANT VI
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 11 Wrz 2009
Posty: 109
Skąd: Łańcut
Wysłany: 01-12-2009, 18:24   

kolo zeszło po zapuszczeniu nafta i kilkukrotnym pukniecieciu przez kawalek drewna :mrgreen: co kilka głów to nie jedna dzięki !!! niestey to nie koniec problemów ale narazie poszukam na wyszukiwajce a jak nie znajde to w nowym poście opisze co i jak :rolleyes:
_________________
ff
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.