Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Zgasł i nie chce zapalic!!! 1g 1990rok 6bolt
Autor Wiadomość
mlody321
[Usunięty]

Wysłany: 04-11-2009, 16:32   Zgasł i nie chce zapalic!!! 1g 1990rok 6bolt

Mam taki problem: Niedawno wymieniałem ecu i kondensatory w nim bo w starym sie rozlaly.
Po wymianie wszystko bylo ok kilkadni jezdzilem az dzisiaj nagle mi zgasl jakby zabraklo pradu ale podswietlenie zegarow dziala i nie chodzi obrotomiez jak mam auto dalej na biegu podczas jazdy. Po zatrzymaniu sie za chwile odpalal potem jezdzilem jeszcze troche az zdechl do reszty. ECU wykrecilem i raczej nic tam spalonego nie widzialem tylko wydobywal sie dziwny piszczacy dzwiek z jakiegos sterownika obok ecu jak go rozebralem to w srodku sa 2 elektro magnesy i jeden normalnie załancza a drugi zaczyna wibrować i wydaje pisk...... Udało mi sie kupic całe takie ,,urządzenie,, i jest tak samo za co jest to odpowiedzialne?? Jeszcze jak probowalem go odpalic na poczotku i nagle odpalal to obrotomierz cos tam skakal a jak juz nie chcial odpalic to wskazowka stała w miejscu.
 
 
Adaho_krak 
moderator


Auto: Megane GTline
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 72 razy
Dołączył: 06 Wrz 2006
Posty: 3214
Skąd: Kraków
Wysłany: 04-11-2009, 17:02   

Obrotomierz wskazuje na to że padł Power Tranzystor, znajduje się zaraz obok cewki, przyręcony do bloku silnika

Poczytaj również to: http://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=44138
_________________
Nigdy nie mów, że czegoś się nie da zrobić. Ponieważ zawsze znajdzie się taki ktoś, co nie będzie wiedział, że tego się nie da zrobić, I TO ZROBI !!!

Renault Megane Gtline
Piszę poprawnie po polsku
. - Przynajmniej się staram :)

Adam 00302/KMM
 
 
mlody321
[Usunięty]

Wysłany: 04-11-2009, 17:36   

W tym poscie za duzo nie wyczytalem.... jutro wymontuje power tranzystor i pojade wymienicten sterownik na niego skoro moj jest dobry i sprobuje zapalic
 
 
Adaho_krak 
moderator


Auto: Megane GTline
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 72 razy
Dołączył: 06 Wrz 2006
Posty: 3214
Skąd: Kraków
Wysłany: 04-11-2009, 17:37   

mlody321 napisał/a:
W tym poscie za duzo nie wyczytalem


W tym poście masz napisane co trzeba sprawdzić :)
_________________
Nigdy nie mów, że czegoś się nie da zrobić. Ponieważ zawsze znajdzie się taki ktoś, co nie będzie wiedział, że tego się nie da zrobić, I TO ZROBI !!!

Renault Megane Gtline
Piszę poprawnie po polsku
. - Przynajmniej się staram :)

Adam 00302/KMM
 
 
mlody321
[Usunięty]

Wysłany: 04-11-2009, 17:52   

aha to troche duzo wiecjutro zlapiesie za diode i zaczne stukac bledy od tego zaczne

[ Dodano: 02-12-2009, 13:43 ]
Wymieniłem power tranzystor i obrotomierz reaguje na kręcenie rozrusznikiem czasem zapala na 2sek nie na wszystkie gary i gasnie. Jak podlacze diode to mruga szybko cały czas a jak wyjme kluczyk to mruga dalej do momentu az pstryknie ten przekaźnik przy ecu. Czyli co znowu ecu??
 
 
Adaho_krak 
moderator


Auto: Megane GTline
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 72 razy
Dołączył: 06 Wrz 2006
Posty: 3214
Skąd: Kraków
Wysłany: 02-12-2009, 15:17   

mlody321, a jak się zachowuje kontrolka Check Engine ?? Mruganie diody cały czas jest mocno niepokojące i wskazuje na awarię ECU.
_________________
Nigdy nie mów, że czegoś się nie da zrobić. Ponieważ zawsze znajdzie się taki ktoś, co nie będzie wiedział, że tego się nie da zrobić, I TO ZROBI !!!

Renault Megane Gtline
Piszę poprawnie po polsku
. - Przynajmniej się staram :)

Adam 00302/KMM
 
 
mlody321
[Usunięty]

Wysłany: 02-12-2009, 15:20   

Napewno sie zapala ale nie wiem czy gasnie bo nie pamietam. Znowu ładuje aku i sprawdze iskre.
Na mekp wyczytałem ze jak mruga to nie ma bledow i ze po odlaczeniu aku one sie kasuja i dlatego ich nie ma. Ja kilka razy juz odlanczalem aku i stal po kilka dni z odpietym.
 
 
Adaho_krak 
moderator


Auto: Megane GTline
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 72 razy
Dołączył: 06 Wrz 2006
Posty: 3214
Skąd: Kraków
Wysłany: 02-12-2009, 15:30   

mlody321 napisał/a:
Napewno sie zapala ale nie wiem czy gasnie bo nie pamietam.


Sprawdź, powinna zgasnąć po kilku sekundach.

Jeśli nie zgaśnie tzn. że są nowe błędy.

Czy wymieniłeś ten przekaźnik ??

Napisz na forum regionalnym Wrocławskim prośbę o pomoc w diagnozie, ktoś napewno w Twoim regionie ma program który zbada dogłębniej ECU.
_________________
Nigdy nie mów, że czegoś się nie da zrobić. Ponieważ zawsze znajdzie się taki ktoś, co nie będzie wiedział, że tego się nie da zrobić, I TO ZROBI !!!

Renault Megane Gtline
Piszę poprawnie po polsku
. - Przynajmniej się staram :)

Adam 00302/KMM
 
 
mlody321
[Usunięty]

Wysłany: 02-12-2009, 15:45   

Te przekazniki mam 2 i naq jednym jak i drugim lipa nie zapala a ce wydaje mi sie ze raczej gasnie bo kilka razy wlanczalem i wylanczalem kluczyk i pamietam ze mrugala tylko kontrolka od pasow
 
 
barteski 
Forumowicz

Auto: 1G TURBO 1G N/A
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 6 razy
Dołączył: 18 Lis 2009
Posty: 264
Skąd: okolice WROCŁAWA
Wysłany: 02-12-2009, 15:50   

mlody321, ja tez jestem z wrocławia morzemy sie kiedys ustawic i posprawdzac razem morze sie cos wymysli
 
 
 
mlody321
[Usunięty]

Wysłany: 02-12-2009, 15:56   

barteski, Fajnie by bylo tylko ze ja jutro rano ide do szpitala na operacje wycieciadysku wiec pewnie bede nie nachodzie jak ecli przez pare dni . A masz czym zczytac bledy z ecu ??
Jeszcze glupie pytanko na jaki klucz jest swieca??
 
 
Adaho_krak 
moderator


Auto: Megane GTline
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 72 razy
Dołączył: 06 Wrz 2006
Posty: 3214
Skąd: Kraków
Wysłany: 02-12-2009, 16:07   

mlody321, najlepiej jak z barteski, się spotkacie i coś wydumacie na real'u w takich sytuacjach wirtualnie ciężko.
mlody321 napisał/a:
Jeszcze glupie pytanko na jaki klucz jest swieca??

Świeca jest na klucz do świec "tych większych" i posiada specjalną gumkę która po wykręceniu "przytrzyma" świece. Nie próbuj wykręcać zwykłym kluczem ponieważ później jej nie wyciągniesz, a wkręcenie może się zakończyć zepsuciem gwintu w głowicy.
_________________
Nigdy nie mów, że czegoś się nie da zrobić. Ponieważ zawsze znajdzie się taki ktoś, co nie będzie wiedział, że tego się nie da zrobić, I TO ZROBI !!!

Renault Megane Gtline
Piszę poprawnie po polsku
. - Przynajmniej się staram :)

Adam 00302/KMM
 
 
mlody321
[Usunięty]

Wysłany: 02-12-2009, 16:16   

no to juz chyba musze sobie co najmniej na tydzien odpuscic bo dzisiaj juz nic nie zdzialam. barteski, Odezwe sie jak juz odpale siebie i powalczymy z miskiem
 
 
barteski 
Forumowicz

Auto: 1G TURBO 1G N/A
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 6 razy
Dołączył: 18 Lis 2009
Posty: 264
Skąd: okolice WROCŁAWA
Wysłany: 03-12-2009, 22:53   

mlody321, swieca jest na 21 a wyjmóje sie ja jak nie kluczem to kablem od swiec ale lepiej nieruszaj jak juz wydobrzejesz zobaczymy co jest grane albo co nie jest jak by co czekam na znaka sygnał
 
 
 
mlody321
[Usunięty]

Wysłany: 07-12-2009, 13:03   

Ja juz na chodzie i diagnoza taka ze jest iskra ale na dwoch pierwszych cylindrach od strony rozrzadu a na tych po lewej nie ma czyli cewka??
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.