Problemy po czyszczeniu przepustnicy |
Autor |
Wiadomość |
matGDI
Nowy Forumowicz
Auto: Mitsubishi Carisma 1.8GDI
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 02 Gru 2009 Posty: 6 Skąd: Rzeszów
|
Wysłany: 04-12-2009, 18:11 Problemy po czyszczeniu przepustnicy
|
|
|
Problem zaczął sie po przeczyszczeniu przepustnicy mianowicie samochód sam dodaje sobie gazu, obroty na biegu jałowym dalej są nierówne czsem dochodza do 1500 a czasem spadają do ok 300 bez względu na rozgrzanie silnika. Nie pomógł reset kompa ani jego adaptacja czytałem wiele postów i próbowałem różnych metod o których pisali koledzy ale problem dalej sie powtarza . Prosze o pomoc. |
|
|
|
 |
aren195612
Forumowicz
Auto: Space Star GDI 99r
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 30 razy Dołączył: 22 Lut 2009 Posty: 384 Skąd: Stargard Szczeciński
|
Wysłany: 04-12-2009, 20:42
|
|
|
matGDI,
Napisz nam jeszcze jak to przepustnica, z linką czy siłownikiem elektromagnetycznym, bo to dwie różne szkoły..... |
|
|
|
 |
matGDI
Nowy Forumowicz
Auto: Mitsubishi Carisma 1.8GDI
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 02 Gru 2009 Posty: 6 Skąd: Rzeszów
|
Wysłany: 04-12-2009, 21:02
|
|
|
Sorka ze nie napisalem wczeniej. Przepustnica jest na linke cari rok 97" |
|
|
|
 |
Manysh [Usunięty]
|
Wysłany: 05-12-2009, 00:45
|
|
|
miałem to samo, podczas czyszczenia, zalałes róznego rodzaju podcisnieniowe kanały w przepusnicy, musisz je przedmuchac, do sucha ,najlepiej sprężonym powietrzem wszystko tam raczej musi byc od A do Z zrobione...
ps
na przyszłosc, nie czysc bo tu tak radza, tyko czysc jak naprawde trzeba |
|
|
|
 |
matGDI
Nowy Forumowicz
Auto: Mitsubishi Carisma 1.8GDI
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 02 Gru 2009 Posty: 6 Skąd: Rzeszów
|
Wysłany: 05-12-2009, 11:00
|
|
|
starałem sie wyczyścic ja dokładnie, nie wiem może powinienem wyczyścic tez zawór egr a i kolektor był w fatalnym stanie
Zaopatrzyłem sie w sprzęt czyszczący i spróbuje jeszcze raz wszystko poczyścić. Po wszystkim napisze z jakim efektem... |
|
|
|
 |
Manysh [Usunięty]
|
Wysłany: 05-12-2009, 11:55
|
|
|
matGDI napisał/a: | kolektor był w fatalnym stanie |
kolektora nie tykach, chyba ze chcesz go zdemotowac do czyszczenia,to tak |
|
|
|
 |
matGDI
Nowy Forumowicz
Auto: Mitsubishi Carisma 1.8GDI
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 02 Gru 2009 Posty: 6 Skąd: Rzeszów
|
Wysłany: 05-12-2009, 12:45
|
|
|
Jestem w trakcie czyszczenia przepustnica jest tak brudna zw wygląda jak by rok nie była czyszczona(może mój błąd za sprawą nie wyczyszczonego egr) i mam takie pytanko czym moge zastąpić starą uszczelke pod przep. gdyżniejest ona za bogata? |
|
|
|
 |
Manysh [Usunięty]
|
Wysłany: 05-12-2009, 12:50
|
|
|
gruby karton, tekturka itp zamocz w oleju zeby sie nie wypaliła bedzie ok, jezdziłem na takiej z 2 miechy dawała rade |
|
|
|
 |
matGDI
Nowy Forumowicz
Auto: Mitsubishi Carisma 1.8GDI
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 02 Gru 2009 Posty: 6 Skąd: Rzeszów
|
Wysłany: 05-12-2009, 13:16
|
|
|
Dzięki tak własnie myślałem. A więc tak przepustnica czysta na błysk(dla zainteresowanych czyściłem to wszystko rozpuszczalnikiem nitro i aktywną pianą wurtza u mnie dawało rade) no i został ten nieszczęsny egr jak tu sie do niego dobrać:(
Ktoś już to robił? Byłbym wdzięczny za odpowiedż i mam nadzieję że sie myle i że nie trzeba będzie demontować kolektora oraz pompy wys. cisnienia
Co do przepustnicy po kolejnym czyszczeniu także krokowca wszystko na błysk po odpaleniu(nie odłaczałem klemy) i po nauce ecu obroty ustawily sie na poziomie ok 800 obr. co mnie bardzo cieszy choć nie wiem jak długo. Lecz jedno nie daje mi spokoju dlaczego kiedy odepne wtyke od zaworu egr nic sienie dzieje a chyba powinno czyżby nie działał ale co wtedy by tak paskudziło przepustnice??? |
|
|
|
 |
aren195612
Forumowicz
Auto: Space Star GDI 99r
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 30 razy Dołączył: 22 Lut 2009 Posty: 384 Skąd: Stargard Szczeciński
|
Wysłany: 05-12-2009, 21:52
|
|
|
matGDI napisał/a: | dlaczego kiedy odepne wtyke od zaworu egr nic sienie dzieje a chyba powinno czyżby nie działał |
Nic się nie będzie działo- na postoju on i tak jest zamknięty, błędu też nie będzie. Nie odpinaj go bo jego zadaniem jest nie tylko ekologia, ale także obniżanie temperatury wewnątrz komory spalania w trybie "mieszanka uboga" w czasie jazdy. |
|
|
|
 |
|