Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
ciekawy przypadek
Autor Wiadomość
46Marek 
Forumowicz

Auto: COLT CZ 3/1,3
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 19 Mar 2007
Posty: 71
Skąd: GOCŁAW
  Wysłany: 12-12-2009, 11:12   ciekawy przypadek

Po uruchomieniu silnika, obroty gwałtownie spadały do około 300 – mrugała czerwona lampka ładowania akumulatora a obroty gwałtownie wzrastały do 1200 i cykl się powtarzał.
Po naciśnięciu na pedał „gazu „ można było obroty utrzymywać np.na poziomie 1000
Po wyjechaniu na ulicę i dwukrotnym rozpędzeniu się na dwójce do odcięcia usterka ustąpiła
pzdr
 
 
jaceksu25
[Usunięty]

Wysłany: 12-12-2009, 18:10   

Przepustnica?
 
 
46Marek 
Forumowicz

Auto: COLT CZ 3/1,3
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 19 Mar 2007
Posty: 71
Skąd: GOCŁAW
Wysłany: 12-12-2009, 18:21   

- sugeruje Kolega usterkę sterowania przepustnicą
pzdr
 
 
tomekrvf 
Forumowicz


Auto: EA5W, VTR 1000, HIENA, AR 147
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 48 razy
Dołączył: 17 Maj 2005
Posty: 2309
Skąd: Warszawa
Wysłany: 16-12-2009, 23:35   

Może też być słaby akumulator. Po uruchomieniu silnika następuja samodiagnoza ABS. Modulator ABS zżera dużo prądu przez co następuje spadek napięcia w instalacji. Nie ma napięcia to głupieje sterownik silnika. No i pętla się powtarza dopóki akumulator nia doładuje się.
_________________

 
 
46Marek 
Forumowicz

Auto: COLT CZ 3/1,3
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 19 Mar 2007
Posty: 71
Skąd: GOCŁAW
Wysłany: 18-12-2009, 10:58   

Mam nadzieję, że Kolega ma rację.
Myślę, że akumulator to najłagodniejszy wymiar kary.
Minęło 6 dni – mrozy po -15 / wszystko jest OK.
A tak na marginesie – czy przepustnica jest sterowana elektronicznie?
pzdr
 
 
tomekrvf 
Forumowicz


Auto: EA5W, VTR 1000, HIENA, AR 147
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 48 razy
Dołączył: 17 Maj 2005
Posty: 2309
Skąd: Warszawa
Wysłany: 19-12-2009, 09:32   

46Marek napisał/a:
czy przepustnica jest sterowana elektronicznie?

Tak. Colt ma elektryczną przepustnicę.
_________________

 
 
prolekt 
Nowy Forumowicz


Auto: carisma 1.6 90km
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 13 Sty 2010
Posty: 3
Skąd: Polska
Wysłany: 15-01-2010, 00:00   

masz tam gaz?
 
 
46Marek 
Forumowicz

Auto: COLT CZ 3/1,3
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 19 Mar 2007
Posty: 71
Skąd: GOCŁAW
Wysłany: 17-01-2010, 11:12   

prolekt napisał/a:
masz tam gaz?

nie - tylko benzynka
pzdr
ps. nadal wszystko jest ok
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.