SWAP silnika ze skrzynia auto do manu |
Autor |
Wiadomość |
beno729
Mitsumaniak

Auto: Galant Sport, Peugeot 405
Dołączył: 30 Sie 2008 Posty: 56 Skąd: Żywiec / Warszawar
|
Wysłany: 16-06-2011, 14:09 SWAP silnika ze skrzynia auto do manu
|
|
|
Witam, kupilem silnik 2.0 na swap, silnik pochodzi z auta z automatem, moj jest w manualu. Serwisant twierdzi, ze bedzie problem Ja uwazam przeciwnie... A jak jest naprawde? Gal 99r. |
_________________ JDM baby!
 |
|
|
|
 |
swinks_UK
Mitsumaniak

Auto: Lancer Evo 8 FQ300
Kraj/Country: UK
Pomógł: 91 razy Dołączył: 19 Lut 2007 Posty: 4469 Skąd: Bourne, Lincolnshire
|
Wysłany: 16-06-2011, 14:37
|
|
|
A jaki problem on widzi?
Bo tez mi ciężko cokolwiek wymyślić... |
_________________ swinks
ex-Galant EA3A (2.4 GDI)
ex-Galant EC5A (VR4 Type-S) - moc 340 HP oraz moment 443 Nm
Historia moich Misiów
Lancer Evo 8 FQ300 - 408 HP oraz moment 510 Nm |
|
|
|
 |
beno729
Mitsumaniak

Auto: Galant Sport, Peugeot 405
Dołączył: 30 Sie 2008 Posty: 56 Skąd: Żywiec / Warszawar
|
Wysłany: 16-06-2011, 15:22
|
|
|
Powiedzial chlop, ze automat ma inna obudowe i moze nie pasowac silnik |
_________________ JDM baby!
 |
|
|
|
 |
Owczar
Forumowicz
Auto: CLS 450
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 282 razy Dołączył: 14 Lip 2008 Posty: 14378 Skąd: Pruszków
|
Wysłany: 16-06-2011, 15:35
|
|
|
beno729, będzie pnp, tylko elektryka i ECU musi zostać od Twojego. |
|
|
|
 |
Wszyc
Mitsumaniak

Auto: ------>
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 31 razy Dołączył: 01 Mar 2009 Posty: 4156 Skąd: Gdynia
|
Wysłany: 16-06-2011, 15:36
|
|
|
głupoty gada nie przejmuj się silnik który jeździł z automatem podejdzie do manuala |
_________________ Mitsubishi Galant E57A '93
Mitsubishi Galant E54A '93 sprzedany
Mitsubishi Galant E88A '93
Mitsubishi Eclipse D22A '92
Honda CB500 PC32 '97
By mjsystem;
papamitsu napisał/a:
Miejsce raczej dowolne ale standard lokalowy niech bedzie na poziomie dobrego Gala
mjsystem: Czyli dookoła rdza. |
|
|
|
 |
kpawel
Mitsumaniak
Auto: Space Star / Hyundai Accent LC
Pomógł: 1 raz Dołączył: 06 Lis 2008 Posty: 66 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 16-06-2011, 15:47
|
|
|
Trzeba tylko założyć koła zamachowe ze starego silnika. |
|
|
|
 |
robertdg
Mitsumaniak SnowWhite

Auto: Galant Sport 98' EAO 2.0 16V
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1300 razy Dołączył: 21 Cze 2009 Posty: 23642 Skąd: KSSE
|
Wysłany: 16-06-2011, 20:08
|
|
|
beno729, nie ma żadnych problemów, silnik jest zawsze taki sam, bez względu na rodzaj napędu, różni się tylko osprzętem, czyli w jednym aucie masz sprzęgło cierne, a w drugim sprzęgło hydrokinetyczne i tylko to trzeba dostosowac a wszystko jest przykrecane na śrubki, słaby ten Twój fachman |
_________________ Gość zobacz mojego Galanta
Jeżeli nie żyjesz na krawędzi, to znaczy, że zajmujesz za dużo miejsca
"Jesteś jedyną osobą na świecie, która może wykorzystać Twój potencjał" - Zig Ziglar
W naturze człowieka leży rozsądne myślenie ale nielogiczne działanie
 |
|
|
|
 |
danielxc717
Forumowicz
Auto: w poszukiwaniu gala 2.0/ 2,5v6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz Dołączył: 04 Kwi 2011 Posty: 83 Skąd: wro
|
Wysłany: 16-06-2011, 22:52
|
|
|
Tak jak kolega wyżej pisze. Tylko trzeba koło zamachowe przekręcić z czym nie ma problemu no i uszczelniacz wału przy okazji się przyda wymienić. I dobrze zrobiłeś ze z autom wersji wyciągałeś silnik bo nie będzie zamęczony wysokimi bądź niskimi obrotami. Silnik z automotów zwykle jest zdrowszy |
|
|
|
 |
Hugo
Mitsumaniak srebrny szatan

Auto: EA5A Avance '01 & SS 1,6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 521 razy Dołączył: 06 Sie 2006 Posty: 21954 Skąd: Wolsztyn
|
Wysłany: 17-06-2011, 08:32
|
|
|
danielxc717 napisał/a: | nie będzie zamęczony wysokimi bądź niskimi obrotami | No nie wiem. |
|
|
|
 |
|