[E33A 2.0] Mocno dymi |
Autor |
Wiadomość |
chudy-88
Forumowicz
Auto: Mitsubishi Galant E33A 2.0+LPG
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 18 Paź 2009 Posty: 35 Skąd: Jastrzębie-Zdrój
|
Wysłany: 20-12-2009, 01:40 [E33A 2.0] Mocno dymi
|
|
|
Witam wszystkich.
Mój galant mocno dymi.Jak jest na biegu jałowym to tego tak nie widać,ale przy ruszani na wysokich obrotach za mną nic nie widać oprócz dymu.Oleju i płynu z układu chłodzenia nie bierze.Czego to może być przyczyna?? Zły olej?? Silnik to 2,0 + LPG przebieg 233390km. Dużo dymu jest przy wyższych obrotach około 1500.Na benzynie i na LPG jest tak samo.Dym jest koloru białego i nie wiem nie jestem do końca pewny przechodzi na taki jak by niebieski. Ale pytałem paru osób na jaki kolor mi dymi to jedni mówili ze na biało, a inni że bardziej na niebiesko.Z góry dziękuje za odpowiedź. |
|
|
|
 |
robertdg
Mitsumaniak SnowWhite

Auto: Galant Sport 98' EAO 2.0 16V
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1300 razy Dołączył: 21 Cze 2009 Posty: 23642 Skąd: KSSE
|
Wysłany: 20-12-2009, 09:06
|
|
|
Jezeli dym jest biały/mglisty to normalne zjawisko przy niskich temperaturach, jest to para wytworzina z różnic temperatur i wody zgromadzonej w układzie wydechowym. Bo jak piszesz nie bierze oleju i płynu chłodniczego to raczej wszystko OK Dym z oelju jest niezaprzeczalnie niebieski (tzn ze nie mozna go okreslic mianem bialego koloru), ponadto posiada charakterystyczna won dla dymu z olejem. |
_________________ Gość zobacz mojego Galanta
Jeżeli nie żyjesz na krawędzi, to znaczy, że zajmujesz za dużo miejsca
"Jesteś jedyną osobą na świecie, która może wykorzystać Twój potencjał" - Zig Ziglar
W naturze człowieka leży rozsądne myślenie ale nielogiczne działanie
 |
|
|
|
 |
chudy-88
Forumowicz
Auto: Mitsubishi Galant E33A 2.0+LPG
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 18 Paź 2009 Posty: 35 Skąd: Jastrzębie-Zdrój
|
Wysłany: 20-12-2009, 17:06
|
|
|
A jak można sie pozbyć wody z układu wydechowego?? |
|
|
|
 |
waldi-1
Mitsumaniak

Auto: galant 2,5v6 rok 98 pb/lpg
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 24 razy Dołączył: 25 Paź 2006 Posty: 1577 Skąd: Chechło City
|
|
|
|
 |
robertdg
Mitsumaniak SnowWhite

Auto: Galant Sport 98' EAO 2.0 16V
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1300 razy Dołączył: 21 Cze 2009 Posty: 23642 Skąd: KSSE
|
Wysłany: 20-12-2009, 17:41
|
|
|
chudy-88 napisał/a: | A jak można sie pozbyć wody z układu wydechowego? | Nie pozbedziesz się, to jest efekt uboczny występujących różnic temperatur |
_________________ Gość zobacz mojego Galanta
Jeżeli nie żyjesz na krawędzi, to znaczy, że zajmujesz za dużo miejsca
"Jesteś jedyną osobą na świecie, która może wykorzystać Twój potencjał" - Zig Ziglar
W naturze człowieka leży rozsądne myślenie ale nielogiczne działanie
 |
|
|
|
 |
Maretzky85
Mitsumaniak Mod Galant E3x

Auto: Galant`88; [4G63T][E39A] VR4
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 67 razy Dołączył: 26 Gru 2006 Posty: 2937 Skąd: warszawa
|
Wysłany: 21-12-2009, 10:06
|
|
|
Teoretycznie można na samym dole końcowego tłumika, pod końcową rurą wydechową wywiercić malutkim wiertłem dziurkę. Powinno pomóc, ale w 100% nigdy się nie pozbędziesz wody z układu.
robertdg napisał/a: | Nie pozbedziesz się, to jest efekt uboczny występujących różnic temperatur |
Właśnie dlatego |
_________________ Zawsze mogę się mylić
"Ż(ona): a co zrobisz ze starym Galantem? (domyślnie - po kupnie rekina)
J(a): będę nim jeździł, gdy rekin pójdzie na złom"
by Krzyżak
-Galant 1.8 Gaźnik 4G37 1988r (złom)
-Galant 2.0 SOHC GLSi, później DOHC GTi 1989r (sprzedany)
-Galant 2.0 16V DOHC GTi, potem GTi T 1991r (Sprzedany)
-Galant 2.0 16V DOHC Dynamic Turbo 1989r (sprzedany)
-Galant 2.0 16V DOHC Turbo VR4 1988r
(Obecny)
-Toyota Corolla 1.3 (Wyjechała do afryki )
- Colt C52A na gaźniku z gazolotem
 |
|
|
|
 |
waldi-1
Mitsumaniak

Auto: galant 2,5v6 rok 98 pb/lpg
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 24 razy Dołączył: 25 Paź 2006 Posty: 1577 Skąd: Chechło City
|
|
|
|
 |
Maretzky85
Mitsumaniak Mod Galant E3x

Auto: Galant`88; [4G63T][E39A] VR4
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 67 razy Dołączył: 26 Gru 2006 Posty: 2937 Skąd: warszawa
|
Wysłany: 21-12-2009, 10:32
|
|
|
Próbowałeś ?
Może wystarczy po prostu zabezpieczyć ? Poza tym, nie sądzę aby korodował. Nie jestem pewien na 100%, ale podejrzewam, że jakby miał korodować przez malutką dziurkę w wydechu to tym bardziej z powodu wydechu normalnego (w końcu większa dziura). |
_________________ Zawsze mogę się mylić
"Ż(ona): a co zrobisz ze starym Galantem? (domyślnie - po kupnie rekina)
J(a): będę nim jeździł, gdy rekin pójdzie na złom"
by Krzyżak
-Galant 1.8 Gaźnik 4G37 1988r (złom)
-Galant 2.0 SOHC GLSi, później DOHC GTi 1989r (sprzedany)
-Galant 2.0 16V DOHC GTi, potem GTi T 1991r (Sprzedany)
-Galant 2.0 16V DOHC Dynamic Turbo 1989r (sprzedany)
-Galant 2.0 16V DOHC Turbo VR4 1988r
(Obecny)
-Toyota Corolla 1.3 (Wyjechała do afryki )
- Colt C52A na gaźniku z gazolotem
 |
|
|
|
 |
waldi-1
Mitsumaniak

Auto: galant 2,5v6 rok 98 pb/lpg
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 24 razy Dołączył: 25 Paź 2006 Posty: 1577 Skąd: Chechło City
|
|
|
|
 |
ell
Forumowicz
Auto: Galant EA2W 2.0 1999r
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 04 Lis 2009 Posty: 54 Skąd: Szczecin
|
Wysłany: 21-12-2009, 18:54
|
|
|
Ktoś mi ostatnio powiedział, że aby pozbyć się zalegającej w układzie paliwowym/zbiorniku wody i przeczyścić go należy wlać jednoarazowo litr denaturatu do zbiornika i wyjeździć/wypalić. Ktoś słyszał o takiej metodzie, można tak zrobić? Podpowiedziano mi to jako próbe przeczyszczenia układu w moim miśku który na benzynie trochę się dusi i strzela czasem (świece i kable wymienione). |
|
|
|
 |
waldi-1
Mitsumaniak

Auto: galant 2,5v6 rok 98 pb/lpg
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 24 razy Dołączył: 25 Paź 2006 Posty: 1577 Skąd: Chechło City
|
|
|
|
 |
ell
Forumowicz
Auto: Galant EA2W 2.0 1999r
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 04 Lis 2009 Posty: 54 Skąd: Szczecin
|
Wysłany: 21-12-2009, 19:29
|
|
|
Dzięki, w takim razie spróbuję. |
|
|
|
 |
waldi-1
Mitsumaniak

Auto: galant 2,5v6 rok 98 pb/lpg
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 24 razy Dołączył: 25 Paź 2006 Posty: 1577 Skąd: Chechło City
|
|
|
|
 |
Cieniu
Forumowicz Cieniu

Auto: Galant E50
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 23 Paź 2009 Posty: 54 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 21-12-2009, 19:48
|
|
|
chudy-88 napisał/a: | Dym jest koloru białego |
można to zbadać organoleptycznie . Musisz sprawdzić za pomocą smaku (wiem wiem, to zdrowe nie jest) sprawdzając smak osadu w tłumiku. jak ma "smak sody", to jest ok. jak jest słodkawy, to znaczy że bierze olej.
robertdg napisał/a: | ponadto posiada charakterystyczna won |
dokładnie. tego sie nie da pomylić z niczym innym.
chudy-88 napisał/a: | A jak można sie pozbyć wody z układu wydechoweg |
nie da. trzeba się do tego przyzwyczaić. im większa wilgotność powietrza, tym więcej wody z tłumika.
ell napisał/a: | wlać jednoarazowo litr denaturatu do zbiornika i wyjeździć/wypalić. Ktoś słyszał o takiej metodzie, |
może to jest i pomysł, ale ja o nim nie słyszałem. denaturat miesza się z wodą i może... |
_________________ "I'm just a musical prostitute..." |
|
|
|
 |
siudii
Mitsumaniak 01221/KMM

Auto: Galant 2.0 GLSi 92r. BLOS
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 8 razy Dołączył: 19 Mar 2008 Posty: 244 Skąd: RadoMM
|
Wysłany: 21-12-2009, 21:54
|
|
|
Mój misiek przed wymianą uszczelniaczy zaworowych też dymił na biało, czasem z bardzo delikatnym niebieskim odcieniem ale w spalinach było czuć charakterystyczny smród więc po zapachu poznałem co mu jest. |
_________________ Mój Galant
Moja strona o Galancie
 |
|
|
|
 |
|