Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
[E33A 2.0] Mocno dymi
Autor Wiadomość
chudy-88 
Forumowicz

Auto: Mitsubishi Galant E33A 2.0+LPG
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 18 Paź 2009
Posty: 35
Skąd: Jastrzębie-Zdrój
Wysłany: 20-12-2009, 01:40   [E33A 2.0] Mocno dymi

Witam wszystkich.

Mój galant mocno dymi.Jak jest na biegu jałowym to tego tak nie widać,ale przy ruszani na wysokich obrotach za mną nic nie widać oprócz dymu.Oleju i płynu z układu chłodzenia nie bierze.Czego to może być przyczyna?? Zły olej?? Silnik to 2,0 + LPG przebieg 233390km. Dużo dymu jest przy wyższych obrotach około 1500.Na benzynie i na LPG jest tak samo.Dym jest koloru białego i nie wiem nie jestem do końca pewny przechodzi na taki jak by niebieski. Ale pytałem paru osób na jaki kolor mi dymi to jedni mówili ze na biało, a inni że bardziej na niebiesko.Z góry dziękuje za odpowiedź.
 
 
 
robertdg 
Mitsumaniak
SnowWhite


Auto: Galant Sport 98' EAO 2.0 16V
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1300 razy
Dołączył: 21 Cze 2009
Posty: 23642
Skąd: KSSE
Wysłany: 20-12-2009, 09:06   

Jezeli dym jest biały/mglisty to normalne zjawisko przy niskich temperaturach, jest to para wytworzina z różnic temperatur i wody zgromadzonej w układzie wydechowym. Bo jak piszesz nie bierze oleju i płynu chłodniczego to raczej wszystko OK ;-) Dym z oelju jest niezaprzeczalnie niebieski (tzn ze nie mozna go okreslic mianem bialego koloru), ponadto posiada charakterystyczna won dla dymu z olejem.
_________________
Gość zobacz mojego Galanta :rolleyes:
Jeżeli nie żyjesz na krawędzi, to znaczy, że zajmujesz za dużo miejsca
"Jesteś jedyną osobą na świecie, która może wykorzystać Twój potencjał" - Zig Ziglar
W naturze człowieka leży rozsądne myślenie ale nielogiczne działanie
 
 
chudy-88 
Forumowicz

Auto: Mitsubishi Galant E33A 2.0+LPG
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 18 Paź 2009
Posty: 35
Skąd: Jastrzębie-Zdrój
Wysłany: 20-12-2009, 17:06   

A jak można sie pozbyć wody z układu wydechowego??
 
 
 
waldi-1 
Mitsumaniak


Auto: galant 2,5v6 rok 98 pb/lpg
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 24 razy
Dołączył: 25 Paź 2006
Posty: 1577
Skąd: Chechło City
Wysłany: 20-12-2009, 17:09   

woda ci sama odparowywuje, po za tym tankuj lepszej jakosci paliwo, jak wiadomo w paliwie tez jest woda niestety
_________________
MÓJ GALANt
http://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=48554

http://forum.mitsumaniaki...p=968287#968287
 
 
 
robertdg 
Mitsumaniak
SnowWhite


Auto: Galant Sport 98' EAO 2.0 16V
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1300 razy
Dołączył: 21 Cze 2009
Posty: 23642
Skąd: KSSE
Wysłany: 20-12-2009, 17:41   

chudy-88 napisał/a:
A jak można sie pozbyć wody z układu wydechowego?
Nie pozbedziesz się, to jest efekt uboczny występujących różnic temperatur
_________________
Gość zobacz mojego Galanta :rolleyes:
Jeżeli nie żyjesz na krawędzi, to znaczy, że zajmujesz za dużo miejsca
"Jesteś jedyną osobą na świecie, która może wykorzystać Twój potencjał" - Zig Ziglar
W naturze człowieka leży rozsądne myślenie ale nielogiczne działanie
 
 
Maretzky85 
Mitsumaniak
Mod Galant E3x


Auto: Galant`88; [4G63T][E39A] VR4
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 67 razy
Dołączył: 26 Gru 2006
Posty: 2937
Skąd: warszawa
Wysłany: 21-12-2009, 10:06   

Teoretycznie można na samym dole końcowego tłumika, pod końcową rurą wydechową wywiercić malutkim wiertłem dziurkę. Powinno pomóc, ale w 100% nigdy się nie pozbędziesz wody z układu.

robertdg napisał/a:
Nie pozbedziesz się, to jest efekt uboczny występujących różnic temperatur

Właśnie dlatego :)
_________________
Zawsze mogę się mylić ;)

"Ż(ona): a co zrobisz ze starym Galantem? (domyślnie - po kupnie rekina)
J(a): będę nim jeździł, gdy rekin pójdzie na złom"
by Krzyżak

-Galant 1.8 Gaźnik 4G37 1988r (złom)
-Galant 2.0 SOHC GLSi, później DOHC GTi 1989r (sprzedany)
-Galant 2.0 16V DOHC GTi, potem GTi T 1991r (Sprzedany)
-Galant 2.0 16V DOHC Dynamic Turbo 1989r (sprzedany)
-Galant 2.0 16V DOHC Turbo VR4 1988r
(Obecny)

-Toyota Corolla 1.3 (Wyjechała do afryki :P )
- Colt C52A na gaźniku z gazolotem

 
 
 
waldi-1 
Mitsumaniak


Auto: galant 2,5v6 rok 98 pb/lpg
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 24 razy
Dołączył: 25 Paź 2006
Posty: 1577
Skąd: Chechło City
Wysłany: 21-12-2009, 10:17   

jak nawiercisz to będzie ci on zaraz korodował.

Ponownie prośba o poprawne pisanie. Nie będę edytował każdego Twojego postu.
MoRderator
_________________
MÓJ GALANt
http://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=48554

http://forum.mitsumaniaki...p=968287#968287
Ostatnio zmieniony przez Maretzky85 21-12-2009, 10:26, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
 
Maretzky85 
Mitsumaniak
Mod Galant E3x


Auto: Galant`88; [4G63T][E39A] VR4
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 67 razy
Dołączył: 26 Gru 2006
Posty: 2937
Skąd: warszawa
Wysłany: 21-12-2009, 10:32   

Próbowałeś ?
Może wystarczy po prostu zabezpieczyć ? Poza tym, nie sądzę aby korodował. Nie jestem pewien na 100%, ale podejrzewam, że jakby miał korodować przez malutką dziurkę w wydechu to tym bardziej z powodu wydechu normalnego (w końcu większa dziura).
_________________
Zawsze mogę się mylić ;)

"Ż(ona): a co zrobisz ze starym Galantem? (domyślnie - po kupnie rekina)
J(a): będę nim jeździł, gdy rekin pójdzie na złom"
by Krzyżak

-Galant 1.8 Gaźnik 4G37 1988r (złom)
-Galant 2.0 SOHC GLSi, później DOHC GTi 1989r (sprzedany)
-Galant 2.0 16V DOHC GTi, potem GTi T 1991r (Sprzedany)
-Galant 2.0 16V DOHC Dynamic Turbo 1989r (sprzedany)
-Galant 2.0 16V DOHC Turbo VR4 1988r
(Obecny)

-Toyota Corolla 1.3 (Wyjechała do afryki :P )
- Colt C52A na gaźniku z gazolotem

 
 
 
waldi-1 
Mitsumaniak


Auto: galant 2,5v6 rok 98 pb/lpg
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 24 razy
Dołączył: 25 Paź 2006
Posty: 1577
Skąd: Chechło City
Wysłany: 21-12-2009, 10:51   

Zdaje mi się że raczej szybciej skoroduje ingerując w niego, to samo jest z blachą w samochodzie, dopóki nic się nie robi to się trzyma a jak tylko się wetknie łapska to rdzewieje.

PS o co chodzi ci kolego pisząc czerwonymi literami w moim poscie? odpisz na priv
_________________
MÓJ GALANt
http://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=48554

http://forum.mitsumaniaki...p=968287#968287
Ostatnio zmieniony przez Maretzky85 21-12-2009, 22:14, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
 
ell 
Forumowicz

Auto: Galant EA2W 2.0 1999r
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 04 Lis 2009
Posty: 54
Skąd: Szczecin
Wysłany: 21-12-2009, 18:54   

Ktoś mi ostatnio powiedział, że aby pozbyć się zalegającej w układzie paliwowym/zbiorniku wody i przeczyścić go należy wlać jednoarazowo litr denaturatu do zbiornika i wyjeździć/wypalić. Ktoś słyszał o takiej metodzie, można tak zrobić? Podpowiedziano mi to jako próbe przeczyszczenia układu w moim miśku który na benzynie trochę się dusi i strzela czasem (świece i kable wymienione).
 
 
waldi-1 
Mitsumaniak


Auto: galant 2,5v6 rok 98 pb/lpg
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 24 razy
Dołączył: 25 Paź 2006
Posty: 1577
Skąd: Chechło City
Wysłany: 21-12-2009, 19:09   

tak to prawda
_________________
MÓJ GALANt
http://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=48554

http://forum.mitsumaniaki...p=968287#968287
 
 
 
ell 
Forumowicz

Auto: Galant EA2W 2.0 1999r
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 04 Lis 2009
Posty: 54
Skąd: Szczecin
Wysłany: 21-12-2009, 19:29   

Dzięki, w takim razie spróbuję.
 
 
waldi-1 
Mitsumaniak


Auto: galant 2,5v6 rok 98 pb/lpg
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 24 razy
Dołączył: 25 Paź 2006
Posty: 1577
Skąd: Chechło City
Wysłany: 21-12-2009, 19:38   

wlej sobie całą butelke do baku
_________________
MÓJ GALANt
http://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=48554

http://forum.mitsumaniaki...p=968287#968287
 
 
 
Cieniu 
Forumowicz
Cieniu


Auto: Galant E50
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 23 Paź 2009
Posty: 54
Skąd: Warszawa
Wysłany: 21-12-2009, 19:48   

chudy-88 napisał/a:
Dym jest koloru białego

można to zbadać organoleptycznie :D . Musisz sprawdzić za pomocą smaku (wiem wiem, to zdrowe nie jest) sprawdzając smak osadu w tłumiku. jak ma "smak sody", to jest ok. jak jest słodkawy, to znaczy że bierze olej.


robertdg napisał/a:
ponadto posiada charakterystyczna won

dokładnie. tego sie nie da pomylić z niczym innym.

chudy-88 napisał/a:
A jak można sie pozbyć wody z układu wydechoweg

nie da. trzeba się do tego przyzwyczaić. im większa wilgotność powietrza, tym więcej wody z tłumika.

ell napisał/a:
wlać jednoarazowo litr denaturatu do zbiornika i wyjeździć/wypalić. Ktoś słyszał o takiej metodzie,

może to jest i pomysł, ale ja o nim nie słyszałem. denaturat miesza się z wodą i może...
_________________
"I'm just a musical prostitute..."
 
 
 
siudii 
Mitsumaniak
01221/KMM


Auto: Galant 2.0 GLSi 92r. BLOS
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 8 razy
Dołączył: 19 Mar 2008
Posty: 244
Skąd: RadoMM
Wysłany: 21-12-2009, 21:54   

Mój misiek przed wymianą uszczelniaczy zaworowych też dymił na biało, czasem z bardzo delikatnym niebieskim odcieniem ale w spalinach było czuć charakterystyczny smród więc po zapachu poznałem co mu jest.
_________________
Mój Galant
Moja strona o Galancie
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.