Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
[E32A 1.8] problemy z zapłonem i pracą silnika
Autor Wiadomość
szubab 
Forumowicz


Auto: Galant 2,0GLS '97r
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 10 Kwi 2007
Posty: 57
Skąd: Wałbrzych
Wysłany: 08-11-2009, 15:26   [E32A 1.8] problemy z zapłonem i pracą silnika

Witam. Mam kolejny problem ze swoim galem.
Dwa dni temu wracałem z pracy i nagle zauważyłem, że obroty silnika po ściągnięciu nogi z gazu spadły do 400. Samochód zaczął gasnąć na skrzyżowaniach. Do domu dojechałem uprawiając niełatwą sztukę jazdy po mieście hamując i jednocześnie utrzymując obroty silnika, przygazowując bez przerwy.
Pod domem udało mi się go raz zapalić, tylko raz.
Proszę o pomoc.
 
 
 
Maretzky85 
Mitsumaniak
Mod Galant E3x


Auto: Galant`88; [4G63T][E39A] VR4
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 67 razy
Dołączył: 26 Gru 2006
Posty: 2937
Skąd: warszawa
Wysłany: 08-11-2009, 16:36   

Masz gaz ?
_________________
Zawsze mogę się mylić ;)

"Ż(ona): a co zrobisz ze starym Galantem? (domyślnie - po kupnie rekina)
J(a): będę nim jeździł, gdy rekin pójdzie na złom"
by Krzyżak

-Galant 1.8 Gaźnik 4G37 1988r (złom)
-Galant 2.0 SOHC GLSi, później DOHC GTi 1989r (sprzedany)
-Galant 2.0 16V DOHC GTi, potem GTi T 1991r (Sprzedany)
-Galant 2.0 16V DOHC Dynamic Turbo 1989r (sprzedany)
-Galant 2.0 16V DOHC Turbo VR4 1988r
(Obecny)

-Toyota Corolla 1.3 (Wyjechała do afryki :P )
- Colt C52A na gaźniku z gazolotem

 
 
 
szubab 
Forumowicz


Auto: Galant 2,0GLS '97r
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 10 Kwi 2007
Posty: 57
Skąd: Wałbrzych
Wysłany: 08-11-2009, 17:18   

Tak, od ponad roku jeżdżę tylko na gazie, na benzynie już nie pali.

[ Dodano: 08-11-2009, 17:33 ]
Przed godziną odpalił (ledwo ledwo) i chodził dobrze. Utrzymywał obroty na odpowiednim poziomie i przejechałem nim z 20km. Nic już nie wiem, skąd ten nagły spadek obrotów jednodniowy. Elektrycy obeszli mi miesiąc temu pompę paliwa (z kawałkiem wiązki do niej) bo miałem gdzieś tam spięcie i mi paliło bezpiecznik. Pali mi się ciągle teraz check engine przez to, może ten błąd powoduje zakłócenia w pracy silnika i odpalaniu porannym?
 
 
 
Maretzky85 
Mitsumaniak
Mod Galant E3x


Auto: Galant`88; [4G63T][E39A] VR4
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 67 razy
Dołączył: 26 Gru 2006
Posty: 2937
Skąd: warszawa
Wysłany: 08-11-2009, 17:38   

Ja bym raczej kierował się w stronę parownika i jego rychłej wymiany :)
_________________
Zawsze mogę się mylić ;)

"Ż(ona): a co zrobisz ze starym Galantem? (domyślnie - po kupnie rekina)
J(a): będę nim jeździł, gdy rekin pójdzie na złom"
by Krzyżak

-Galant 1.8 Gaźnik 4G37 1988r (złom)
-Galant 2.0 SOHC GLSi, później DOHC GTi 1989r (sprzedany)
-Galant 2.0 16V DOHC GTi, potem GTi T 1991r (Sprzedany)
-Galant 2.0 16V DOHC Dynamic Turbo 1989r (sprzedany)
-Galant 2.0 16V DOHC Turbo VR4 1988r
(Obecny)

-Toyota Corolla 1.3 (Wyjechała do afryki :P )
- Colt C52A na gaźniku z gazolotem

 
 
 
Crosby 
Mitsumaniak


Auto: Był GALANT 2,0 [4G63][E33A]
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 20 Gru 2009
Posty: 106
Skąd: Katowice-ligota
Wysłany: 20-12-2009, 14:56   Re: problemy z zapłonem i pracą silnika

Miałem to samo przed tygodniem padł euc lepiej sie zgłos do jakiegos magika od komputerow niech wymieni ci kondensatory ja nie zdążyłem zalało mi procesor i wypaliło cała płyte pierwsze objawy w moim galu to włąsnie spadek obrotów ktore sie utrzymywały w granicach 600 zamiast 1000. Dzis jestem w kropce poszukuje kompa do mojego galu podaje nr jakby kots wiedział cos na ten temat prosze o kontakt nr kompa MD173635 E2T36279
 
 
 
waldi-1 
Mitsumaniak


Auto: galant 2,5v6 rok 98 pb/lpg
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 24 razy
Dołączył: 25 Paź 2006
Posty: 1577
Skąd: Chechło City
Wysłany: 20-12-2009, 17:12   

Ja proponuje sprawdzenie ilości płynu chłodzącego, jeśli jest go zbyt mało to właśnie takie są objawy.
_________________
MÓJ GALANt
http://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=48554

http://forum.mitsumaniaki...p=968287#968287
Ostatnio zmieniony przez Maretzky85 21-12-2009, 10:01, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
 
gondoljerzy
[Usunięty]

Wysłany: 22-12-2009, 18:30   

Podobne objawy może dawać lewe powietrze. Mieszanka się zubaża i silnik na wolnych obrotach chce zgasnąć. Jeśli lewizna jest mała to podczas jazdy z mocniej wciśniętym gazem mało ją czuć lub wcale.
 
 
siudii 
Mitsumaniak
01221/KMM


Auto: Galant 2.0 GLSi 92r. BLOS
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 8 razy
Dołączył: 19 Mar 2008
Posty: 244
Skąd: RadoMM
Wysłany: 22-12-2009, 19:39   

Przerabiałem temat lewego powietrza i silnik głupiał tylko na benzynie, odpalał dobrze, na jałowym biegu też OK, a po wrzuceniu biegu przygasał i strasznie szarpał tak, że nie dało się tym jechać. Za to na gazie pracował jakby się nic nie stało.
Ale warto to sprawdzić bo gazownicy nie mają zwyczaju zadbać o szczelność wokół miksera gazowego i często tam łapie powietrze.
_________________
Mój Galant
Moja strona o Galancie
 
 
 
dave89 
Mitsumaniak


Auto: Galant 2.0 GLSi [E33A] 4G63
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 19 Wrz 2009
Posty: 49
Skąd: Świętochłowice
Wysłany: 23-12-2009, 09:49   

Jeśli chodzi o lewe powietrze to też to przerabiałem zazwyczaj tworzy się dziura na rurze prowadzącej od filtra powietrza do przepustnicy w miejscu gdzie jest podłączony wąż z parownika. Miałem też pęknięcia i otwory na najsilniejszych zagięciach. Ten problem z ECU który opisał Cashpir też wziął bym pod uwagę. A w ogóle w historii auta wymieniał ktoś już kondensatory?? Bo miałbyś na prawdę szczęście jeśli nie.:)
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.