 |
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki
|
|
Ogłoszenie |
W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu. Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.
|
Problem ze sprzęgłem i biegami w 1g |
Autor |
Wiadomość |
dziobak26 [Usunięty]
|
Wysłany: 11-09-2006, 21:50 Problem ze sprzęgłem i biegami w 1g
|
|
|
Witam. Kupiłem niedawno Eagle Talon z 91r. i mam od początku problem ze sprzęgłem. Cieżko wrzuca się biegi na postoju i w czasie jazdy czasami. Po odpowietrzeniu i wymianie płynu poprawiło sie ale nadal muszę wciskać sprzęgło do końca i czasem biegi uda się wrzucić. Dzisiaj po ponownym odpowietrzaniu znów ten sam problem. Może to wina oleju w skrzyni biegów? Dodam też że próbowałem regulować i nic to nie dało. Może to wina docisku lub tarczy sprzęgłowej? |
|
|
|
 |
SAMAEL [Usunięty]
|
Wysłany: 11-09-2006, 22:26
|
|
|
hehehe regulacja przy pedale. jak zajrzysz pod kierę to masz tak taki długi bolec (popychacz czy inne cholerstwo) które wkręcone jest w pedał. musisz wykręcić to z pedału. ale z wyczuciem. 2-3 obroty pełne. i powinno pomóc...
ja mam inny problem... na zimnym jak ustawie sprzęgło tą regulacją jest ok. potem jak się COŚ rozgrzeje... nie wiem, pompka sprzęgła, docisk, sprzęgło... to sprzęgło zaczyna się ślizgać.. więc muszę trochę w pedał wkręcić to przestaje, ale potem po nocy jak ostygnie to biegi znowu nie wchodzą i muszę wykręcić trochę z pedału i tak wkółko ... ale w październiku wyjmuje silnik to obaczę wszystko |
|
|
|
 |
dziobak26 [Usunięty]
|
Wysłany: 12-09-2006, 16:46
|
|
|
Problem w tym że suba regulacyjna jest całkowicie wykręcona i nie ma czym wyregulować. I co mam zrobić? |
|
|
|
 |
SAMAEL [Usunięty]
|
Wysłany: 12-09-2006, 20:27
|
|
|
za mało płynu/ potrzebny ci zestaw naprawczy pompki sprzęgła (40usd) / docisk lub tarcza sprzęgła. po koleji |
|
|
|
 |
dziobak26 [Usunięty]
|
Wysłany: 12-09-2006, 21:00
|
|
|
Byłem u znajomego z serwisu i stwierdził że to może być docisk sprzęgła.
Co to może być jak jest zimny to biegi lżej wchodzą a jak się nagrzeje to na odwrót czyżby olej do wymiany przy skrzyni? |
|
|
|
 |
kiepuczi
Forumowicz
Auto: Eagle Talon Tsi AWD
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 7 razy Dołączył: 30 Lip 2005 Posty: 203 Skąd: Pulawy
|
Wysłany: 13-09-2006, 03:46
|
|
|
przyczyn w eclipse problemow ze zmiana biegow moze byc kilka, od problemow ze sprzeglem, silownikiem poprzez silnik i panewkami na wale jaki i wplyw moga miec nawet takie lementy jak swiece , kable WN, spalania stukowe, jesli wskutek np wypalonego katalizatora albo walnietego jakiegos czujnika kat wyprzedzenia zaplonu bedzie poza norma mzoe powodowac chwilowe problemy ze zmiana biegow . proponuje wymienic olej w silniku jesli tego nie robiles , czasmai moze pomoc, zalezy jakiej gestosci uzywasz. olej w skrzynce tez warto zmieniac przynajmniej raz do roku, nie lej bron birze nic syntetycznego w stylu Mobil 1 .
problemy ze zmiana biegow przy skrecie w lewo , moga byc spowodowane tzw crankwalkiem" ktory nie musi wcale sie objawic ze nam wal wyjdzie bokiem z crankwalkiem mozna zyc cale zycie i nie wiedziec o tym. |
|
|
|
 |
Chicken [Usunięty]
|
Wysłany: 20-02-2007, 07:20
|
|
|
Pojawił mi się dzisiaj rano podobny problem, z tym że chyba łatwiej wytłumaczalny. Żaden bieg nie chciał na zimnym silniku wskoczyć, z truden dwójka i trójka, ale co mnie wcześniej zdziwiło to to, że sprzęgło zrobiło mi się bardzij miękkie niż wcześniej i łapie dopiero pod koniec wciśnięcia i to nie zawsze do końca. Zaglądnęłem pod maskę i płyn ze zbiorniczka sprzęgła zniknął nie zaglądałem jeszcze pod spód, ale to już drugi przypadek, pół roku temu jak kupiłem to też był na minimum (dolałem DOT4 chyba), z tym że teraz całkiem zniknął. Zapowietrzenie tłumaczyłoby chyba miękkie sprzęgło i chwytanie pod koniec? W którym miejscu układu płyn najczęściej ucieka? |
|
|
|
 |
Bartek
Mitsumaniak friendly admin

Auto: A161, EC5W, GF6W, A03A
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 291 razy Dołączył: 21 Mar 2005 Posty: 6983 Skąd: że znowu? (W-wa)
|
Wysłany: 20-02-2007, 07:41
|
|
|
Pompka i wysprzęglik - komplet reparaturek nie powala cenowo, a Krzyżak na swojej stronie opisał ładnie jak wymienić wszystko (bez opisu ktoś wyposażony w prawą i lewą rękę też sobie poradzi).... |
_________________ Pozdrawiam
MITSUMANIAK Bartek
Outlander III '14
Galant 1600 L '82
Legnum VR-4 '99
Space Star '14
Space Wagon '99 V6 - 24 sprzedany
nie no ty zawsze powiesz co wiesz, a jak nie wiesz to i tak powiesz, bo przecież trzeba [coś] napisać by Ralal_Szczecin
Piratem drogowym się nie rodzi - piratem drogowym się umiera |
|
|
|
 |
Chicken [Usunięty]
|
Wysłany: 20-02-2007, 08:23
|
|
|
Dzięki, nawet rozwiązała się sprawa dziwnego cichego chrobotania przy wciskaniu sprzęgła co mnie zastanawiało od jakiegoś czasu Czy zestaw naprawczy z JC nadaje się w tym wypadku, albo to taki sam kicz jak inne ich tanie zamienniki?
PS. Pooglądałem sobie pompkę i wysprzęglik no i pompka jest spocona, a wysprzęglik suchy. Śrubę pedału sprzęgła wykręciłem na razie na max-a i po podpompowaniu sprzęgłem biegi wchodzą więc z pracy wygląda na to że wrócę Poza tym zadzwoniłem już w dwa miejsca i nigdzie nie mają samych reperaturek w okolicy. Został mi Japaneeze ale czynne ma w najbliższych dniach dopiero od 14.00. |
|
|
|
 |
e-gen
moderator

Auto: Clio II ph2 1.4 16v (k4j c710)
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 14 razy Dołączył: 11 Gru 2005 Posty: 590 Skąd: Toruń
|
Wysłany: 20-02-2007, 10:33
|
|
|
8 m-cy ( 20 kkm ) temu wymieniałem gumki w pompce. Dałem 14 zł (chyba francuskie). Zalałem DOT4. Zero problemów (wcześniej też nie było problemów ale wymieniłem profilaktycznie). |
|
|
|
 |
|
|