 |
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki
|
|
Ogłoszenie |
W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu. Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.
|
[ EA5A / 6A13 ] Jechałem, zgasł w trakcie i już nie odpala. |
Autor |
Wiadomość |
Kaucz
Mitsumaniak EA5A should be RWD!

Auto: było EA5A, jest CM2 i E32A
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 8 razy Dołączył: 04 Gru 2009 Posty: 1599 Skąd: Ciałem Poznań. Sercem Kołobrzeg.
|
Wysłany: 01-01-2010, 18:42 [ EA5A / 6A13 ] Jechałem, zgasł w trakcie i już nie odpala.
|
|
|
Było tak:
Jechałem drogą za miastem jakieś 110 -120. Jako, że zbliżało się skrzyżowanie typu T to zacząłem zwalniać, w celu późniejszego zatrzymania. Auto w trakcie naciskania przeze mnie hamulca zgasło. Zdziwiło mnie to. Próbowałem odpalić i nic. Zepchnąłem auto na pobocze ( a w zasadzie w taką alejkę jakby ) i tam kilka razy przekręciłem kluczyk. Z każdym razem słychać takie [pyk] i nic. Zatrzymał się kierowca pewnego BMW, ale nic nie wykminił. Potem podjechali moi znajomi i kombinowaliśmy.
Auto odpaliło dopiero na "pych" za pierwszym razem ( tak wiem, że tak nie powinno się robić ). Zajechałem do domu. Zgasiłem auto. Dalej to samo :/.
Co może być nie tak ?
Potrzebuję pilnych odpowiedzi gdyż jutro muszę być w PO, a obecnie jestem w Kołobrzegu :/.
Z góry dziękuję. |
_________________ ...hontou ?
"Czy Ty naprawdę myślisz, że Galant ma "normalne" hamulce i nie ma żadnych wad? Przecież ten samochód jest co najmniej dziwny." by Hugo. |
|
|
|
 |
robertdg
Mitsumaniak SnowWhite

Auto: Galant Sport 98' EAO 2.0 16V
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1300 razy Dołączył: 21 Cze 2009 Posty: 23642 Skąd: KSSE
|
Wysłany: 01-01-2010, 19:12
|
|
|
Kręci wogóle rozrusznik |
_________________ Gość zobacz mojego Galanta
Jeżeli nie żyjesz na krawędzi, to znaczy, że zajmujesz za dużo miejsca
"Jesteś jedyną osobą na świecie, która może wykorzystać Twój potencjał" - Zig Ziglar
W naturze człowieka leży rozsądne myślenie ale nielogiczne działanie
 |
|
|
|
 |
swinks_UK
Mitsumaniak

Auto: Lancer Evo 8 FQ300
Kraj/Country: UK
Pomógł: 91 razy Dołączył: 19 Lut 2007 Posty: 4469 Skąd: Bourne, Lincolnshire
|
Wysłany: 01-01-2010, 19:42
|
|
|
Alternator padł lub regulator napięcia i jechałeś na samym aku? Jest taka możliwość... |
_________________ swinks
ex-Galant EA3A (2.4 GDI)
ex-Galant EC5A (VR4 Type-S) - moc 340 HP oraz moment 443 Nm
Historia moich Misiów
Lancer Evo 8 FQ300 - 408 HP oraz moment 510 Nm |
|
|
|
 |
Rafal_Szczecin
Mitsumaniak

Auto: Volvo Amazon, Skoda Superb
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 89 razy Dołączył: 15 Kwi 2005 Posty: 9211 Skąd: s kątowni
|
Wysłany: 01-01-2010, 21:08
|
|
|
jak dla mnie, jezeli zgasl, i przy odpalaniu zrobil "cyk" i nic wiecej, a odpalil na pych, to rozrusznik padl
tylko pytanie, czemu zgasl , dojezdzajac do skrzyzowania ... |
|
|
|
 |
Owczar
Forumowicz
Auto: CLS 450
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 282 razy Dołączył: 14 Lip 2008 Posty: 14378 Skąd: Pruszków
|
Wysłany: 01-01-2010, 22:31
|
|
|
Rafal_Szczecin napisał/a: | ak dla mnie, jezeli zgasl, i przy odpalaniu zrobil "cyk" i nic wiecej, a odpalil na pych, to rozrusznik padl |
Takie pyk występuje przy słabym aku.
Rafal_Szczecin napisał/a: | tylko pytanie, czemu zgasl , dojezdzajac do skrzyzowania ... |
Opcja z brakiem ładowania podana przez swinks_UK, jest bardzo prawdopodobna.
Tylko czemu nie zapaliła się kontrolka? Zapala się w ogóle kontrolka ładowania po włączeniu zapłonu? |
|
|
|
 |
Kaucz
Mitsumaniak EA5A should be RWD!

Auto: było EA5A, jest CM2 i E32A
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 8 razy Dołączył: 04 Gru 2009 Posty: 1599 Skąd: Ciałem Poznań. Sercem Kołobrzeg.
|
Wysłany: 02-01-2010, 03:15
|
|
|
robertdg napisał/a: | Kręci wogóle rozrusznik |
Nie kręcił się.
Cytat: | tylko pytanie, czemu zgasl , dojezdzajac do skrzyzowania ... |
To mnie zastanawia. Kolega twierdzi, że LPG może być źle wyregulowane. Owczar napisał/a: | Tylko czemu nie zapaliła się kontrolka? Zapala się w ogóle kontrolka ładowania po włączeniu zapłonu? |
Wszystko paliło się tak jak zawsze.
Akumulator sprawny.
Sprawa bynajmniej załatwiona już. Przynajmniej mam taką nadzieję. Niedługo go postawie gdzieś, żeby sprawdzić czy znów takiego psikusa mi nie zrobi. Znajomy spojrzał pod auto, wykręcił rozrusznik, rozkręcił go na czynniki pierwsze, po czym ponownie złożył i zamontował. Auto znów odpala normalnie. Nie wiemy co mogło być przyczyną takiego zachowania. Szczotki w rozruszniku itd w eleganckim stanie... |
_________________ ...hontou ?
"Czy Ty naprawdę myślisz, że Galant ma "normalne" hamulce i nie ma żadnych wad? Przecież ten samochód jest co najmniej dziwny." by Hugo. |
|
|
|
 |
robertdg
Mitsumaniak SnowWhite

Auto: Galant Sport 98' EAO 2.0 16V
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1300 razy Dołączył: 21 Cze 2009 Posty: 23642 Skąd: KSSE
|
Wysłany: 02-01-2010, 11:18
|
|
|
Moja sugestia tyczyła się tego samego, ale Ten Pan już odpowiedział na Twój problem:
Rafal_Szczecin napisał/a: | jak dla mnie, jezeli zgasl, i przy odpalaniu zrobil "cyk" i nic wiecej, a odpalil na pych, to rozrusznik padl |
Według mnie zawiesily się szczotki, bo to pyk to najprawdopodobniej wybicie automatu, ale brak obrotu wirnika rozrusznika. |
_________________ Gość zobacz mojego Galanta
Jeżeli nie żyjesz na krawędzi, to znaczy, że zajmujesz za dużo miejsca
"Jesteś jedyną osobą na świecie, która może wykorzystać Twój potencjał" - Zig Ziglar
W naturze człowieka leży rozsądne myślenie ale nielogiczne działanie
 |
|
|
|
 |
|
|