Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: karolgt
21-09-2007, 17:28
Wspomaganie układu kierowniczego
Autor Wiadomość
promil69
[Usunięty]

Wysłany: 12-09-2006, 09:00   Wspomaganie układu kierowniczego

Witam. Mam takie pytanko: czy da się założyć wspomaganie (mój niestety nie ma :( ) może już ktoś robił taką przeróbkę?? Bo patrzałem w moim drugim miśku z silnikiem 1,5GLX 12V r 91 jak to wygląda i wydaje mi się że nie mowinno być z tym większego problemu - mimowszystko będę wdzięczny za rade "jakiegoś speca" ;)
P.S - chodzi mi o przełożenie całej kolumny kierowniczej razem z pompą itd.
 
 
josie 
Mitsumaniak
majsterklepka


Auto: Omega B 2.0
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 167 razy
Dołączył: 08 Kwi 2005
Posty: 2517
Skąd: Gdynia
Wysłany: 12-09-2006, 09:18   

Kolumny kierowniczej nie trzeba przekładać. Potrzebujesz komplet:
-pompa + mocowanie
-węże
-zbiorniczek
-maglownica
-koło pasowe 2-rzędowe na silnik
 
 
Krzyzak 
moderator mitsumaniak
uczestnik I Zlotu MM


Auto: E32, CR29, 5F, DCJ, 7N, Y2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 645 razy
Dołączył: 28 Kwi 2005
Posty: 24298
Skąd: był Malbork, teraz Gdańsk
Wysłany: 12-09-2006, 09:21   

Można - też się przymierzałem do tego w Colcie, ale narazie szukam dobrej propozycji cenowej. Musisz mieć:
- maglownicę (najlepiej z drążkami, ale z reguły takie sprzedają)
- zbiornik płynu wspomagania z mocowaniem (do karoserii)
- komplet przewodów elastycznych i stalowych wraz z mocowaniami i nakrętkami (chodzi o mocowanie do karoserii, poduszki silnika itp.) oraz stalowy przewód chłodnicy płynu (ten z przodu - takie U położone poziomo)
- pompę wspomagania wraz z łapą do silnika
- pasek klinowy
- koło pasowe pompy wody z możliwością napędu pompy wspomagania
- komplet śrubek, opasek itp.
- dobrze byłoby przy okazji wymienić końcówki drążków kier.
- no i oczywiście płyn Dexron (lub Dexron II).
Nie jestem pewien, czy uchwyty maglownicy nie są większe - jeśli tak to uchwyty + gumy.

Przy alternatorze powinna być końcówka elektr., którą trzeba podłączyć do pompy, żeby ECU wiedziało, że działa wspomaganie i trzeba podwyższyć obroty.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.