 |
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki
|
|
Ogłoszenie |
W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu. Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.
|
Przesunięty przez: karolgt 21-09-2007, 17:28 |
Wspomaganie układu kierowniczego |
Autor |
Wiadomość |
promil69 [Usunięty]
|
Wysłany: 12-09-2006, 09:00 Wspomaganie układu kierowniczego
|
|
|
Witam. Mam takie pytanko: czy da się założyć wspomaganie (mój niestety nie ma ) może już ktoś robił taką przeróbkę?? Bo patrzałem w moim drugim miśku z silnikiem 1,5GLX 12V r 91 jak to wygląda i wydaje mi się że nie mowinno być z tym większego problemu - mimowszystko będę wdzięczny za rade "jakiegoś speca"
P.S - chodzi mi o przełożenie całej kolumny kierowniczej razem z pompą itd. |
|
|
|
 |
josie
Mitsumaniak majsterklepka

Auto: Omega B 2.0
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 167 razy Dołączył: 08 Kwi 2005 Posty: 2517 Skąd: Gdynia
|
Wysłany: 12-09-2006, 09:18
|
|
|
Kolumny kierowniczej nie trzeba przekładać. Potrzebujesz komplet:
-pompa + mocowanie
-węże
-zbiorniczek
-maglownica
-koło pasowe 2-rzędowe na silnik |
|
|
|
 |
Krzyzak
moderator mitsumaniak uczestnik I Zlotu MM

Auto: E32, CR29, 5F, DCJ, 7N, Y2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 645 razy Dołączył: 28 Kwi 2005 Posty: 24298 Skąd: był Malbork, teraz Gdańsk
|
Wysłany: 12-09-2006, 09:21
|
|
|
Można - też się przymierzałem do tego w Colcie, ale narazie szukam dobrej propozycji cenowej. Musisz mieć:
- maglownicę (najlepiej z drążkami, ale z reguły takie sprzedają)
- zbiornik płynu wspomagania z mocowaniem (do karoserii)
- komplet przewodów elastycznych i stalowych wraz z mocowaniami i nakrętkami (chodzi o mocowanie do karoserii, poduszki silnika itp.) oraz stalowy przewód chłodnicy płynu (ten z przodu - takie U położone poziomo)
- pompę wspomagania wraz z łapą do silnika
- pasek klinowy
- koło pasowe pompy wody z możliwością napędu pompy wspomagania
- komplet śrubek, opasek itp.
- dobrze byłoby przy okazji wymienić końcówki drążków kier.
- no i oczywiście płyn Dexron (lub Dexron II).
Nie jestem pewien, czy uchwyty maglownicy nie są większe - jeśli tak to uchwyty + gumy.
Przy alternatorze powinna być końcówka elektr., którą trzeba podłączyć do pompy, żeby ECU wiedziało, że działa wspomaganie i trzeba podwyższyć obroty. |
|
|
|
 |
|
|