Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
[Cari 1.8 GDI] Prośba o opinie
Autor Wiadomość
michmiel 
Nowy Forumowicz

Auto: Carisma 1.8GDI 125KM (XII.98r)
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 25 Lut 2010
Posty: 5
Skąd: Kraków
  Wysłany: 25-02-2010, 23:03   [Cari 1.8 GDI] Prośba o opinie

Na wstępie witam wszystkich !
Jako, że jest to mój pierwszy post, to proszę o wyrozumiałość ;) Przeszperałem forum, temat często wałkowany, ale co post to inna opinia. Pewnie i teraz będzie podobnie, ale i tak proszę o opinie. Tyle wstępu, teraz do rzeczy ;>
Zaczęło się wczoraj od falowania obrotów. Rano było wszystko OK, ale wracając z pracy obroty zaczęły falować na "luzie". Zamiast standardowych ok. 800obr, wskoczyły na zakres od 1,5-2tys (sam sobie tak "gazował" w tym zakresie). Dzisiaj rano po włączeniu zimnego auta po nocy obroty wskoczyły od razu na 3tyś i po ok 30sec spadły do zakresu 1,5-2tyś. Do pracy dojechałem bez problemu -ok 15km. W pracy odpiąłem akumulator ("+" klemę) i po jakimś czasie podpoiłem z powrotem. Zastosowałem się do instrukcji nauki obrotów GDI z forum (co nie wiele zmieniło). Wracając do domu przez połowę drogi wszystko było jak najbardziej OK, ale po 2 połowie sytuacja się powtórzyła. Jadąc później pozałatwiać parę spraw w czasie jazdy zaświeciła się kontrolka "CE", auto straciło "powera" i od 3tyś obrotów zaczęło go "dusić". [Na liczniku najechane 140tyś (przywiezione z Austrii, w PL kupione w grudniu 09 -stan licznika teoretycznie 134tyś. Zanim zacząłem jeździć wymienne na nowe zostały: rozrząd,pasek, simmeringi,pompa wody,świece,filtry (poza paliwa, bo leży i czeka na założenie),wszystkie płyny,olej].

Proszę o opinie co może być przyczyną :?:
Z góry wielkie dzięki :!: :!: :!:
 
 
gigant87 
Mitsumaniak


Auto: BMW 3GT
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 14 razy
Dołączył: 15 Gru 2005
Posty: 1877
Skąd: OOL & DW
Wysłany: 25-02-2010, 23:35   

wymrugaj błędy...
_________________
Była:Mitsubishi Carisma '96 1.6 automat HTB

Obecnie: F34
 
 
Sylwan 
Mitsumaniak


Auto: Carisma 1.6 GLX 16V
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 31 Gru 2008
Posty: 310
Skąd: WD / LBI
Wysłany: 25-02-2010, 23:57   

Może przepustnicę przeczyść...
_________________
Pozdrawiam
Sylwan
Była - Carisma 1.6 GLX 16V 97r - 2007-2023
Jest - Citroen C5 2,0 2003r - 2011-...
Jest - Audi Q5 2,0 TFSI 2013r - 2023-...
 
 
 
michmiel 
Nowy Forumowicz

Auto: Carisma 1.8GDI 125KM (XII.98r)
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 25 Lut 2010
Posty: 5
Skąd: Kraków
Wysłany: 26-02-2010, 00:00   

gigant87 napisał/a:
wymrugaj błędy...

A GDI wymruga ? Bo w jakimś poście na forum widziałem, że GDI nie wymruga i tylko ASO zostaje :/
 
 
Robson86 
Forumowicz
Life is a Race


Auto: Carisma GDI Elegance
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 216 razy
Dołączył: 13 Sie 2006
Posty: 4858
Skąd: Kielce
Wysłany: 26-02-2010, 00:07   

michmiel napisał/a:
Bo w jakimś poście na forum widziałem, że GDI nie wymruga i tylko ASO zostaje :/

czyli podpiecie do MUT'a. Tylko to zostaje bo inaczej to bedzie tylko zgadywanie na oslep...
Z tego co napisales wiele wskazuje na usterke pompy (najprawdopodobniej) wysokiego cisnienia. Do czasu kiedy nie bedziesz mial wynikow to beda tylko spekulacje.
Pozdroo
_________________
Robson- Kielce
Mitsubishi Carisma GDI Elegance
-00149/KMM -
 
 
 
michmiel 
Nowy Forumowicz

Auto: Carisma 1.8GDI 125KM (XII.98r)
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 25 Lut 2010
Posty: 5
Skąd: Kraków
Wysłany: 26-02-2010, 07:52   

Jadąc dzisiaj rano do pracy CE się nie zaświeciło i auta nie dusiło. Po odpaleniu (auto zimne po nocy, stojące na zewnątrz) wskoczylo na 3tys obr i po drodze stojąc na światłach obroty na pozimie 1,8-2,2 tys.
 
 
gigant87 
Mitsumaniak


Auto: BMW 3GT
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 14 razy
Dołączył: 15 Gru 2005
Posty: 1877
Skąd: OOL & DW
Wysłany: 26-02-2010, 11:02   

Masz 98 rok, wiec wymrugasz bez problemu. Ja mam 99 i wymrugałem :)
_________________
Była:Mitsubishi Carisma '96 1.6 automat HTB

Obecnie: F34
 
 
michmiel 
Nowy Forumowicz

Auto: Carisma 1.8GDI 125KM (XII.98r)
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 25 Lut 2010
Posty: 5
Skąd: Kraków
Wysłany: 26-02-2010, 11:35   

gigant87 napisał/a:
Masz 98 rok, wiec wymrugasz bez problemu. Ja mam 99 i wymrugałem :)

A jak to sie ma do http://forum.mitsumaniaki...ht=check+engine
bo "jeśli ktoś szuka podobnego opisu do GDI to niestety takiego nie ma bo GDI to tylko w serwisie zbadamy
cytując Marcino diagnozując GDI według tego opisu wychodzą głupoty "
Więc nie wiem.
 
 
pawelsonx 
Forumowicz

Auto: 1.9dci
Zaproszone osoby: 103
Kraj/Country: Ireland
Pomógł: 77 razy
Dołączył: 11 Gru 2008
Posty: 1606
Skąd: Piotrków Tryb.
Wysłany: 26-02-2010, 11:46   

michmiel napisał/a:
gigant87 napisał/a:
Masz 98 rok, wiec wymrugasz bez problemu. Ja mam 99 i wymrugałem :)

A jak to sie ma do http://forum.mitsumaniaki...ht=check+engine
bo "jeśli ktoś szuka podobnego opisu do GDI to niestety takiego nie ma bo GDI to tylko w serwisie zbadamy
cytując Marcino diagnozując GDI według tego opisu wychodzą głupoty "
Więc nie wiem.


ale on tek stwierdził w 2006 roku napisz do niego bo może zmienił zdanie.

Jakbyś przestudiował posty to w gdi również tak testują na którejś stronie są podane nawet numery błędów
_________________
===========================
carisma i ja
 
 
 
gigant87 
Mitsumaniak


Auto: BMW 3GT
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 14 razy
Dołączył: 15 Gru 2005
Posty: 1877
Skąd: OOL & DW
Wysłany: 26-02-2010, 16:44   

Dokładnie, tamto stwierdzenie jest nieaktualne.
Więc michmiel, weź spinacz, włóż jego końce w 1 i 4 pin i patrz na CE :)
_________________
Była:Mitsubishi Carisma '96 1.6 automat HTB

Obecnie: F34
 
 
michmiel 
Nowy Forumowicz

Auto: Carisma 1.8GDI 125KM (XII.98r)
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 25 Lut 2010
Posty: 5
Skąd: Kraków
Wysłany: 06-03-2010, 20:56   

gigant87 napisał/a:
Dokładnie, tamto stwierdzenie jest nieaktualne.
Więc michmiel, weź spinacz, włóż jego końce w 1 i 4 pin i patrz na CE :)

Od mojego ostatniego posta "CE" się już nie zaświeciło. Wymruganie błedów jednak nic nie pokazuje :(
Po połączeniu 1 z 4 mrugają tylko na przemian "CE" z ABS i tyle -nic z serii długo i krótko.
Czyżby nie było żadnego błędu ?

[ Dodano: 06-03-2010, 20:59 ]
Aaaa, dodam jeszcze, że krokowy i przepustnica OK.
 
 
Budrys 
Forumowicz


Auto: Astra H
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 24 Lis 2008
Posty: 390
Skąd: Best
Wysłany: 06-03-2010, 21:24   

To dziwne ponieważ jakikolwiek błąd musiał się zapamiętać. Chyba że odłaczyłeś na chwilę akumulator ?
 
 
gogan1 
Forumowicz

Auto: Carisma
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 26 Paź 2009
Posty: 100
Skąd: Oława
Wysłany: 06-03-2010, 21:24   

ja bym zajrzał do przepustnicy jak wyglada miałem ten sam problem i była do czyszczenia przepustnica
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.