Problem z ABS i ESP |
Autor |
Wiadomość |
sandacz
Nowy Forumowicz
Auto: L 200
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 26 Paź 2009 Posty: 9 Skąd: gubin
|
Wysłany: 04-01-2010, 08:22 Problem z ABS i ESP
|
|
|
Witam i proszę o poradę! Od kilku miesięcy jestem użytkownikiem Eli w wersji intense plus z 2007 roku. Przy spadku temperatury otoczenia poniżej zera wyłącza się cały system kontroli trakcji i ABS- palą się ciągle kontrolki od ręcznego ABS i ESP. Jak myślicie co może być przyczyną? Po przeszukaniu forum i innych źródeł pojawia się temat czujnika na jednym z kół lub wody w płynie hamulcowym. Jest jakaś szansa sprawdzenia tego bez podłączania do serwisowego kompa? Pozdrawiam |
|
|
|
 |
mirekbdeblin
Forumowicz
Auto: volvo v40
Pomógł: 4 razy Dołączył: 04 Maj 2009 Posty: 177 Skąd: Dęblin
|
Wysłany: 04-01-2010, 12:50
|
|
|
Witam
Myśle że problem leży po stronie połączeń w kostkach czujników ABS-u należy je porozpinać popsikać kontaktem (taki sprey do elektryki) spiąć i po sprawie
pozdrawiam |
|
|
|
 |
namotore
Mitsumaniak ach

Auto: T-fünf
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy Dołączył: 24 Mar 2008 Posty: 730 Skąd: EL
|
Wysłany: 04-01-2010, 12:53
|
|
|
Najbardziej prawdopodobne sa styki i czujniki na tyle, sprawdz tez stan akumulatora. Elektronika w Eli jest wrazliwa na skoki w sieci. Pozdrawiam DoSiegoRoku |
|
|
|
 |
sandacz
Nowy Forumowicz
Auto: L 200
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 26 Paź 2009 Posty: 9 Skąd: gubin
|
Wysłany: 04-01-2010, 13:41
|
|
|
Ok tak też zrobię, kostki czujników rozumiem przy kołach które się znajdują, czy te pod maską też? Akumulator jak najlepiej sprawdzić? Zmierzyć miernikiem czy jak ? Dzięki jeszcze raz |
|
|
|
 |
mirekbdeblin
Forumowicz
Auto: volvo v40
Pomógł: 4 razy Dołączył: 04 Maj 2009 Posty: 177 Skąd: Dęblin
|
Wysłany: 04-01-2010, 14:32
|
|
|
Kostki tak przedewszystkim te przy kołach jakieś tam 60 cmmoże od czujnika |
|
|
|
 |
Kibloo
mod L200 pomorski łącznik

Auto: SS MY'15 1,2 INVITE
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 14 razy Dołączył: 22 Sie 2007 Posty: 1640 Skąd: Gdańsk
|
Wysłany: 04-01-2010, 22:14
|
|
|
sandacz, w aku sparawdź poziom elektrolitu/dolej wody do cel, bo lubi wyparowywać/ulatniać się...
pozdro |
_________________ "Dzisiaj jest owe jutro, o które martwiliśmy sie wczoraj i wszystko jest w porządku" [cytat]
Żabol pozdrawia!!!
 |
|
|
|
 |
sandacz
Nowy Forumowicz
Auto: L 200
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 26 Paź 2009 Posty: 9 Skąd: gubin
|
Wysłany: 06-01-2010, 07:49
|
|
|
Witam, byłem u mechanika i kostki sprawdzone i przeczyszczone, czujniki też pomierzone i wszystko w porzo. Niestety po podłączeniu do kompa wyskoczyło pod ABS 10 błędów, ztego pierwszy główny to awaria silnika zakleszczającego... Co to może być? Mechanik też trochę oczy zrobił bo nie wiedział zbytnio jak to ugryźć. Pozostałe błędy to np brak ustawienia pozycji zerowej kierownicy i 7 błędów UNKNOWN. Myślicie że można coś jeszcze zrobić bez wizyty w ASO? Najbliższy mam w Zielonej Górze i podobno chłopaki nie są bardzo bystrzy tam...
[ Dodano: 06-01-2010, 17:42 ]
nikt nie spotkał się z tym problemem
[ Dodano: 13-01-2010, 15:59 ]
Witam ponownie! Nie będę zakładał nowego tematu więc napiszę tu i proszę o pomoc! Oddałem auto do serwisu w Niemczech i stwierdzono po 2 dniach badań że jest uszkodzony moduł ABS. Czekam na wiadomość jak z gwarancją bo auto nie ma jeszcze 3 lat ale nie widnieje w rejestrze niemieckim. Było sprowadzone z Francji. Jest możliwość regeneracji modułu czy tylko wymiana? Od jakich aut będzie jeszcze pasować? Dzięki za sugestie co robić?? |
|
|
|
 |
|