Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
[3.2 DID] AWARIA
Autor Wiadomość
daniel1274 
Nowy Forumowicz

Auto: PAJERO 3.2 DID
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 13 Lis 2009
Posty: 5
Skąd: WROCLAW
Wysłany: 13-11-2009, 22:38   [3.2 DID] AWARIA

WITAM Koledzy
dzis spotkalo mnie cos takiego w pajero 3.2 did 02 rok jechalem auto stracilo moc i bialy dymmm i czuc olej co padlo auto ma praebieg 116 tys km oryginalny bylem wczesneij na wykasownaiu bledow w aso opole i powiedzilei ze jakis blad przepustnicy jest lub turbo lub czujnki tych podzespolow sa padniete lub wiazka nie komunikkuje sie z z komp centalnym ale wrocielm od nich norlamnie czasmi zapalala sie kontrolka od silnka i lekko tracilo moc ale zatrzymalem sie zgasielm i kontr. gasla i zaplailem bylo ok a dzis jechalem i nagle stracil moc i silnyyy bialy dym z tylu i czuc olejz tlumika i co to sie stalo??? prosze o pomoc od czego zaczac pozdrawiam DANIEL GG 2325231 :?: :?:
_________________
DANIEL
 
 
zbyszekm2 
Forumowicz


Auto: Pajero 3,2 DiD Long
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 211 razy
Dołączył: 26 Sty 2007
Posty: 4635
Skąd: Bytów
Wysłany: 13-11-2009, 23:19   

Za dużo powietrza za mało paliwa.
Prawdopodobnie pompa, lub czujnik w pompie PTS.

[ Dodano: 13-11-2009, 23:22 ]
Jaki był kod błędu, bo może rzeczywiście turbina, mieliśmy taki przypadek, że dawała za dużo powietrza i auto muliło.
_________________
pajero Long, 3,2 DiD, najlepsze:)
 
 
 
daniel1274 
Nowy Forumowicz

Auto: PAJERO 3.2 DID
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 13 Lis 2009
Posty: 5
Skąd: WROCLAW
Wysłany: 15-11-2009, 00:20   

zbyszekm2 napisał/a:
Za dużo powietrza za mało paliwa.
Prawdopodobnie pompa, lub czujnik w pompie PTS.

[ Dodano: 13-11-2009, 23:22 ]
Jaki był kod błędu, bo może rzeczywiście turbina, mieliśmy taki przypadek, że dawała za dużo powietrza i auto muliło.
\

WITAM PANIE ZBYSZKU

Juz wiem co sie stalo bialy dym wiec sciagnalem firlt pow i byla tam mala srubka chyba 8 wiec dalej ide przewody i az do turbo i ta srubka byla z oski od turba widac ze lopatki sa trche podnisczone i oska ma luzy wymontowac turbo ? i dac do regeracji? wczesniej jak jezdzilem bylo slychac taki gwizd lekii ale w aso powiedzli ze turbo jest ok i to objaw ze jest dobraa, a te bledy silnika kontrolka sie pali to niby przepustnica albo turbo to jest sadze powiazane? prwda? co pan mi jako fachowiec teraz radzi
_________________
DANIEL
 
 
zbyszekm2 
Forumowicz


Auto: Pajero 3,2 DiD Long
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 211 razy
Dołączył: 26 Sty 2007
Posty: 4635
Skąd: Bytów
Wysłany: 15-11-2009, 08:00   

Mieliśmy taki przypadek, ze wymiana turba pomogła.
prosze zadzwonić jutro rano 602-673-905
_________________
pajero Long, 3,2 DiD, najlepsze:)
 
 
 
Szyszkowa 
mod Pajero
seek&destroy


Auto: Pajero 3,2 DiD
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 15 razy
Dołączył: 25 Mar 2007
Posty: 308
Skąd: Wrocław
Wysłany: 15-11-2009, 08:58   

daniel1274 napisał/a:
wczesniej jak jezdzilem bylo slychac taki gwizd lekii ale w aso powiedzli ze turbo jest ok i to objaw ze jest dobraa, a te bledy silnika kontrolka sie pali to niby przepustnica


Byłeś w ASV Lider ? Jeśli tak, to kolejny przykład ich kompetencji...
Jeśli chcesz opisz swoje problemy i ich diagnozę tutaj http://forum.mitsumaniaki...ic.php?p=589960 - będzie dla potomnych.
_________________

 
 
tomekrvf 
Forumowicz


Auto: EA5W, VTR 1000, HIENA, AR 147
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 48 razy
Dołączył: 17 Maj 2005
Posty: 2309
Skąd: Warszawa
Wysłany: 27-11-2009, 00:17   

Biały dym i zapach niespalonej ropy w 3.2DID to w 95% przypadków uszkodzenie TPS - czujnika położenia tłoka przestawiacza kąta wtrysku lub też zatarcie się tegoż tłoka w korpusie pompy. We wczesnych egzemplarzach może pęknąć ruchomy rdzeń(trzpień) czujnika TPS.
Oczywiście trzeba wykluczyć takie banalne tematy jak filtr paliwa(czasem nieoryginalne filtry lub zbyt tanie zamienniki robią takie psikusy) i układ zasilania od zbiornika do pompy.
_________________

 
 
Henryk 
Nowy Forumowicz

Auto: Pajero III 3,2 DiD
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 12 Paź 2009
Posty: 26
Skąd: Wałbrzych
Wysłany: 01-01-2010, 16:50   

W sylwestra miałem podobny problem. Najpierw zaczął dziwnie piszczeć silnik, jakby ślizgał się pasek klinowy, potem dźwięk ten sie potęgował. Silnik stracił moc, z rury jasny dym, po przygazowaniu czarny. Pojechałem do znajomego mechanika, za samochodem chmura jesnego dymu. Tylko dlatego, że dobry znajomy zgodził się tym zająć w sylwestra. Diagnoza - uszkodzona turbosprężarka. Proszę o radę, czy regenerować uszkodzoną, czy kupić używaną na Allegro, (Pajero Long 3,2 DID 2002 rok.), nowa z ASO za droga.
Panie "zbyszekm2" czy to trafna diagnoza ?
Henryk
 
 
zbyszekm2 
Forumowicz


Auto: Pajero 3,2 DiD Long
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 211 razy
Dołączył: 26 Sty 2007
Posty: 4635
Skąd: Bytów
Wysłany: 01-01-2010, 19:23   

Hm. proszę jutro zadzwonić po 13 tej. 602-673-905.
Może uda się zdiagnozować na telefon.
Pozdrawiam
_________________
pajero Long, 3,2 DiD, najlepsze:)
 
 
 
butyński
[Usunięty]

Wysłany: 02-01-2010, 17:20   

Witam ! Chyba jakieś fatum ! Mojego Miśka też dopadło . Stracił moc . Dodaję gazu a auto ledwie jedzie ale żadnego niepokojącego kopcenia nie widzę . Jak próbuję przegazować zapala się kontrolka z silniczkiem i świeci . Czy mogę z tym jechać do serwisu ASO ( 30 km) czy lawetka ?czy raczej szukać na miejscu przyczyny ? Pozdrawiam
 
 
zbyszekm2 
Forumowicz


Auto: Pajero 3,2 DiD Long
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 211 razy
Dołączył: 26 Sty 2007
Posty: 4635
Skąd: Bytów
Wysłany: 02-01-2010, 17:33   

butyński napisał/a:
Czy mogę z tym jechać do serwisu ASO ( 30 km) czy lawetka ?czy raczej szukać na miejscu przyczyny ? Pozdrawiam

Dojedzie, ja się zapala chek to nie jest źle, gorzej jakby przy tych objawach sie nie zapalał.
Znaczy uszkodzenie elektryczne, jak by się nie zapalał chek to mechaniczne i z reguły nie do naprawy.
_________________
pajero Long, 3,2 DiD, najlepsze:)
 
 
 
butyński
[Usunięty]

Wysłany: 02-01-2010, 18:07   

Dzięki za"speedową " odpowiedź . Trochę mi ulżyło bo już mam czarne myśli ,że to coś z pompą ! Pozdrawiam
 
 
zbyszekm2 
Forumowicz


Auto: Pajero 3,2 DiD Long
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 211 razy
Dołączył: 26 Sty 2007
Posty: 4635
Skąd: Bytów
Wysłany: 02-01-2010, 18:24   

butyński napisał/a:
Dzięki za"speedową " odpowiedź . Trochę mi ulżyło bo już mam czarne myśli ,że to coś z pompą ! Pozdrawiam

To jest coś z pompą jednak możliwe, ze da się naprawić.
Znasz się trochę na mechanice? Jak tak, to możesz sam to zdiagnozować.
_________________
pajero Long, 3,2 DiD, najlepsze:)
 
 
 
butyński
[Usunięty]

Wysłany: 02-01-2010, 18:28   

Ze znajomością mechaniki to u mnie kiepsko ! Ale jeśli zdiagnozowanie nie jest zbyt skomplikowane spróbuję ! Tylko jak ?
 
 
zbyszekm2 
Forumowicz


Auto: Pajero 3,2 DiD Long
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 211 razy
Dołączył: 26 Sty 2007
Posty: 4635
Skąd: Bytów
Wysłany: 02-01-2010, 18:52   

acha, już rozmawialiśmy przez telefon :lol:
_________________
pajero Long, 3,2 DiD, najlepsze:)
 
 
 
butyński
[Usunięty]

Wysłany: 02-01-2010, 19:09   

Nie nie ja z Panem nie rozmawiałem p telefon .
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.