 |
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki
|
|
Ogłoszenie |
W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu. Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.
|
[1G 4G63] pytanie o IPS |
Autor |
Wiadomość |
wojtek26 [Usunięty]
|
Wysłany: 22-05-2007, 10:14 [1G 4G63] pytanie o IPS
|
|
|
witam
mam eclipse 92' 2.0 16V +gaz
niedawno wymieniłem całą listwę wtryskową i silnik chodzi na wszystkie tłoki (były z tym problemy), ale pozostał problem falujących obrotów. poczytałem troche na forum i na stronie Krzyżaka i mam pytanie? jak sprawdzić czy IPS jest wogóle dobry? a jeżeli jest do wymiany to może orientuje sie ktoś w jakiej cenie można go kupić i pod jaką nazwą go szukać bo różnie go opisują.
mam tez zamiar wyczyścić przepustnice.
pozdr
wojtek26 |
Ostatnio zmieniony przez Adaho_krak 30-05-2007, 01:56, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
 |
GOLDI [Usunięty]
|
Wysłany: 22-05-2007, 12:44
|
|
|
gaz + falujace obroty to w wielu przypadak = swiece + kable zaplonowe |
|
|
|
 |
Krzyzak
moderator mitsumaniak uczestnik I Zlotu MM

Auto: E32, CR29, 5F, DCJ, 7N, Y2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 645 razy Dołączył: 28 Kwi 2005 Posty: 24321 Skąd: był Malbork, teraz Gdańsk
|
Wysłany: 22-05-2007, 13:46
|
|
|
przy przepustnicy masz taki maly psztyczek na 1 kabelek - to jest IPS
zdejmij z niego wtyczke i podlacz omomierz na najmniejszym zakresie - jak po puszczeniu gazu bedzie wskazywa 0 (drugi kabelek do masy), a po nacisnieciu na gaz bedzie rozwarcie, to jest OK
ew. problemy z nim to najczesciej zla masa lub styki - on sie raczej nie psuje |
|
|
|
 |
marekrybnik89
Nowy Forumowicz
Auto: Mitsubishi Eclipse 1G
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 07 Sty 2010 Posty: 30 Skąd: Rybnik
|
Wysłany: 10-01-2010, 00:30
|
|
|
Witam wszystkich:)
Od kilku dni jestem w posiadaniu Miśka 1G 92r
Po kupnie wymieniłem pompe wody, zrobiłem rozrzad została mi zabawa z elektryka
jak jest zimny chodzi wzglednie normalnie podłaczyłem miernik pod ips uziemiłem do obudowy 2 przewód do złaczki na ips-ie i pokazało na wolnych obrotach 8oma jak załaczał sie wentylator zaczynał falowac i falował w okolicach od 4,8oma do 5,2 oma co jest grane? |
|
|
|
 |
barteski
Forumowicz
Auto: 1G TURBO 1G N/A
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 6 razy Dołączył: 18 Lis 2009 Posty: 264 Skąd: okolice WROCŁAWA
|
Wysłany: 10-01-2010, 10:52
|
|
|
GOLDI, to jest gubienie zapłonu |
|
|
|
 |
|
|