Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Kolejne problemy z iskrą
Autor Wiadomość
szkodnik 
Forumowicz

Auto: Colt C52 GLXi 1.5 12V 91r
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 08 Kwi 2009
Posty: 56
Skąd: Sosnowiec
Wysłany: 16-12-2009, 13:08   Kolejne problemy z iskrą

Jak w temacie, znikła mi iskra. Komputer jest sprawdzony - działa
czy oprócz aparatu zapłonowego mogło się coś innego popsuć.
Sytuacja wyglądała następująco. Jadę ulicą nie przyspieszając ani nic, silnik pracuje ok, nagle gaśnie . i już nie odpalił.

Aparat zapłonowy będę się starał zdobyć jeśli kto ma to chętnie odkupię, natomiast czy może być inna przyczyna braku iskry.
Zanim będę miał aparat troche czasu minie a chciałbym sprawdzić wszystkie możliwości

Pozdrawiam
_________________
Colt C52A 1.5 12V GLXi 91r.
Colt C52 1.5 (gaźnik) 90r.
 
 
robertdg 
Mitsumaniak
SnowWhite


Auto: Galant Sport 98' EAO 2.0 16V
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1300 razy
Dołączył: 21 Cze 2009
Posty: 23642
Skąd: KSSE
Wysłany: 16-12-2009, 13:26   

szkodnik, a sprawdzales czy wogole palec w aparacie sie kreci jak probujesz odpalic auto?
_________________
Gość zobacz mojego Galanta :rolleyes:
Jeżeli nie żyjesz na krawędzi, to znaczy, że zajmujesz za dużo miejsca
"Jesteś jedyną osobą na świecie, która może wykorzystać Twój potencjał" - Zig Ziglar
W naturze człowieka leży rozsądne myślenie ale nielogiczne działanie
 
 
szkodnik 
Forumowicz

Auto: Colt C52 GLXi 1.5 12V 91r
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 08 Kwi 2009
Posty: 56
Skąd: Sosnowiec
Wysłany: 16-12-2009, 13:50   

w jedną osobę jest to bardzo problmatyczne;-) awaria była dziś rano i jeszcze nie zorganizowałem nikogo do pomocy ani nie miałem czasu nic rozkręcać oprócz szybkiej podmiany komputerów.

Palec jest drugą po aparacie zapłonowym rzeczą którą podejrzewam. Ze świacami ani kablami nic się raczej nie stało. W kopółce też nie wiem co się może stać oprócz zużycia.
_________________
Colt C52A 1.5 12V GLXi 91r.
Colt C52 1.5 (gaźnik) 90r.
 
 
robertdg 
Mitsumaniak
SnowWhite


Auto: Galant Sport 98' EAO 2.0 16V
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1300 razy
Dołączył: 21 Cze 2009
Posty: 23642
Skąd: KSSE
Wysłany: 16-12-2009, 13:54   

szkodnik, sciagnij kopulke i sprawdz czy przy kreceniu rozrusznikiem obroci sie palec (samemu mozesz to sprawdzic zapamietajac polozenie palca i na co on wskazuje, lekko tyrpnac rozrusznikiem i sprawdzic czy zmienil polozenie)
_________________
Gość zobacz mojego Galanta :rolleyes:
Jeżeli nie żyjesz na krawędzi, to znaczy, że zajmujesz za dużo miejsca
"Jesteś jedyną osobą na świecie, która może wykorzystać Twój potencjał" - Zig Ziglar
W naturze człowieka leży rozsądne myślenie ale nielogiczne działanie
 
 
josie 
Mitsumaniak
majsterklepka


Auto: Omega B 2.0
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 167 razy
Dołączył: 08 Kwi 2005
Posty: 2517
Skąd: Gdynia
Wysłany: 16-12-2009, 19:54   

szkodnik napisał/a:
Palec jest drugą po aparacie zapłonowym rzeczą którą podejrzewam


Sam palec nie zepsuje się tak nagle. Jak palec się nie kręci to poszedł pasek rozrządu.
Kręcenie palca sprawdzisz też samemu zapinając 4-ke i przepychając sobie kawałek auto
 
 
szkodnik 
Forumowicz

Auto: Colt C52 GLXi 1.5 12V 91r
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 08 Kwi 2009
Posty: 56
Skąd: Sosnowiec
Wysłany: 19-12-2009, 16:46   

pasek cały, nie rozkręcałem aparatu ale ściągnąłem osłonę. czy może być to cokolwiek innego niż aparat w takim przypadku, CE się nie świeci po przekręceniu kluczyka.
_________________
Colt C52A 1.5 12V GLXi 91r.
Colt C52 1.5 (gaźnik) 90r.
 
 
robertdg 
Mitsumaniak
SnowWhite


Auto: Galant Sport 98' EAO 2.0 16V
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1300 razy
Dołączył: 21 Cze 2009
Posty: 23642
Skąd: KSSE
Wysłany: 19-12-2009, 17:11   

szkodnik napisał/a:
pasek cały, nie rozkręcałem aparatu ale ściągnąłem osłonę
sciagałeś całkowicie, czy też tak tylko looknąłeś pod osłone czy jest pasek? Możesz się zdwiwić ale czasami wygląda że pasek cały i wporządku a jak calkiem ściagniesz obudowe to wtedy może sie okazać ze pasek tylko wisi, sciągnij kopulke i spradz czy obraca sie palec rozdzielacza, to naprawde nie tak duzo roboty a daje wiele podpowiedzi.
_________________
Gość zobacz mojego Galanta :rolleyes:
Jeżeli nie żyjesz na krawędzi, to znaczy, że zajmujesz za dużo miejsca
"Jesteś jedyną osobą na świecie, która może wykorzystać Twój potencjał" - Zig Ziglar
W naturze człowieka leży rozsądne myślenie ale nielogiczne działanie
 
 
josie 
Mitsumaniak
majsterklepka


Auto: Omega B 2.0
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 167 razy
Dołączył: 08 Kwi 2005
Posty: 2517
Skąd: Gdynia
Wysłany: 21-12-2009, 12:53   

szkodnik napisał/a:
Komputer jest sprawdzony


szkodnik napisał/a:
CE się nie świeci po przekręceniu kluczyka



Padł bezpiecznik ECI MULTI w skrzynce pod maską
 
 
szkodnik 
Forumowicz

Auto: Colt C52 GLXi 1.5 12V 91r
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 08 Kwi 2009
Posty: 56
Skąd: Sosnowiec
Wysłany: 21-12-2009, 20:05   

Pasek sprawdziłem dokładnie odkręcając osłonę i sprawdzając czy nie jest luźny wizualnie czy nie widać uszkodzeń i nic, no ale poślizgałem się na śniegu i palec się obraca.

Bezpiecznik ten jak i wszystkie pozostałe sprawdziłem i albo jest dobry albo bardzo dobrze to symuluje ;-)

niestety misiek jak nie miał iskry tak nie ma
_________________
Colt C52A 1.5 12V GLXi 91r.
Colt C52 1.5 (gaźnik) 90r.
 
 
robertdg 
Mitsumaniak
SnowWhite


Auto: Galant Sport 98' EAO 2.0 16V
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1300 razy
Dołączył: 21 Cze 2009
Posty: 23642
Skąd: KSSE
Wysłany: 21-12-2009, 21:29   

No to chyba padł Ci aparat zaplonowy.
_________________
Gość zobacz mojego Galanta :rolleyes:
Jeżeli nie żyjesz na krawędzi, to znaczy, że zajmujesz za dużo miejsca
"Jesteś jedyną osobą na świecie, która może wykorzystać Twój potencjał" - Zig Ziglar
W naturze człowieka leży rozsądne myślenie ale nielogiczne działanie
 
 
josie 
Mitsumaniak
majsterklepka


Auto: Omega B 2.0
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 167 razy
Dołączył: 08 Kwi 2005
Posty: 2517
Skąd: Gdynia
Wysłany: 24-12-2009, 10:36   

szkodnik napisał/a:
Bezpiecznik ten jak i wszystkie pozostałe sprawdziłem i albo jest dobry albo bardzo dobrze to symuluje


One bardzo dobrze symulują. Jak nie sprawdzałeś miernikiem to podmień ECI MULTI z bezpiecznikiem ogrzewania tylnej szyby - siedzi obok i też ma 30A.
 
 
szkodnik 
Forumowicz

Auto: Colt C52 GLXi 1.5 12V 91r
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 08 Kwi 2009
Posty: 56
Skąd: Sosnowiec
Wysłany: 24-12-2009, 14:32   

Podmieniałem, mam zawsze komplet wszystkich bezpieczników zapasowych łącznie z 80A od alternatora, tak na wszelki wypadek ;-) . Nic to nie dało. Jestem już na etapie zdobywania aparatu zapłonowego, ale będzie najszybciej po świętach wtedy sprawdzę czy to to. Ale dzwoniąc dowiedziałem się ze jest to druga najcześciej psująca się rzecz w tych miśkach po ECU
_________________
Colt C52A 1.5 12V GLXi 91r.
Colt C52 1.5 (gaźnik) 90r.
 
 
ROMEL 
Mitsumaniak
wariat...misiowy


Auto: C53A, C58A, CJ0
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 32 razy
Dołączył: 28 Kwi 2005
Posty: 904
Skąd: Strzelin
Wysłany: 30-12-2009, 08:44   

Stawiam na aparat zapłonowy...
Moduł wyłapujący impulsy padakę zaliczył - można to sprawdzić, ale trzeba miec do tego odpowiednie zabawki.
Aparat kupisz za 200-300-ówki - a za takową diagnostykę około 120PLN - wybieraj :)

Ja bym kupił w ciemno aparat... (bo pisałeś że ECU podmieniłeś i to samo)

Pozdrówka - napisz jak uruchomisz coltolota.
_________________
COLT 1,8 16V GTI 91` C58
COLT 1,6 16V GTIS 91` C53
COLT 1,3 12V 96` CJ0

CHCIEĆ TO MÓC... MÓC TO CHCIEĆ...
 
 
 
szkodnik 
Forumowicz

Auto: Colt C52 GLXi 1.5 12V 91r
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 08 Kwi 2009
Posty: 56
Skąd: Sosnowiec
Wysłany: 30-12-2009, 23:51   

Aparaty na szczeście nie są takie drogie, ceny zaczynają się od 100 zł ( tyle najmniej usłyszałem na allegro) tylko nikt nie chce mi tego przed nowym rokiem wysłać.

Mając chwilę wolną pożyczyłem sobie bebechy(by nie rozregulowac konta zapłonu) aparatu zapłonowego z samochodu ojca no i mój odpalił. Tak więc na 100% padł aparat... drugi w ciągu 3 miesięcy
_________________
Colt C52A 1.5 12V GLXi 91r.
Colt C52 1.5 (gaźnik) 90r.
 
 
rus_one 
Mitsumaniak


Auto: Colt(sold) MSR 1,8 94r sold
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 8 razy
Dołączył: 02 Gru 2006
Posty: 728
Skąd: Kostrzyn
Wysłany: 31-12-2009, 09:05   

Jak to już drugi to to może być tylko skutek uszkodzenia czegoś innego. Tyle że nie mam pojęcia czego... O aparat pytaj Trawor76 (chyba dobrze pamiętam nick) u niego na bank będzie pewniej niż z allegro, a i zapewne taniej.
_________________

A to mój colcik :-) )) Sprzedany... MSR 1,8 automat 94 r sprzedany... MM nr. 507 Obecnie hmmm- opel


Uploaded with ImageShack.us
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.