Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
[Cari 1.9DI-D] Carisma dymi na wolnych i nie trzyma obrotów
Autor Wiadomość
kapturskip 
Nowy Forumowicz
Kaptur


Auto: Mitsubishi Carisma DID
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 01 Sty 2010
Posty: 8
Skąd: Zielona Góra
Wysłany: 01-01-2010, 17:49   [Cari 1.9DI-D] Carisma dymi na wolnych i nie trzyma obrotów

Jestem na forum nowy i prosilbym o pomoc. Tak jak w/w auto nie chce odpalic na rozrusznik po zaciagnieciu na lince odpala. Auto na wolnych obrotach dymi na czarno i nie trzyma obrotów (gasnie). Powyzej 2500tyś. obrotów autko przestaje dymic chodzi równo nie przebiera (dostaje ducha). Prosiłbym o pomoc co moze byc tego przyczyna. Auto bylo juz u kilku pseudo mechanikow (specow od renówki) i spieraja sie na temat wtrysków. Koledzy co o tym sadzicie? Prosiłbym o szybka odpowiedz. Z góry wielkie dzieki
 
 
robertdg 
Mitsumaniak
SnowWhite


Auto: Galant Sport 98' EAO 2.0 16V
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1300 razy
Dołączył: 21 Cze 2009
Posty: 23642
Skąd: KSSE
Wysłany: 01-01-2010, 17:56   

Stało Ci sie to nagle czy juz wczesniej byly problemy z odpalaniem :?:
_________________
Gość zobacz mojego Galanta :rolleyes:
Jeżeli nie żyjesz na krawędzi, to znaczy, że zajmujesz za dużo miejsca
"Jesteś jedyną osobą na świecie, która może wykorzystać Twój potencjał" - Zig Ziglar
W naturze człowieka leży rozsądne myślenie ale nielogiczne działanie
 
 
kapturskip 
Nowy Forumowicz
Kaptur


Auto: Mitsubishi Carisma DID
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 01 Sty 2010
Posty: 8
Skąd: Zielona Góra
Wysłany: 01-01-2010, 18:07   

Autko wczesciej chodzilo jak burza niestety mialem nieprzyjemne zdazenie i wpadlem autkiem do rowu (przez milosnika wyprzedzania na trzeciego). Po kolizji mechanicy wyciagneli silnik by naprawic autko. Po wsadzeniu go spowrotem (Po dwoch miesiacach) autko juz nie chcialo odpalic. Prubuje caly czas odpalic tylko na 1 cylinder.
 
 
robertdg 
Mitsumaniak
SnowWhite


Auto: Galant Sport 98' EAO 2.0 16V
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1300 razy
Dołączył: 21 Cze 2009
Posty: 23642
Skąd: KSSE
Wysłany: 01-01-2010, 18:15   

Znaczy odrazu po wsadzeniu silnika po naprawieniu auta silnik juz nie chial odpalac :?: a po wypadku tuz przed zaprowadzeniem auta do mechanika auto bylo sprawdzane czy odpala :?:
_________________
Gość zobacz mojego Galanta :rolleyes:
Jeżeli nie żyjesz na krawędzi, to znaczy, że zajmujesz za dużo miejsca
"Jesteś jedyną osobą na świecie, która może wykorzystać Twój potencjał" - Zig Ziglar
W naturze człowieka leży rozsądne myślenie ale nielogiczne działanie
 
 
kapturskip 
Nowy Forumowicz
Kaptur


Auto: Mitsubishi Carisma DID
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 01 Sty 2010
Posty: 8
Skąd: Zielona Góra
Wysłany: 01-01-2010, 18:23   

Autko zaraz po wypadku zostalo odcholowane na warsztat. Po wypadku nikt nie sprawdzal silnika bo byla urwana miska olejowa. Żeczoznawca obejzal tylko ze pasek rozrzadu caly i mechanicy odstawili silnik na bok . Dopiero po kupnie miski, osprzetu silnika, zostal wsadzony do auta. Najdziwniejsze bylo to ze autko za pierwszym razem ladnie odpalilo z 4 obroty walem i chodzilo (po uprzednim odpowietrzeniu) ale silnik pochodzil z 5 sekund i zgasl (nie wkrecil sie na obroty) nastepne próby to bylo juz jedynie pruba odpalenia na 1 cylinder.
 
 
robertdg 
Mitsumaniak
SnowWhite


Auto: Galant Sport 98' EAO 2.0 16V
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1300 razy
Dołączył: 21 Cze 2009
Posty: 23642
Skąd: KSSE
Wysłany: 01-01-2010, 18:25   

kapturskip, powiedz mechanikom zeby sprawdzili czy nie zerwał sie klin na kole zebatym wałka rorządu. Druga rzecza mogloby byc to ze dostalo sie cos do dolotu powietrza albo intercoolera i narobiło szkód, ja jednak zaczalbym od tego koła zębatego, bo one maja tendencje do zrywania sie klina, zreszta jest to tanszy zabieg od wymiany wtryskiwaczy, czesto zdarza sie tez tak ze przy niesprawnych wtryskiwaczach silnik da sie odpalic na samostarcie, i nie ma reguły czy silnik nagrzany czy zimny, auto bedzie odpalac na samostarcie, wtedy wtryskiwacze do wymiany, ale to w momencie kiedy cos sie dostalo do ukladu paliwowo-powietrznego, wtryskiwacze zawsze mozna zmierzyc/sprawdzic prosta metoda na przelewy, jak sie nie myle to ktos tutaj na forum to opisywał.
_________________
Gość zobacz mojego Galanta :rolleyes:
Jeżeli nie żyjesz na krawędzi, to znaczy, że zajmujesz za dużo miejsca
"Jesteś jedyną osobą na świecie, która może wykorzystać Twój potencjał" - Zig Ziglar
W naturze człowieka leży rozsądne myślenie ale nielogiczne działanie
Ostatnio zmieniony przez robertdg 01-01-2010, 18:34, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
kapturskip 
Nowy Forumowicz
Kaptur


Auto: Mitsubishi Carisma DID
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 01 Sty 2010
Posty: 8
Skąd: Zielona Góra
Wysłany: 01-01-2010, 18:34   

Mechanicznie spece mówia ze zrobili wszystko. Sprawdzili kliny (nie sciete) , ustawili rozrzad (nie przeskoczyl) , sprawdzili kompresje (ksiazkowa) , sprawdzili wtryski na przelewy (dobre) A autko dalej dymi na wolnych obrotach. Mówia jakby nie w tym momencie byl wtrysk (na wolnych za pózno).
 
 
robertdg 
Mitsumaniak
SnowWhite


Auto: Galant Sport 98' EAO 2.0 16V
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1300 razy
Dołączył: 21 Cze 2009
Posty: 23642
Skąd: KSSE
Wysłany: 01-01-2010, 18:35   

Podpinali auto pod kompa wogole :?:
_________________
Gość zobacz mojego Galanta :rolleyes:
Jeżeli nie żyjesz na krawędzi, to znaczy, że zajmujesz za dużo miejsca
"Jesteś jedyną osobą na świecie, która może wykorzystać Twój potencjał" - Zig Ziglar
W naturze człowieka leży rozsądne myślenie ale nielogiczne działanie
 
 
kapturskip 
Nowy Forumowicz
Kaptur


Auto: Mitsubishi Carisma DID
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 01 Sty 2010
Posty: 8
Skąd: Zielona Góra
Wysłany: 01-01-2010, 18:39   

Tak podłaczali bo trzeba bylo wykasowac tryb powypadkowy (niedzialaly niekture opcje np. central ) Jedyne co wyszly to stare bledy i jeden z EGR ale okazalo sie ze byl zagiety pin. Wyprostowali wsadzili i teraz nie ma zadnych bledow.
 
 
robertdg 
Mitsumaniak
SnowWhite


Auto: Galant Sport 98' EAO 2.0 16V
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1300 razy
Dołączył: 21 Cze 2009
Posty: 23642
Skąd: KSSE
Wysłany: 01-01-2010, 18:45   

Na obecna chwile nic wiecej nie przychodzi mi do głowy, w przyszłym tygodniu bede sie widział z kumplem co zna te silniki niemalze od podszewki, wiec jak nie uda Ci sie rozwiazac do tego czasu problemu, to wtedy postaram sie podac kolejne sugestje.
_________________
Gość zobacz mojego Galanta :rolleyes:
Jeżeli nie żyjesz na krawędzi, to znaczy, że zajmujesz za dużo miejsca
"Jesteś jedyną osobą na świecie, która może wykorzystać Twój potencjał" - Zig Ziglar
W naturze człowieka leży rozsądne myślenie ale nielogiczne działanie
 
 
kapturskip 
Nowy Forumowicz
Kaptur


Auto: Mitsubishi Carisma DID
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 01 Sty 2010
Posty: 8
Skąd: Zielona Góra
  Wysłany: 01-01-2010, 18:47   

Ok . A narazie dalej bede prosił o pomoc. A co do samostartu to silnik wogóle na niego nie reaguje.

[ Dodano: 03-01-2010, 14:51 ]
Wtryskiwacze odebralem od serwisu zajmujacym sie regeneracja CR (wtrysków). Diagnoza wtryski sa w stanie bdb. wsadzac i jezdzic. Po wsadzeniu dalej ten sam objaw co wczesniej. A wiec wtryski mozna odznaczyc.
 
 
deejay 
Mitsumaniak


Auto: Rav4 Hybrid
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 155 razy
Dołączył: 26 Wrz 2006
Posty: 6099
Skąd: Wrocław
Wysłany: 06-01-2010, 23:12   

Powiedz mi czy ktos sprawdzał zawór EGR (pisałes tylko o pinie) ,ale czy ktos go demontował :?: :?: bardzo mozliwe ze jest zablokowany w pozycji otwartej , i własnie dymienie i brak biegu jałowego mogą za tym stac . Najpierw sprawdz zawór EGR czy nie jest owarty ( zabrudzony ) mozliwe ze podczas uderzenia wpadły jakies zanieczyszczenia z dolotu do nie go i go przyblokowały i dlatego pierwsze odpalenie sie powiodło dopóki cos go nie przyblokowało :wink: , puzniej bedziemy sie dalej martwic jak to nie bedzie to :wink:

Ps. silnik Renault 1.9 :? afffuuuuuu , którego mam na codzien u siebie w serwisie , bardzo kiepskie motory szczególnie w "renówce" sie nie spisują o Mitsubishi się nie wypowiem :P
 
 
kapturskip 
Nowy Forumowicz
Kaptur


Auto: Mitsubishi Carisma DID
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 01 Sty 2010
Posty: 8
Skąd: Zielona Góra
Wysłany: 07-01-2010, 17:29   

dejjay sprawdzilem EGR byl brudny wyczyscilem i dalej to samo. Ale sprawdzilem swoja blache nawet spaliny do niego nie dochodza a wiec EGR można wykluczyc. Co do opini o tym motorze to sie zgadzam ;-) dotej pory nie mialem nigdy takich problemów z dieslem. Pomocy :D
 
 
robertdg 
Mitsumaniak
SnowWhite


Auto: Galant Sport 98' EAO 2.0 16V
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1300 razy
Dołączył: 21 Cze 2009
Posty: 23642
Skąd: KSSE
Wysłany: 07-01-2010, 17:53   

kapturskip, no to mam teraz zabawe dla Twoich mechaników z parametrami, masz do sprawdzenia cisnienei na listwie wtryskowej (nie moze byc za duzych skoków/odchyłow), korekcja wtryskiwaczy, sprawdzić przepływke na parametry (temp), no i mechaniczne sprawdzic jeszcze przepustnice kolo EGR czy powrót sie nie przytkal. Bo nic innego juz mi nic nie przychodzi do głowy, a nikt wiecej juz nic nie moze wydedukowac i pomoc, bo rownie dobrze wtryskiwacze moga byc poprzycierane, wtedy tez silnik nie bedzie chcial chodzic na wolnych obrotach, a bedzie chodzil na wysokich (wtrysniecie Plack'a do kolektora ssacego moze podpowiedziec czy tak jest, nie radze tego robic komus bez doswiadczenia jak chcesz miec silnik w calosci)
_________________
Gość zobacz mojego Galanta :rolleyes:
Jeżeli nie żyjesz na krawędzi, to znaczy, że zajmujesz za dużo miejsca
"Jesteś jedyną osobą na świecie, która może wykorzystać Twój potencjał" - Zig Ziglar
W naturze człowieka leży rozsądne myślenie ale nielogiczne działanie
 
 
pawelsonx 
Forumowicz

Auto: 1.9dci
Zaproszone osoby: 103
Kraj/Country: Ireland
Pomógł: 77 razy
Dołączył: 11 Gru 2008
Posty: 1606
Skąd: Piotrków Tryb.
Wysłany: 07-01-2010, 18:40   

kapturskip napisał/a:
Autko zaraz po wypadku zostalo odcholowane na warsztat. Po wypadku nikt nie sprawdzal silnika bo byla urwana miska olejowa.


Jak była urwana ??

Dla mnie ciekawe dlaczego rzeczoznawca nie zdjął tej miski i nie zobaczył korbowodu albo zasysania oleju itp.
Może cześć miski została gdzieś w środku a może inne ciekawe rzeczy jak uszczelka.
Nie mam przekroju więc nie wiem jak głęboko sięga korbowód
_________________
===========================
carisma i ja
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.