Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
[3.0] POMOCY! kupiłem auto i stoi
Autor Wiadomość
MACIEK1_2008 
Forumowicz

Auto: mitsubishi pajero 3000 V6 90r.
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 16 Gru 2009
Posty: 44
Skąd: Sosnówka
Wysłany: 10-01-2010, 16:10   [3.0] POMOCY! kupiłem auto i stoi

Już powoli trace cierpliwość
Wymieniłem pompe paliwa a auto dalej nie chce chodzić na benzynie,gdzie mam jeszcze szukać przyczyn
Czy filtr paliwa może być przyczyną ze auto nie chodzi na benzynie,a jak już chodzi to ledwo co na wolnych obrotach,zero reakcji na dodawanie gazu i jeszcze szczela w filtr powietrza
Ostatnio zmieniony przez MACIEK1_2008 10-01-2010, 23:42, w całości zmieniany 5 razy  
 
 
 
1405 
Forumowicz

Auto: Pajero I 3000V6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 8 razy
Dołączył: 27 Paź 2009
Posty: 301
Skąd: Dorohusk
Wysłany: 10-01-2010, 18:44   Re: POMOCY! kupiłe auto i stoi

MACIEK1_2008 napisał/a:
Już powoli trace cierpliwość
Wymieniłem pompe paliwa a auto dalej nie chce chodzić na benzynie,gdzie mam jeszcze szukać przyczyn
Czy filtr paliwa może być przyczyną ze auto nie chodzi na benzynie,a jak już chodzi to ledwo co na wolnych obrotach,zero reakcji na dodawanie gazu i jeszcze szczela w filtr paliwa

Zrób fotki dookoła tego silnika i daj na forum...może coś się zobaczy...
...w filtr paliwa to na pewno nie strzela :wink:
 
 
 
dodgev;) 
Forumowicz

Auto: pajero I 2,5TD
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 13 Gru 2009
Posty: 48
Skąd: włodawa
Wysłany: 10-01-2010, 21:56   

ja miałem takie problemy kiedyś w pasacie nie wchodził na obroty a jak jusz wszed to walił w filter aż miło :mrgreen: wymieniony został wtedy przepływomierz tyle ze on miał gaz
 
 
 
1405 
Forumowicz

Auto: Pajero I 3000V6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 8 razy
Dołączył: 27 Paź 2009
Posty: 301
Skąd: Dorohusk
Wysłany: 10-01-2010, 22:15   

dodgev;) napisał/a:
ja miałem takie problemy kiedyś w pasacie nie wchodził na obroty a jak jusz wszed to walił w filter aż miło :mrgreen: wymieniony został wtedy przepływomierz tyle ze on miał gaz
Przepływomierz może oszukiwać ale co tam ma się zepsuć już tam zaglądałem ...ewentualne odłączenie tego elementu może coś pokazać. Wydaje mi się że jednak to nie będzie przepływomierz bardziej bym był za zamienionymi przewodami zapłonowymi albo ogólnie za złym stanem instalacji zapłonowej dlatego zasugerowałem fotki. Jak na razie kolega podał za mało informacji...może go zalewa, może za mało paliwa to wszystko trzeba sprawdzić i ewentualnie podjąć jakieś kroki. :wink:
 
 
 
MACIEK1_2008 
Forumowicz

Auto: mitsubishi pajero 3000 V6 90r.
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 16 Gru 2009
Posty: 44
Skąd: Sosnówka
Wysłany: 10-01-2010, 23:38   

A mianowicie gaz mam też i też przestał chodzić nie chce sie przełączyć na paliwie odpala nieraz da sie wkręcić go na obroty ale zaraz spadaja i gaśninie
Przewody WN napewno nie zamienione bo ich nie sciągałem ,a wcześniej chodził na gazie dobrze
Fotki dodam jutro (jak bede umiał :oops: )
 
 
 
1405 
Forumowicz

Auto: Pajero I 3000V6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 8 razy
Dołączył: 27 Paź 2009
Posty: 301
Skąd: Dorohusk
Wysłany: 10-01-2010, 23:49   

MACIEK1_2008 napisał/a:
A mianowicie gaz mam też i też przestał chodzić nie chce sie przełączyć na paliwie odpala nieraz da sie wkręcić go na obroty ale zaraz spadaja i gaśninie
Przewody WN napewno nie zamienione bo ich nie sciągałem ,a wcześniej chodził na gazie dobrze
Fotki dodam jutro (jak bede umiał :oops: )

Zakręć zawór na butli albo zdejmij przewód z elektrozaworu przy parowniku...może sterownik gazu padł i zalewa podając jednocześnie gaz i benzynę.
Możesz też wykasować ewentualne błędy zdejmując na ok. 1min klemę z akumulatora. Po skasowaniu zobacz jak będzie chodził na benzynie.
Jaka to instalacja? Fotki możesz dać na email-a :wink:
 
 
 
MACIEK1_2008 
Forumowicz

Auto: mitsubishi pajero 3000 V6 90r.
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 16 Gru 2009
Posty: 44
Skąd: Sosnówka
Wysłany: 10-01-2010, 23:58   

Instalacja to I generacja reduktor EMMEGAS,jakiś przekaźnik no i centralaka w aucie trzy pozycyjna AUTO-LPG-PB
Sprawdzałem z odpiętym gazem nie ma żadnych zmian
jak dać fotki na e-mail
 
 
 
1405 
Forumowicz

Auto: Pajero I 3000V6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 8 razy
Dołączył: 27 Paź 2009
Posty: 301
Skąd: Dorohusk
Wysłany: 11-01-2010, 00:10   

MACIEK1_2008 napisał/a:
Instalacja to I generacja reduktor EMMEGAS,jakiś przekaźnik no i centralaka w aucie trzy pozycyjna AUTO-LPG-PB
Sprawdzałem z odpiętym gazem nie ma żadnych zmian
jak dać fotki na e-mail

Odbierz pocztę...
 
 
 
MACIEK1_2008 
Forumowicz

Auto: mitsubishi pajero 3000 V6 90r.
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 16 Gru 2009
Posty: 44
Skąd: Sosnówka
Wysłany: 11-01-2010, 00:14   

Parownik mam taki
http://www.fotosik.pl/pok...d5424cf913.html

[ Dodano: 11-01-2010, 00:46 ]
Troche fotek silnika

http://www.fotosik.pl/pok...38d90655b3.html
http://www.fotosik.pl/pok...f0f8f887c4.html
http://www.fotosik.pl/pok...f6e3cbfdfd.html
http://www.fotosik.pl/pok...6e1db3eea2.html
http://www.fotosik.pl/pok...76167ebbc5.html
http://www.fotosik.pl/pok...2db1012688.html
http://www.fotosik.pl/pok...90394c26e8.html
http://www.fotosik.pl/pok...ec55928c31.html





 
 
 
1405 
Forumowicz

Auto: Pajero I 3000V6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 8 razy
Dołączył: 27 Paź 2009
Posty: 301
Skąd: Dorohusk
Wysłany: 11-01-2010, 22:04   

Sprawdź opór przewodów zapłonowych nie wiem czy dobrze odczytałem ale podają od 5-35Ω czyli w zależności i proporcjonalnie do długości przewodu. Te na fotkach wyglądają na silikony a one lubią się wypalać. Najlepsze są z taką stalową plecionką w środku coś takiego idzie na końcach przewodów zobaczyć. Ja kupowałem SEIWA- nie drogie a już oplecione.
Możesz jeszcze założyć tak dla pewności jakąś świecę do przewodu z cewki i obracając kluczem wał sprawdź czy jest iskra. Prawidłowo przy dwóch pełnych obrotach powinieneś naliczyć 6 iskierek. Nie jestem pewien czy ta metoda zadziała ale spróbować można i będziesz miał pewność ze czujnik położenia wału działa prawidło a iskra gubi się na przewodach co jest przyczyna wywalania błędu-22. Tak przynajmniej komputer EFI może interpretować uzyskiwane dane z innych czujników silnika. :wink:
 
 
 
MACIEK1_2008 
Forumowicz

Auto: mitsubishi pajero 3000 V6 90r.
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 16 Gru 2009
Posty: 44
Skąd: Sosnówka
Wysłany: 13-01-2010, 19:24   

Przewody,kopułka,palec wymienione a auto jak nie chodziło tak nie chodzi
 
 
 
1405 
Forumowicz

Auto: Pajero I 3000V6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 8 razy
Dołączył: 27 Paź 2009
Posty: 301
Skąd: Dorohusk
Wysłany: 13-01-2010, 21:09   

MACIEK1_2008 napisał/a:
Przewody,kopułka,palec wymienione a auto jak nie chodziło tak nie chodzi
Odkręć i wyjmij czujnik TPS...następnie włóż go trzymając złączem do dołu i przekręć tak jak powinien być. Złącze ma być skierowane na prawy błotnik samochodu.Może ktoś źle go założył i komputer nie dostaje prawidłowego sygnału z tego czujnika. :? Wcześniej zaznacz jakąś kreską jak był ustawiony i ustaw go tak samo.
 
 
 
MACIEK1_2008 
Forumowicz

Auto: mitsubishi pajero 3000 V6 90r.
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 16 Gru 2009
Posty: 44
Skąd: Sosnówka
Wysłany: 14-01-2010, 07:48   Czujnik TPS

Czujnik mam w takim położeniu czy jest dobrze czy pominien być raczej na środku



[ Dodano: 15-01-2010, 19:34 ]
Pompa paliwa wymieniona,filtr paliwa wymieniony, wymienione kable WN ,palec rozdzielacza wymieniony,kopułka wymieniona
A auto dalej nie chodzi na paliwie
Co następne do wymiany :-X
 
 
 
grzesiek mic 
Nowy Forumowicz

Auto: Pajero 1 2,5 td
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 12 Sty 2010
Posty: 4
Skąd: Garbatka Letnisko
Wysłany: 16-01-2010, 06:29   

mogę napisać co ja bym zrobił
1 zakręcić gaz na zaworze przy butli- miałem ten problem
2 sprawdzić ustawienie zapłonu - cylinder 1 tłok w górę po zamknięciu obydwóch zaworów powinna być iskra na świecy parę milimetrów przed górnym martwym punktem może coś się poprzestawiało
3 zawory [strzelanie w "gaźnik" może być powodem niezamknięcia zaworów ssących]
Nie mam zielonego pojęcia o elektronice, komputerach ,na pewno trzeba zresetować komputer
_________________
grzesiekmic
 
 
1405 
Forumowicz

Auto: Pajero I 3000V6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 8 razy
Dołączył: 27 Paź 2009
Posty: 301
Skąd: Dorohusk
Wysłany: 17-01-2010, 21:41   

Uparte b... :-X
Zrób wyraźną fotkę przepustnicy...chodzi o te przewody u góry przepustnicy(na fotce jest podłączony tylko jeden, a dwa są zaślepione :?: )...i drugą stronę gdzie i do czego są one podłączone.
Posprawdzaj wszystkie przewody podłączone do kolektora czy nic nie jest dziurawe, sprawdź czy serwo hamulca jest szczelne i przewód idący do niego też jest szczelny.
Daj fotkę tych przewodów zasilających cewkę zapłonową.... Podaj numery tego modułu do którego podłączona jest jakaś "nowa"wtyczka-ten przy cewce.
Mikser jest szczelnie zainstalowany w przewodzie- nie łapie tam lewego powietrza?
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.