[Cari 1.6] Nie odpala |
Autor |
Wiadomość |
sony556
Nowy Forumowicz
Auto: Mitsubishi Carisma
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 12 Sty 2010 Posty: 20 Skąd: Garwolin
|
Wysłany: 12-01-2010, 08:14 [Cari 1.6] Nie odpala
|
|
|
Siema miałem ostatnio wypadek. Po wypadku samochód nie chce mi odpalić dostał w lewy bok ten przy silniku.I troche jeszcze odbił się od tyłu.Problem polega na tym że gdy próbuje odpalić samochód to pracuje chyba pompka i coś jeszcze ale samochód nie odpala.Świeci sie kontrolka od silnika i akumulatora.Silnik nie kręci akumulator jest ok.
I czy brak płynu hamulcowego ma znaczenie że niechce odpalić carisma.
Drugie pytanie to wypadła mi półoś od strony silnika i wylał sie olej i teraz jestem ciekaw skąd ten olej jest czy ze skrzyni czy jak. |
|
|
|
 |
robertdg
Mitsumaniak SnowWhite

Auto: Galant Sport 98' EAO 2.0 16V
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1300 razy Dołączył: 21 Cze 2009 Posty: 23642 Skąd: KSSE
|
Wysłany: 12-01-2010, 15:53
|
|
|
sony556, jezeli wypadla półoś ze skrzyni to olej napewno jest ze skrzyni, no chyba ze po drodze uszkodziła jeszcze mise olejowa. |
_________________ Gość zobacz mojego Galanta
Jeżeli nie żyjesz na krawędzi, to znaczy, że zajmujesz za dużo miejsca
"Jesteś jedyną osobą na świecie, która może wykorzystać Twój potencjał" - Zig Ziglar
W naturze człowieka leży rozsądne myślenie ale nielogiczne działanie
 |
|
|
|
 |
sony556
Nowy Forumowicz
Auto: Mitsubishi Carisma
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 12 Sty 2010 Posty: 20 Skąd: Garwolin
|
Wysłany: 12-01-2010, 16:06
|
|
|
Wypadła ta oś co napęda koło lewe czyli z mechanizmu różnicowego.Miski na pewno nie uszkodziła bo nawet nie była jak bo ona tylko wyszła.
A wiesz może co z tym odpalaniem by było. |
|
|
|
 |
rasiak1980
Forumowicz

Auto: carisma 1.8 GDI / 1,9 DiD
Kraj/Country: UK
Pomógł: 30 razy Dołączył: 24 Wrz 2008 Posty: 997 Skąd: Sopot
|
Wysłany: 12-01-2010, 16:22
|
|
|
w niektórych autach masz wyłącznik bezwładnościowy po wypadku trzeba go zresetować blokuje najczęściej pompę paliwa żeby nie doszło do sytuacji że po wypadku pompa podaje cały czas paliwo instrukcja powinna być w manualu brak płynu hamulcowego też w niektórych autach blokuje możliwość rozruchu w mercedesach starych układ sprzęgła i hamulcowy był połączony najpierw sprzęgło dawało nam znać o tym że co się stało bo nie można było wrzucić biegu ciekawe rozwiązanie |
|
|
|
 |
sony556
Nowy Forumowicz
Auto: Mitsubishi Carisma
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 12 Sty 2010 Posty: 20 Skąd: Garwolin
|
Wysłany: 12-01-2010, 16:27
|
|
|
To w niektórych autach a jak jest w carismie przekrecam kluczk na start coś buczy ale nic nie kreci.
Jeszcze jedna sprawa da sie pospawać to dolne mocowanie amortzatora przedniego.Chodzi mi o to co sie łączy z kołem bo by sie przydało zrobić to na sztywno żeby jak najłatwiej na lawete weszła. |
|
|
|
 |
pawelsonx
Forumowicz
Auto: 1.9dci
Zaproszone osoby: 103
Kraj/Country: Ireland
Pomógł: 77 razy Dołączył: 11 Gru 2008 Posty: 1606 Skąd: Piotrków Tryb.
|
Wysłany: 12-01-2010, 16:32
|
|
|
ja jak zaczynam naprawe to pierw staram się szczytac błędy ze sterownik (ecu) samochodu .
Piszesz ze świeci sie kontrolka od silnika i nie gasnie więc proponuje zacząć od http://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=1981 |
_________________ ===========================
carisma i ja
 |
|
|
|
 |
rasiak1980
Forumowicz

Auto: carisma 1.8 GDI / 1,9 DiD
Kraj/Country: UK
Pomógł: 30 razy Dołączył: 24 Wrz 2008 Posty: 997 Skąd: Sopot
|
Wysłany: 12-01-2010, 16:37
|
|
|
prawdopodobnie wyrwało ci sworzeń wahacza przy kole albo mocowanie samego wahacza środek podwozia domyślam się że auto na zakręcie popłynęło przodem i przywaliło w krawężnik kołem panowie z lawetą będą wiedzieli jak spraw załatwić zdaj się na ich doświadczenie, doraźnego rozwiązania tam raczej nie widzę oprócz demontażu wahacza i sworznia wahacza i zespawaniu ich na stałe oraz ponownym montażu ale to skórka za wyprawkę bo i tak tą samą robotę będziesz miał do zrobienia z nowym sworzniem:( |
|
|
|
 |
sony556
Nowy Forumowicz
Auto: Mitsubishi Carisma
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 12 Sty 2010 Posty: 20 Skąd: Garwolin
|
Wysłany: 12-01-2010, 16:37
|
|
|
[ Dodano: 12-01-2010, 16:43 ]
rasiak1980, Nie rozumiesz mnie troche. Samochód poszedł na zderzenie z busem dostał w bok lewy z przodu i pekło mocowanie amortyzatora z kołem przez co lewy przód strasznie sie obniżył i koło sie nie kreciło a szkoda by było coś jeszcze zepsuć.
[ Dodano: 12-01-2010, 16:53 ]
chodzi mi o to co jest pęknięte.Co jest powyżej.
Sprawdziłem błedy i wyszło niewiem jakim cudem że błędów brak kontrolka miga szybko i nieda sie ustalić błędów żadnych więc błedów niema. |
|
|
|
 |
adamovicius [Usunięty]
|
Wysłany: 12-01-2010, 20:21
|
|
|
To pękło mocowanie do zwrotnicy.Ja bym odkrecił kolumne od gory i wyjał całkiem.Jezeli koło nie bedzie obcierało o błotnik,albo nadkole to wjedzie na lawete. |
|
|
|
 |
robertdg
Mitsumaniak SnowWhite

Auto: Galant Sport 98' EAO 2.0 16V
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1300 razy Dołączył: 21 Cze 2009 Posty: 23642 Skąd: KSSE
|
Wysłany: 13-01-2010, 14:13
|
|
|
sony556, ale masakra, bardzo Ci współczuje, masz do wymiany cała stronę zawieszenia, łacznie z częścią układu kierowniczego, bo zwrotnica pęknięta, urwany węzyk elastyczny przewodu hamulcowego, oraz utracony wezyk metalowy od przewodu hamulcowego, wiadomo manszeta i póloś, wachacz dolny tez pewnie jakos dostal, no i podejrzewam ze drazek kierowniczy tez. |
_________________ Gość zobacz mojego Galanta
Jeżeli nie żyjesz na krawędzi, to znaczy, że zajmujesz za dużo miejsca
"Jesteś jedyną osobą na świecie, która może wykorzystać Twój potencjał" - Zig Ziglar
W naturze człowieka leży rozsądne myślenie ale nielogiczne działanie
 |
|
|
|
 |
sony556
Nowy Forumowicz
Auto: Mitsubishi Carisma
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 12 Sty 2010 Posty: 20 Skąd: Garwolin
|
Wysłany: 13-01-2010, 15:10
|
|
|
Wiem tyle że nie jest tak żle jak piszesz bo felga guzik dostała i jest prawie cała.
Jaki koszt by był naprawy w własnym zakresie i co z tym odpalaniem. |
|
|
|
 |
rasiak1980
Forumowicz

Auto: carisma 1.8 GDI / 1,9 DiD
Kraj/Country: UK
Pomógł: 30 razy Dołączył: 24 Wrz 2008 Posty: 997 Skąd: Sopot
|
Wysłany: 13-01-2010, 15:32
|
|
|
na pewno zwrotnica, wahacz, końcówka drążka, cała przednia lewa ćwiartka, najprawdopodobniej do wymiany, szyba pękła czyli przeniosło jakieś naprężenia jest prawdopodobnie pogięta, szyba przednia drzwi do klepania, obudowa lusterka, zderzak, maska, reflektor, migacz, przewód hamulcowy, nie wiadomo jak amortyzator ale raczej powinien być ok, to tylko przód, geometria a i po takim zabiegu nie wiadomo czy auto nam w kółko nie będzie jeździć, a więc nie wiem czy się nie opłaca bardziej na stratę i wysępić więcej od ubezpieczyciela |
|
|
|
 |
sony556
Nowy Forumowicz
Auto: Mitsubishi Carisma
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 12 Sty 2010 Posty: 20 Skąd: Garwolin
|
Wysłany: 13-01-2010, 16:21
|
|
|
Geometria jest ok.A szyba nie pękła tylko pajeczyna sie zrobiła.
Od ubezpieczyciela nic nie dostane bo to z mojej winy ja musze sobie ten samochód zrobić bo to tak jakby moje marzenie.
A co z tym że odpalić niechce |
|
|
|
 |
rasiak1980
Forumowicz

Auto: carisma 1.8 GDI / 1,9 DiD
Kraj/Country: UK
Pomógł: 30 razy Dołączył: 24 Wrz 2008 Posty: 997 Skąd: Sopot
|
Wysłany: 13-01-2010, 18:09
|
|
|
podłącz pod kompa ja podejrzewam że to jakieś zabezpieczenie żeby nie uruchomić samochodu z niesprawną instalacją hamulcową albo ten wyłącznik bezwładnościowy jeżeli taki jest w cari |
|
|
|
 |
sony556
Nowy Forumowicz
Auto: Mitsubishi Carisma
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 12 Sty 2010 Posty: 20 Skąd: Garwolin
|
Wysłany: 13-01-2010, 18:24
|
|
|
A można jakoś oszukać czujnik żeby myślał że jest wszystko ok i sprubować odpalić. |
|
|
|
 |
|