[1G 90-94] Przerobka swiatel dalekosieżnych na halogeny? |
Autor |
Wiadomość |
Kubica
Nowy Forumowicz

Auto: Mitsubishi Eclipse 1G 2.0 93r
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 31 Gru 2009 Posty: 11 Skąd: Koło
|
Wysłany: 04-01-2010, 20:08 [1G 90-94] Przerobka swiatel dalekosieżnych na halogeny?
|
|
|
Witam! Jak w najprostszy sposob przerwobic swiatla dalekosieznetak aby wlaczaly sie na przycisk bez dlugich z swiatlami mijania, i na dlugich automatycznie po ich wlaczeniu na dlugie? |
_________________ Nie sztuka jest szybko jeździć, ale dobrze kręcić kierownicą!! |
|
|
|
 |
Adaho_krak
moderator

Auto: Megane GTline
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 72 razy Dołączył: 06 Wrz 2006 Posty: 3214 Skąd: Kraków
|
Wysłany: 04-01-2010, 20:33
|
|
|
To są halogeny dalekosiężne, nie szkoda Ci dowodu rej. ?? Proponuje taką przeróbkę.: http://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=13586 to ma sens. |
_________________ Nigdy nie mów, że czegoś się nie da zrobić. Ponieważ zawsze znajdzie się taki ktoś, co nie będzie wiedział, że tego się nie da zrobić, I TO ZROBI !!!
Renault Megane Gtline
Piszę poprawnie po polsku. - Przynajmniej się staram
Adam 00302/KMM |
|
|
|
 |
Kubica
Nowy Forumowicz

Auto: Mitsubishi Eclipse 1G 2.0 93r
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 31 Gru 2009 Posty: 11 Skąd: Koło
|
Wysłany: 04-01-2010, 22:12
|
|
|
etam, dowodu odrazu nie zabieraja. Jednak prosilbym o rozwiazanie. a ja niestety nie mam przeźroczystych swiatel postojowych wiec lipa z jazda przy zamknietych na dziennych. |
_________________ Nie sztuka jest szybko jeździć, ale dobrze kręcić kierownicą!! |
|
|
|
 |
Adaho_krak
moderator

Auto: Megane GTline
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 72 razy Dołączył: 06 Wrz 2006 Posty: 3214 Skąd: Kraków
|
Wysłany: 05-01-2010, 09:03
|
|
|
Kubica napisał/a: | etam, dowodu odrazu nie zabieraja. Jednak prosilbym o rozwiazanie. |
Jeszcze nikt tego nie robił, ponieważ nie ma sensu. To tak jakbyś jeżdził w dzień na długich, równiez oślepiasz innych kierowców.
POMYŚL O INNYCH UŻYTKOWNIKACH DROGI, NIE TYLKO O SOBIE !!! |
_________________ Nigdy nie mów, że czegoś się nie da zrobić. Ponieważ zawsze znajdzie się taki ktoś, co nie będzie wiedział, że tego się nie da zrobić, I TO ZROBI !!!
Renault Megane Gtline
Piszę poprawnie po polsku. - Przynajmniej się staram
Adam 00302/KMM |
|
|
|
 |
Kazber
Mitsumaniak

Auto: Eclipse 1G 2.0 DOHC
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 11 razy Dołączył: 27 Sie 2009 Posty: 172 Skąd: Białystok
|
|
|
|
 |
norb [Usunięty]
|
Wysłany: 09-01-2010, 22:56
|
|
|
Imho pomysł przerabiania świateł dalekosiężnych na dzienne jest równie zły, co montowanie "ksenonów" z allegro. W obu przypadkach oślepiasz jadących z naprzeciwka, nawet w słoneczny dzień.
Cytat: | a ja niestety nie mam przeźroczystych swiatel postojowych wiec lipa z jazda przy zamknietych na dziennych. |
Wcale nie musisz mieć przezroczystych postojówek made in USA, przynajmniej stockowo . Wystarczy wyciąć z postojówek EDM czarne plastiki, tak mniej więcej na szerokość lampy. Następnie odkręcasz plastik przy nogach kierowcy i znajdujesz kostkę, z której odcinasz kabelek odpowiedzialny za automatyczne wysuwanie się świateł przy zapalaniu. Do tego kabla dolutowujesz kawałek swojego z prostym włącznikiem ON/OFF. Efekt? Przy włączonym wszystko działa tak, jak dawniej. Przy wyłączonym zapalasz światła, ale nie są podnoszone. Czyli nie dość, że świecą przez zawczasu wycięte postojówki, to jeszcze przy odrobinie wyczucia nauczysz się robić sobie sleeping eyes, które w 1G wyglądają świetnie
Jedyną wadą jest to, że czasami w postojówkach może Ci się gromadzić nieco wilgoci. Jeśli zmienisz żarówki na białe-diodowe, nawet tego nie zauważysz. Za to na pewno spodoba Ci się piękne przejście z koloru białego na żółty widoczne po zmierzchu
Jeżdżę tak już od ponad roku, w Polsce Anglii i Szkocji, policja nigdy nie zwróciła mi uwagi. Warto? Jak na koszt przeróbki-jakieś 5zł za włącznik, chyba warto
Zresztą, po co ja się produkuję-tutaj masz linka z gotowym przepisem:
http://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=13586 |
|
|
|
 |
barteski
Forumowicz
Auto: 1G TURBO 1G N/A
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 6 razy Dołączył: 18 Lis 2009 Posty: 264 Skąd: okolice WROCŁAWA
|
Wysłany: 10-01-2010, 10:42
|
|
|
chciałes powiedziec ze WSZYSTKIE XENONY OSLEPIAJA nie tylko alegrowe niemówie juz jak jedziesz niskim samochodem |
|
|
|
 |
wuerce
Mitsumaniak

Auto: Mitsubishi Eclipse 2.0 GS '92
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 5 razy Dołączył: 18 Sie 2008 Posty: 241 Skąd: Wodzisław Śląski
|
Wysłany: 10-01-2010, 11:45
|
|
|
...barteski zgodzę się a najgorsze są takie które mają równy punkt odcięcia tzn. wysokość linii oświetlenia można wskazać w konkretnym miejscu. Jak tak wyposażony kolo jedzie za tobą to masz wrażenie, że nie dość że jedzie na długich to jeszcze ci mruga. Masakra.
norb weź nie proponuj tu takiej druciarni. Nie mówiąc już o tym, że to ciągle poza przepisami. Usańskie postojówki mają odpowiednio zaprojektowany klosz tak, aby światła świeciły na drogę, a nie gdzie popadnie. Co do przełącznika ON/OFF do zrobienia sleeping eyes to znam dwóch ludzi, którzy podążyli tą drogą i oboje przeklinają ten pomysł jak tylko mogą. Odkąd tak zrobili mają problemy z podnoszeniem świateł w ogóle. Wygląda to na pewno fajnie, ale po ich doświadczeniach i opowieściach ja wolę nie ryzykować.
Co do przejścia z koloru białego na żółty to już kwestia gustu - dla mnie to wygląda tragicznie. Tak jakbyś miał jeden kierunek żółty, a drugi biały. Tak samo jak wielu ludzi montuje niebieskie postojówki to seryjnych H4, albo na odwrót - zwykłe postojówki to żarówek np. philips blue vision i wtedy mamy taką wszystkokolorową choinkę w lampie. Dla mnie po prostu wieś, ale jak mówię - kwestia gustu, a z tymi jest jak z dziurami w d**** - każdy ma swoją. |
_________________ ... ale ja się nie znam.
Mitsubishi Eclipse 1G 2.0 GS '92
Proton 418 LRS Coupe '97
Nissan Almera N16 '03
Mitsubishi Lancer 1.5 GLXi '92 |
|
|
|
 |
Adaho_krak
moderator

Auto: Megane GTline
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 72 razy Dołączył: 06 Wrz 2006 Posty: 3214 Skąd: Kraków
|
Wysłany: 10-01-2010, 17:59
|
|
|
wuerce napisał/a: | Co do przełącznika ON/OFF do zrobienia sleeping eyes to znam dwóch ludzi, którzy podążyli tą drogą i oboje przeklinają ten pomysł jak tylko mogą. |
Czyli zrobili to źle, ja znam troje Eclipsów w Krakowie które mają to zrobione w/g moje metody opisanej na forum i są zadowoleni, sam mam wyłącznik od dwóch lat |
_________________ Nigdy nie mów, że czegoś się nie da zrobić. Ponieważ zawsze znajdzie się taki ktoś, co nie będzie wiedział, że tego się nie da zrobić, I TO ZROBI !!!
Renault Megane Gtline
Piszę poprawnie po polsku. - Przynajmniej się staram
Adam 00302/KMM |
|
|
|
 |
MATi1G
Forumowicz
Auto: Eclipse 1G N/A
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 14 razy Dołączył: 06 Lip 2009 Posty: 337 Skąd: WWA/Raszyn
|
Wysłany: 11-01-2010, 17:15
|
|
|
wuerce napisał/a: | Odkąd tak zrobili mają problemy z podnoszeniem świateł w ogóle. Wygląda to na pewno fajnie, ale po ich doświadczeniach i opowieściach ja wolę nie ryzykować. | To nie sprawdza przekaźnik i silniczki/cięgna lamp |
|
|
|
 |
Kazber
Mitsumaniak

Auto: Eclipse 1G 2.0 DOHC
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 11 razy Dołączył: 27 Sie 2009 Posty: 172 Skąd: Białystok
|
Wysłany: 12-01-2010, 17:25
|
|
|
ja mam sleeping eyes i zero problemów w zasadzie nie wiem skąd się to może brać skoro przeróbka jest banalna |
_________________
 |
|
|
|
 |
|