Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Popsulem Miske? Zmienil sie dzwiek silnika
Autor Wiadomość
GandalfPl 
Nowy Forumowicz

Auto: Carisma '98 benzyna
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 27 Mar 2009
Posty: 12
Skąd: Warszawa
Wysłany: 14-01-2010, 10:59   Popsulem Miske? Zmienil sie dzwiek silnika

Czesc wszystkim,

[ Carisma 1.6, rocznik 98, benzyna ]

Wczoraj podczas parkowania zakopalem sie w sniegu. Podczas walki (wsteczny, jedynka, dwojka, wsteczny, duzo gazu, malo gazu itd), nagle zmienil mi sie dzwiek silnika, na glosniejszy, duzo nizszy, basowy. Dzisiaj odpalilem - to samo. Mam wrazenie, ze tez cos smierdzi, ale nie jestem pewien. No i zaraz po odpaleniu obroty nie falowaly, a od dluzszego czasu zaraz po odpaleniu auto wchodzilo na 2000 obrotow i chwile trawlo, zanim spadly.

Ktos ma moze pomysl, co to moze byc? Prawde mowiac, boje sie jechac nawet do mechanika, zeby czegos po drodze nie popsuc bardziej.

Jak mozna sie domyslic z powyzszego opisu, nie mam pojecia o tym, co jest pod maska i co sie moglo popsuc.
 
 
Bartek 
Mitsumaniak
friendly admin


Auto: A161, EC5W, GF6W, A03A
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 291 razy
Dołączył: 21 Mar 2005
Posty: 6983
Skąd: że znowu? (W-wa)
Wysłany: 14-01-2010, 11:12   

Zapewne urwałeś łącznik elastyczny wydechu.....
_________________
Pozdrawiam
MITSUMANIAK Bartek

Outlander III '14
Galant 1600 L '82
Legnum VR-4 '99
Space Star '14
Space Wagon '99 V6 - 24 :twisted: sprzedany :(

nie no ty zawsze powiesz co wiesz, a jak nie wiesz to i tak powiesz, bo przecież trzeba [coś] napisać by Ralal_Szczecin


Piratem drogowym się nie rodzi - piratem drogowym się umiera
 
 
 
GandalfPl 
Nowy Forumowicz

Auto: Carisma '98 benzyna
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 27 Mar 2009
Posty: 12
Skąd: Warszawa
Wysłany: 14-01-2010, 12:32   

Bartek napisał/a:
Zapewne urwałeś łącznik elastyczny wydechu.....


Dziekuje za informacje. Czy moge to jakos sprawdzic sam, we wlasnym zakresie? Gdzie ten lacznik jest - pod maska, czy gdzies od spodu?
 
 
Bartek 
Mitsumaniak
friendly admin


Auto: A161, EC5W, GF6W, A03A
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 291 razy
Dołączył: 21 Mar 2005
Posty: 6983
Skąd: że znowu? (W-wa)
Wysłany: 14-01-2010, 13:14   

Od spodu
_________________
Pozdrawiam
MITSUMANIAK Bartek

Outlander III '14
Galant 1600 L '82
Legnum VR-4 '99
Space Star '14
Space Wagon '99 V6 - 24 :twisted: sprzedany :(

nie no ty zawsze powiesz co wiesz, a jak nie wiesz to i tak powiesz, bo przecież trzeba [coś] napisać by Ralal_Szczecin


Piratem drogowym się nie rodzi - piratem drogowym się umiera
 
 
 
rasiak1980 
Forumowicz


Auto: carisma 1.8 GDI / 1,9 DiD
Kraj/Country: UK
Pomógł: 30 razy
Dołączył: 24 Wrz 2008
Posty: 997
Skąd: Sopot
Wysłany: 14-01-2010, 13:31   

zatknij rurę wydechową podczas pracy i zobacz czy nabija ciśnienie ja obstawiam blaszaną obudowę osłony rury tej przed łącznikiem
 
 
pawel5471 
Forumowicz

Auto: Carisma 1.8 GDI LS
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 22 Lut 2009
Posty: 54
Skąd: Leżajsk
Wysłany: 14-01-2010, 13:39   

zaglądnij pod samochód prawdopodobnie rura albo łącznik, a obroty są wysokie i spadają do prawidłowych bo auto chodzi na ssaniu, moje też chwile chodzi tak na 20 tys i normuje sie po chwili :mrgreen: tak na marginesie to fajnie głośno chodzi sam miałem dziure w rurze cieżko muzyki słuchać podczas jazdy :biggrin:
 
 
 
magik 
Forumowicz

Auto: CZT
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 19 Lip 2009
Posty: 59
Skąd: wwa
Wysłany: 14-01-2010, 23:49   

pawel5471 napisał/a:
20 tys


ciut za wysokie masz te jałowe :mrgreen: :P

mspanc :)
 
 
pawel5471 
Forumowicz

Auto: Carisma 1.8 GDI LS
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 22 Lut 2009
Posty: 54
Skąd: Leżajsk
Wysłany: 15-01-2010, 06:50   

do 20 tys wskakują obroty przy zapaleniu silnika ale nie utrzymują się długo dosłownie 2-3 sekundy i spadaja na 11-15 tys na kilka minut a następnie spadają do 9 tys, takrze wydaje mi się że jest wszystko ok :D chyba ??
 
 
 
rasiak1980 
Forumowicz


Auto: carisma 1.8 GDI / 1,9 DiD
Kraj/Country: UK
Pomógł: 30 razy
Dołączył: 24 Wrz 2008
Posty: 997
Skąd: Sopot
Wysłany: 15-01-2010, 07:21   

2 tysiące, do 20 tysięcy nie zdążył by się rozkręcić i uległ by destrukcji :D 20 tyś. to wytrzymują silniki formuły 1
 
 
pawel5471 
Forumowicz

Auto: Carisma 1.8 GDI LS
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 22 Lut 2009
Posty: 54
Skąd: Leżajsk
Wysłany: 15-01-2010, 08:01   

przepraszam za błędy ale generalnie wiadomo o co chodzi :)
 
 
 
rasiak1980 
Forumowicz


Auto: carisma 1.8 GDI / 1,9 DiD
Kraj/Country: UK
Pomógł: 30 razy
Dołączył: 24 Wrz 2008
Posty: 997
Skąd: Sopot
Wysłany: 15-01-2010, 15:32   

z obrotami wszystko w porządku tak powinno być załącza się ssanie, a pytanie co do dźwięku przypomina on taki jakby lekko brzęczący tępy basowy dźwięk? sprawdź może po prosty tłumik zwiesił się z gumy to w sumie najprostsze i najbardziej możliwe rozwiązanie :D
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.