Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
[CS9 2.0DOHC] 2.0 i przyczepka dwu osiowa
Autor Wiadomość
aduko 
Mitsumaniak


Auto: Lancer CS0 Sport Wagon
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 09 Sty 2014
Posty: 112
Skąd: Warszawa
Wysłany: 05-12-2014, 15:05   [CS9 2.0DOHC] 2.0 i przyczepka dwu osiowa

Witajcie,

za tydzień planuję przeprowadzkę i potrzebuje wynająć przyczepkę.

Zdecydowałem się na dwu osiową, ze względu, no to, że będę przewoził rzeczy prawie 360km.

Czy ktoś z was ciągnął podobną przyczepkę jak poniżej? Misiek da radę?

DMC 750KG
Długość: 265 cm
Szerokość: 145 cm
Wysokość plandeki: 150 cm

 
 
plecho1 
Mitsumaniak

Auto: Laguna 3
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 583 razy
Dołączył: 02 Sty 2010
Posty: 10313
Skąd: Świdnik
Wysłany: 05-12-2014, 15:17   

A czemu ma nie dać rady, taka przyczepka musi mieć taką samą ładowność jak jednoosiowa w przypadku Twojego auta. Jeśli masz w dowodzie wpisane 750kg dla przyczepek bez Hamulca najazdowego, to tej masy całkowitej przyczepki nie możesz przekroczyć i to czy ma jedną czy też 2 osie.
 
 
Bartek 
Mitsumaniak
friendly admin


Auto: A161, EC5W, GF6W, A03A
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 291 razy
Dołączył: 21 Mar 2005
Posty: 6983
Skąd: że znowu? (W-wa)
Wysłany: 05-12-2014, 15:45   

W jednoosiową więcej zapakujesz, bo jest lżejsza, ale będziesz musiał pakować z głową (równiej rozkładając ciężar, żeby nie przekroczyć 70 kg nacisku na hak, ale żeby był nacisk - najgorsze z czym można jechać, to przyczepka podnosząca tył auta), przy 750 kg nie zauważyłem różnicy w prowadzeniu, a jeździłem z kioskiem 150x170 cm powierzchni natarcia, jedno i dwuosiową - większe znaczenie ma sposób zapakowania niż ilość osi
_________________
Pozdrawiam
MITSUMANIAK Bartek

Outlander III '14
Galant 1600 L '82
Legnum VR-4 '99
Space Star '14
Space Wagon '99 V6 - 24 :twisted: sprzedany :(

nie no ty zawsze powiesz co wiesz, a jak nie wiesz to i tak powiesz, bo przecież trzeba [coś] napisać by Ralal_Szczecin


Piratem drogowym się nie rodzi - piratem drogowym się umiera
 
 
 
b4rt3k91 
Mitsumaniak

Auto: Lancer CS9W + LPG
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 18 Kwi 2014
Posty: 94
Skąd: Krzeszowice
Wysłany: 05-12-2014, 17:23   

No i dodatkowo do przyczepki dwuosiowej wymagane B+E, ale to pewnie wiesz :)
_________________
Mój Lancer :) -> http://forum.mitsumaniaki...c.php?p=1411880
 
 
Bartek 
Mitsumaniak
friendly admin


Auto: A161, EC5W, GF6W, A03A
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 291 razy
Dołączył: 21 Mar 2005
Posty: 6983
Skąd: że znowu? (W-wa)
Wysłany: 05-12-2014, 17:34   

Do 750 kg DMC (czyli "Przyczepa lekka") raczej nie, fakt, że nie miałem kontroli z dwuosiówką, bo wziąłem taką "na próbę" i pokonałem raptem z 800 km, ale z tego co pamiętam to DMC się liczy, a nie konstrukcja
_________________
Pozdrawiam
MITSUMANIAK Bartek

Outlander III '14
Galant 1600 L '82
Legnum VR-4 '99
Space Star '14
Space Wagon '99 V6 - 24 :twisted: sprzedany :(

nie no ty zawsze powiesz co wiesz, a jak nie wiesz to i tak powiesz, bo przecież trzeba [coś] napisać by Ralal_Szczecin


Piratem drogowym się nie rodzi - piratem drogowym się umiera
 
 
 
b4rt3k91 
Mitsumaniak

Auto: Lancer CS9W + LPG
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 18 Kwi 2014
Posty: 94
Skąd: Krzeszowice
Wysłany: 05-12-2014, 17:40   

Rzeczywiście, masz rację, w takim razie przepraszam, bo wprowadziłbym Cię w błąd. Na potwierdzenie tego co mówisz http://www.strefaprzyczep.com/jakie-prawo-jazdy .
 
 
cygan84 
Forumowicz


Auto: Lancer 2.0,06,Colt 1.3,10
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 04 Sty 2016
Posty: 185
Skąd: Mińsk Mazowiecki
Wysłany: 16-06-2017, 18:52   

Planowałem w swoim miśku założyć hak ale jak zobaczyłem w dowodzie ,że mogę ciągnąć przyczepkę bez hamulca O2 400kg tylko? to chyba nie ma sensu.Jak macie w swoich lancerach?W mojej żony peugeocie 207 1.4 jest 600kg.
 
 
lucekm 
Mitsumaniak

Auto: Lancer 2.0 Intense 06
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 25 Gru 2016
Posty: 70
Skąd: BZA
Wysłany: 18-06-2017, 10:14   

U mnie to samo:
O1: 1200kg
O2: 400kg :|

Jak montować hak to tylko do przewozu rowerów.
 
 
cobretti 
Mitsumaniak


Auto: Lexus is200
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 5 razy
Dołączył: 26 Paź 2010
Posty: 211
Skąd: NR
Wysłany: 29-08-2017, 12:22   

Do mnie to dotarło dopiero gdy założyłem/wbiłem w dowód hak. Na przeglądzie pomyślałem sobie "no i ciul, no i zaorane " :mrgreen: . Ale coś w tym jest, bo pod lawetą(500kg) i seicento rajdowe(ok 600kg), misiek miał spore problemy np.ruszyć pod górkę i ogólnie męczył się.
_________________
Było
C10 1.5
Wiśniowa Sigma
626 sport coupe GD
E52A
626 GW
MX-6 GE
CS9W
To co proste prowadzi donikąd.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.