[CS9 2.0DOHC] 2.0 i przyczepka dwu osiowa |
Autor |
Wiadomość |
aduko
Mitsumaniak

Auto: Lancer CS0 Sport Wagon
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 09 Sty 2014 Posty: 112 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 05-12-2014, 15:05 [CS9 2.0DOHC] 2.0 i przyczepka dwu osiowa
|
|
|
Witajcie,
za tydzień planuję przeprowadzkę i potrzebuje wynająć przyczepkę.
Zdecydowałem się na dwu osiową, ze względu, no to, że będę przewoził rzeczy prawie 360km.
Czy ktoś z was ciągnął podobną przyczepkę jak poniżej? Misiek da radę?
DMC 750KG
Długość: 265 cm
Szerokość: 145 cm
Wysokość plandeki: 150 cm
 |
|
|
|
 |
plecho1
Mitsumaniak
Auto: Laguna 3
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 583 razy Dołączył: 02 Sty 2010 Posty: 10313 Skąd: Świdnik
|
Wysłany: 05-12-2014, 15:17
|
|
|
A czemu ma nie dać rady, taka przyczepka musi mieć taką samą ładowność jak jednoosiowa w przypadku Twojego auta. Jeśli masz w dowodzie wpisane 750kg dla przyczepek bez Hamulca najazdowego, to tej masy całkowitej przyczepki nie możesz przekroczyć i to czy ma jedną czy też 2 osie. |
|
|
|
 |
Bartek
Mitsumaniak friendly admin

Auto: A161, EC5W, GF6W, A03A
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 291 razy Dołączył: 21 Mar 2005 Posty: 6983 Skąd: że znowu? (W-wa)
|
Wysłany: 05-12-2014, 15:45
|
|
|
W jednoosiową więcej zapakujesz, bo jest lżejsza, ale będziesz musiał pakować z głową (równiej rozkładając ciężar, żeby nie przekroczyć 70 kg nacisku na hak, ale żeby był nacisk - najgorsze z czym można jechać, to przyczepka podnosząca tył auta), przy 750 kg nie zauważyłem różnicy w prowadzeniu, a jeździłem z kioskiem 150x170 cm powierzchni natarcia, jedno i dwuosiową - większe znaczenie ma sposób zapakowania niż ilość osi |
_________________ Pozdrawiam
MITSUMANIAK Bartek
Outlander III '14
Galant 1600 L '82
Legnum VR-4 '99
Space Star '14
Space Wagon '99 V6 - 24 sprzedany
nie no ty zawsze powiesz co wiesz, a jak nie wiesz to i tak powiesz, bo przecież trzeba [coś] napisać by Ralal_Szczecin
Piratem drogowym się nie rodzi - piratem drogowym się umiera |
|
|
|
 |
b4rt3k91
Mitsumaniak
Auto: Lancer CS9W + LPG
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy Dołączył: 18 Kwi 2014 Posty: 94 Skąd: Krzeszowice
|
|
|
|
 |
Bartek
Mitsumaniak friendly admin

Auto: A161, EC5W, GF6W, A03A
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 291 razy Dołączył: 21 Mar 2005 Posty: 6983 Skąd: że znowu? (W-wa)
|
Wysłany: 05-12-2014, 17:34
|
|
|
Do 750 kg DMC (czyli "Przyczepa lekka") raczej nie, fakt, że nie miałem kontroli z dwuosiówką, bo wziąłem taką "na próbę" i pokonałem raptem z 800 km, ale z tego co pamiętam to DMC się liczy, a nie konstrukcja |
_________________ Pozdrawiam
MITSUMANIAK Bartek
Outlander III '14
Galant 1600 L '82
Legnum VR-4 '99
Space Star '14
Space Wagon '99 V6 - 24 sprzedany
nie no ty zawsze powiesz co wiesz, a jak nie wiesz to i tak powiesz, bo przecież trzeba [coś] napisać by Ralal_Szczecin
Piratem drogowym się nie rodzi - piratem drogowym się umiera |
|
|
|
 |
b4rt3k91
Mitsumaniak
Auto: Lancer CS9W + LPG
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy Dołączył: 18 Kwi 2014 Posty: 94 Skąd: Krzeszowice
|
|
|
|
 |
cygan84
Forumowicz

Auto: Lancer 2.0,06,Colt 1.3,10
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 04 Sty 2016 Posty: 185 Skąd: Mińsk Mazowiecki
|
Wysłany: 16-06-2017, 18:52
|
|
|
Planowałem w swoim miśku założyć hak ale jak zobaczyłem w dowodzie ,że mogę ciągnąć przyczepkę bez hamulca O2 400kg tylko? to chyba nie ma sensu.Jak macie w swoich lancerach?W mojej żony peugeocie 207 1.4 jest 600kg. |
|
|
|
 |
lucekm
Mitsumaniak
Auto: Lancer 2.0 Intense 06
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 25 Gru 2016 Posty: 70 Skąd: BZA
|
Wysłany: 18-06-2017, 10:14
|
|
|
U mnie to samo:
O1: 1200kg
O2: 400kg
Jak montować hak to tylko do przewozu rowerów. |
|
|
|
 |
cobretti
Mitsumaniak

Auto: Lexus is200
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 5 razy Dołączył: 26 Paź 2010 Posty: 211 Skąd: NR
|
Wysłany: 29-08-2017, 12:22
|
|
|
Do mnie to dotarło dopiero gdy założyłem/wbiłem w dowód hak. Na przeglądzie pomyślałem sobie "no i ciul, no i zaorane " . Ale coś w tym jest, bo pod lawetą(500kg) i seicento rajdowe(ok 600kg), misiek miał spore problemy np.ruszyć pod górkę i ogólnie męczył się. |
_________________ Było
C10 1.5
Wiśniowa Sigma
626 sport coupe GD
E52A
626 GW
MX-6 GE
CS9W
To co proste prowadzi donikąd.
 |
|
|
|
 |
|