Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
[E32A 1.8] Wysokie spalanie, ciężko pali zimny, brak wolnych
Autor Wiadomość
masato 
Nowy Forumowicz

Auto: galant 4G37
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 17 Sty 2010
Posty: 4
Skąd: Olsztyn
  Wysłany: 17-01-2010, 23:45   [E32A 1.8] Wysokie spalanie, ciężko pali zimny, brak wolnych

Witam serdecznie szczęśliwych posiadaczy Mitsubów!!!

Mam problem ze swoim Mitsu. Ciężko pali na zimnym silniku. Jak już się rozgrzeje to ładnie pali i ma normalne niskie obroty. Po solidnym kacie, gdy silnik jest naprawdę porządnie rozgrzany- nie ma wogóle wolnych obrotów. Po wizycie na stacji i przekalkulowaniu spalania wychodzi mi od 13,4 do 15,2. Nadmieniam, iż 2-3 razy starałem się przejechać cały okres do tankowania jak dziadzia (jeździłem jak na zawodach o kropelkę) i spalanie mieściło się w podanych wyżej granicach. Drodzy Forumowicze, proszę o każdą cenną wskazówkę. Nadmieniam, iż w tym tygodniu dokonałem ustawienia zaworów, wymiany uszczelki pod głowicą ( oczywiście planowania głowicy), wymiany wszystkich uszczelniaczy, wym. rozrządu, wym. wszystkich pasków, wym. wszystkich płynów, wym. filtrów. Stawiam na komputer, ale czekam na wiadomości od osób, które miały podobny problem lub mają duużo wiedzy na temat silnika 1,8 w e32a.
 
 
mitsu_pl 
Forumowicz


Auto: Subaru Forester
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 25 razy
Dołączył: 14 Lip 2007
Posty: 1301
Skąd: Grajewo
Wysłany: 18-01-2010, 00:00   

Sprawdź czujnik temperatury, a później ewentualnie silniczek krokowy. Z tym spalaniem to też przepływomierz by podlegał sprawdzeniu, chyba, że masz gaźnik, to do cudotwórcy ;)
_________________
Subaru Forester SF FL - 2000r.
Subaru Forester SF - 1999r.
Subaru Outback BI - 2005r.
Mitsubishi Galant E88A 2.5 TT
 
 
dave89 
Mitsumaniak


Auto: Galant 2.0 GLSi [E33A] 4G63
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 19 Wrz 2009
Posty: 49
Skąd: Świętochłowice
Wysłany: 18-01-2010, 07:45   

A te wyniki spalania to w gazie czy benzynie?? Bo jak gaz to raczej miałbyś na tą porę roku normalne spalanie mi mój połyka około 14l lpg. Odnośnie wolnych obrotów proponuje wyczyścić przepustnicę jak tego dokonać znajdziesz tu na stronie krzyzaka http://eurosoftware.com.pl/krzyzak/ przy okazji jak będziesz miał ściągniętą tą gumową rurę zobacz w jakim jest stanie czy przypadkiem nie łapie lewego powietrza a i zobacz w jakim stanie masz filtr powietrza. Jeżeli to wszystko co z kolegą mitsu_pl napisaliśmy nie pomoże to sprawdził bym kondensatory na ECU.
 
 
 
Maretzky85 
Mitsumaniak
Mod Galant E3x


Auto: Galant`88; [4G63T][E39A] VR4
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 67 razy
Dołączył: 26 Gru 2006
Posty: 2937
Skąd: warszawa
Wysłany: 18-01-2010, 08:35   

masato, przed ściągnięciem głowicy zrób to co koledzy piszą.
_________________
Zawsze mogę się mylić ;)

"Ż(ona): a co zrobisz ze starym Galantem? (domyślnie - po kupnie rekina)
J(a): będę nim jeździł, gdy rekin pójdzie na złom"
by Krzyżak

-Galant 1.8 Gaźnik 4G37 1988r (złom)
-Galant 2.0 SOHC GLSi, później DOHC GTi 1989r (sprzedany)
-Galant 2.0 16V DOHC GTi, potem GTi T 1991r (Sprzedany)
-Galant 2.0 16V DOHC Dynamic Turbo 1989r (sprzedany)
-Galant 2.0 16V DOHC Turbo VR4 1988r
(Obecny)

-Toyota Corolla 1.3 (Wyjechała do afryki :P )
- Colt C52A na gaźniku z gazolotem

 
 
 
masato 
Nowy Forumowicz

Auto: galant 4G37
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 17 Sty 2010
Posty: 4
Skąd: Olsztyn
Wysłany: 18-01-2010, 11:44   

Czujnik temperatury wstawiłem nowy ale brak różnicy, przepustnica wyczyszczona. Auto jeździło na gazie ale u poprzedniego właściciela. Ja wyrzuciłem na śmieci całą instalacje ( nie piszę dlaczego bo nie chcę aby temat zamienił się w Gaz czy Benz.). Pozostaje silniczek krokowy i kondensatory w ECU- tylko jak mam je sprawdzić? Pozdrawiam serdecznie i czekam na pomocne komentarze bo szkoda śniegu :lol: :lol: :lol:

[ Dodano: 18-01-2010, 12:39 ]
mitsu_pl mam pytanie do ciebie. Czy możesz mi powiedzieć, który mitsub ma według ciebie najlepszą trakcję bo widzę, że wykorzystujemy auta do podobnych rzeczy. http://www.youtube.com/watch?v=kt1_XTngmlI a tu link dla ciebie :biggrin: :biggrin: :biggrin: obejrzyj w HD. Maciek ma farta do sponsorów no i wymiata :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
 
 
mitsu_pl 
Forumowicz


Auto: Subaru Forester
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 25 razy
Dołączył: 14 Lip 2007
Posty: 1301
Skąd: Grajewo
Wysłany: 18-01-2010, 14:13   

Ale w jakim sensie który? Bo na to pytanie mogę odpowiedzieć, że każdy z 4x4 ;)

Co do tematu, to sprawdź ewentualnie po instalacji, czy gdzieś nie masz kabelków poprzerywanych, bo może przy tym grzebaniu w silniku cościk się poprzerywało... ?
_________________
Subaru Forester SF FL - 2000r.
Subaru Forester SF - 1999r.
Subaru Outback BI - 2005r.
Mitsubishi Galant E88A 2.5 TT
 
 
masato 
Nowy Forumowicz

Auto: galant 4G37
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 17 Sty 2010
Posty: 4
Skąd: Olsztyn
Wysłany: 18-01-2010, 15:25   

Nie chodzi mi o napęd tylko o to, który najlepiej, najpewniej, najłatwiej, najbardziej przewidywalnie się prowadzi.
 
 
mitsu_pl 
Forumowicz


Auto: Subaru Forester
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 25 razy
Dołączył: 14 Lip 2007
Posty: 1301
Skąd: Grajewo
Wysłany: 18-01-2010, 15:36   

z tych aut którymi jeździłem (Galant E38A, Galant E88A, Lancer EVO IX) to najłatwiejszy do opanowania był Lancer, zawsze duży zapas mocy pod nogą, systemy wspomagające (chodź czasem trochę przeszkadzały, ale i kilka razy ratowały :D ) E88A też fajowsko się jeździ, tylko tyle, że brak mu mocy. Nie mówie już o E38A, bo te marne 112KM to tak przerażająca moc, że aż strach gaz wciskać do dechy, ale prowadzi się fajnie, nieduża moc pozwala na bezpieczniejszą jazdę ;)
_________________
Subaru Forester SF FL - 2000r.
Subaru Forester SF - 1999r.
Subaru Outback BI - 2005r.
Mitsubishi Galant E88A 2.5 TT
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.