[Cari 1.6] Cari 1.6 pompa? |
Autor |
Wiadomość |
walker1980
Forumowicz
Auto: mitsubishi carisma 1.6 1996r.
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 29 Sie 2009 Posty: 33 Skąd: głogów
|
Wysłany: 09-01-2010, 12:31 [Cari 1.6] Cari 1.6 pompa?
|
|
|
hej wszystkim mój problem zaczął się kilka dni temu ,odpalam autko z rana co by się zagrzało, chodzi z 3min i przestaje palić jeden gar ,drugi i gaśnie .Zacząłem od kabli i świec bo zobaczyłem lekkie przebicie więc wymieniłem dwa dni później ,odpaliła i znów to samo po ok 3 min jeden,drugi gar i klapa.Pompki nie słyszę po przekręceniu kluczyka tylko że w zasadzie nigdy nie słyszałem wyraźnego dźwięku jak chodzi,autko niestety cały czas na powietrzu ale przy większych mrozach paliła.W poście poniżej przeczytałem że po zdemontowaniu tylnego siedzenia powinno ją lepiej słyszeć ,macie jakieś pomysły?Z góry dzięki |
|
|
|
 |
robertdg
Mitsumaniak SnowWhite

Auto: Galant Sport 98' EAO 2.0 16V
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1300 razy Dołączył: 21 Cze 2009 Posty: 23638 Skąd: KSSE
|
Wysłany: 09-01-2010, 12:38
|
|
|
walker1980, moze być tak ze pompka pracuje ostatkami sil , wystarczy ze sie delikatnie nagrzeje i przestaje pracowac, pompka znajduje sie pod tylnym siedzeniem |
_________________ Gość zobacz mojego Galanta
Jeżeli nie żyjesz na krawędzi, to znaczy, że zajmujesz za dużo miejsca
"Jesteś jedyną osobą na świecie, która może wykorzystać Twój potencjał" - Zig Ziglar
W naturze człowieka leży rozsądne myślenie ale nielogiczne działanie
 |
|
|
|
 |
rasiak1980
Forumowicz

Auto: carisma 1.8 GDI / 1,9 DiD
Kraj/Country: UK
Pomógł: 30 razy Dołączył: 24 Wrz 2008 Posty: 997 Skąd: Sopot
|
Wysłany: 09-01-2010, 15:44
|
|
|
odepnij wtyczkę od czujnika temperatury i sprawdź jak auto będzie się zachowywać na moje oko jest to coś związanego ze zbilansowaniem składu mieszanki albo sonda albo map sensor samochód wyłącza ssanie i nie może poprawnie dobrać składu mieszanki - gaśnie |
|
|
|
 |
pawelsonx
Forumowicz
Auto: 1.9dci
Zaproszone osoby: 103
Kraj/Country: Ireland
Pomógł: 77 razy Dołączył: 11 Gru 2008 Posty: 1606 Skąd: Piotrków Tryb.
|
Wysłany: 09-01-2010, 17:20
|
|
|
ja bym zaczął naprawy od wymrugania błedów |
_________________ ===========================
carisma i ja
 |
|
|
|
 |
walker1980
Forumowicz
Auto: mitsubishi carisma 1.6 1996r.
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 29 Sie 2009 Posty: 33 Skąd: głogów
|
Wysłany: 12-01-2010, 16:07
|
|
|
no i lipa wciąż walczę i nic. odkręciłem dziś przewód paliwa na postoju i dostałem po oczach więc pompa chyba ok . na domiar złego odkręcając tą kopułkę co wychodzą przewody do świec (do przeczyszczenia )urwałem śrubę .Teraz trza będzie odkręcić cały aparat i kombinować. Ręce opadają . Nie wiem też czy nie zapowietrzyłem pompki tym odkręceniem przewodu i patrzyłem na iskrę na świecach i jakaś taka mizerna. Auta nie ruszę bo wiocha zasypana chyba że znajdę gościa co podjedzie z laptopem i obada wstępnie co jest.
[ Dodano: 12-01-2010, 16:26 ]
przeczytałem kilka postów poniżej że koledze do pompki dochodzi 5V no i właśnie wczoraj koleś mi mierzył i też wyszło 5V ,czy tu może być przyczyna? |
|
|
|
 |
pawelsonx
Forumowicz
Auto: 1.9dci
Zaproszone osoby: 103
Kraj/Country: Ireland
Pomógł: 77 razy Dołączył: 11 Gru 2008 Posty: 1606 Skąd: Piotrków Tryb.
|
Wysłany: 12-01-2010, 16:35
|
|
|
a jak tam wy mruganie błędów poszło ??
5 v to idzie na czujnik ilości paliwa chyba (pływak) |
_________________ ===========================
carisma i ja
 |
|
|
|
 |
walker1980
Forumowicz
Auto: mitsubishi carisma 1.6 1996r.
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 29 Sie 2009 Posty: 33 Skąd: głogów
|
Wysłany: 12-01-2010, 16:40
|
|
|
no właśnie mrugania jeszcze nie było bo muszę znaleźć fachowca co do mnie podjedzie ale teraz tylko to mi pozostało |
|
|
|
 |
pawelsonx
Forumowicz
Auto: 1.9dci
Zaproszone osoby: 103
Kraj/Country: Ireland
Pomógł: 77 razy Dołączył: 11 Gru 2008 Posty: 1606 Skąd: Piotrków Tryb.
|
|
|
|
 |
walker1980
Forumowicz
Auto: mitsubishi carisma 1.6 1996r.
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 29 Sie 2009 Posty: 33 Skąd: głogów
|
Wysłany: 12-01-2010, 17:08
|
|
|
no chyba i od tego i od tego bo obdzwoniłem cały głogów połowa fachowców dziwnie przebierała językiem a jeden by się podjął gdyby to był rocznik 97r bo coś tam. Więc na razie jestem ugotowany i zostało mi grzebanie po pracy |
|
|
|
 |
pawelsonx
Forumowicz
Auto: 1.9dci
Zaproszone osoby: 103
Kraj/Country: Ireland
Pomógł: 77 razy Dołączył: 11 Gru 2008 Posty: 1606 Skąd: Piotrków Tryb.
|
Wysłany: 12-01-2010, 18:10
|
|
|
zróbmy tak zewrzyj pin 1 i 4 w gnieździe diagnostycznym drutem kabelkiem itp. przekreć stacyjkę i nagraj kontrolki komórką aparatem itp fim zamieść na youtube i podaj link a specjaliści na forum policzą ci mrugnięcia . |
_________________ ===========================
carisma i ja
 |
|
|
|
 |
walker1980
Forumowicz
Auto: mitsubishi carisma 1.6 1996r.
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 29 Sie 2009 Posty: 33 Skąd: głogów
|
Wysłany: 13-01-2010, 16:00
|
|
|
jeszcze jedno pytanko,dziś kolega podpowiedział mi że być może w filtrze paliwa nagromadziło się wody która zamarzła i to może hamować właściwe ciśnienie na wtryski. Jak najlepiej się do niego dostać? bo miejsce trochę mało dostępne. Może akurat to będzie to |
|
|
|
 |
chudy34
Nowy Forumowicz
Auto: carisma 1.8 96 gls
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 04 Lis 2008 Posty: 10 Skąd: wschowa
|
Wysłany: 16-01-2010, 10:23
|
|
|
witam.nie bede zakladal nowego tematu.chodzi mi o pompke paliwa,mam problem z odkreceniem tej czarnej plastikowej nakretki aby wyciagnac pompke.moze jakims srodkiem tam psiknac? |
|
|
|
 |
robertdg
Mitsumaniak SnowWhite

Auto: Galant Sport 98' EAO 2.0 16V
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1300 razy Dołączył: 21 Cze 2009 Posty: 23638 Skąd: KSSE
|
Wysłany: 16-01-2010, 16:55
|
|
|
chudy34, weż kawałek płaskownika wygnij w kształcie litery U i wtedy okrecisz, niczym nie trzeba piskac, nakretka jest plastikowa i wartko sie wkreca, zmierz sobie tylko srednice i dopasuj szerokosc wewnetrzna płaskownika wygietego w U do szerokosci zewnetrznej nakretki. |
_________________ Gość zobacz mojego Galanta
Jeżeli nie żyjesz na krawędzi, to znaczy, że zajmujesz za dużo miejsca
"Jesteś jedyną osobą na świecie, która może wykorzystać Twój potencjał" - Zig Ziglar
W naturze człowieka leży rozsądne myślenie ale nielogiczne działanie
 |
|
|
|
 |
walker1980
Forumowicz
Auto: mitsubishi carisma 1.6 1996r.
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 29 Sie 2009 Posty: 33 Skąd: głogów
|
Wysłany: 19-01-2010, 12:40
|
|
|
hej. wymieniłem wczoraj filtr paliwa dzisiaj poskładałem i...Autko paliło pięknie do momentu gdy nie zaczął wyłączać ssania, wtedy gary zaczęły zdychać. Jutro postaram się znaleźć to gniazdo i zrobić diagnozę. Czy na podstawie tego wyszły by błędy co do tej sondy lub map sensora które podejrzewa kolega rasiak1980 bo na tą chwilę ku temu się skłaniam, objawy pasują tylko nie wiem gdzie to dokładnie w aucie się znajduje i czy można to wymienić samemu?
[ Dodano: 20-01-2010, 16:38 ]
zrobiłem dzisiaj te mruganie które kolega pawelsonx mi polecił więc jeśli ktoś z tego coś rozumie to proszę o pomoc bo to raczej nie pompa ( jeśli jakość nagrania lipna to coś wykombinuje,nie wiedziałem też jak długo nagrywać i później coś powariowałem z telefonem)
http://www.youtube.com/watch?v=wThCOpfAGbQ |
|
|
|
 |
|