 |
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki
|
|
Ogłoszenie |
W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu. Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.
|
Pytanie odnośnie hardtopu |
Autor |
Wiadomość |
sandacz
Nowy Forumowicz
Auto: L 200
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 26 Paź 2009 Posty: 9 Skąd: gubin
|
Wysłany: 18-01-2010, 22:13 Pytanie odnośnie hardtopu
|
|
|
Witam ponownie i proszę o poradę. Mam zamiar nabyć jakiś hardtopik i pojawia się kwestia, czy standardowe firmowe będę mógł dopasować jeśli mam założoną na pakę wannę outline czyli z wystającym kołnierzem na burtę. Nałożyć myślę że powinno dać radę ale gorzej chyba będzie z mocowaniem bo te firmowe wchodzą chyba pod burtę czy się mylę? U mnie w wannie mam próg na płasko, są jedynie 4 metalowe zaczepy... Proszę o rady fachowców... |
|
|
|
 |
Kibloo
mod L200 pomorski łącznik

Auto: SS MY'15 1,2 INVITE
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 14 razy Dołączył: 22 Sie 2007 Posty: 1640 Skąd: Gdańsk
|
Wysłany: 20-01-2010, 13:17
|
|
|
HT łapie się o spód krawędzi paki. o ile pamiętam opisy, to mocowanie Ht jest możliwe tylko w przypadku kuwety schowanej pod krawędziami burty, bo zaczepy sa ostro zagięte i krókie (z własnego doświadczenia wiem, ze żeby zacząć dokręcac HT to trzeba najpierw załapać jedną śrubę bez podkładki w każdym zaczepie...).
jedyne co pozostaje to dorobienie pokrywy na pakę w jakiejś firmie (sa takie w Polsce i się na aledrogo reklamują) biorąc pod uwagę specyfikę kuwety, która masz.
pozrawiam |
_________________ "Dzisiaj jest owe jutro, o które martwiliśmy sie wczoraj i wszystko jest w porządku" [cytat]
Żabol pozdrawia!!!
 |
|
|
|
 |
sandacz
Nowy Forumowicz
Auto: L 200
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 26 Paź 2009 Posty: 9 Skąd: gubin
|
Wysłany: 20-01-2010, 13:20
|
|
|
Dzięki za odpowiedź, ja też trochę poszukałem i dowiedziałem się o mocowaniu pod krawędź burty i podobno nie ma problemu z moją kuwetą tylko trzeba w miejscu mocowania wywiercić otwory pod uchwyty. Co wy na to? |
|
|
|
 |
Kibloo
mod L200 pomorski łącznik

Auto: SS MY'15 1,2 INVITE
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 14 razy Dołączył: 22 Sie 2007 Posty: 1640 Skąd: Gdańsk
|
Wysłany: 20-01-2010, 13:41
|
|
|
uchwyt jest płaski (tzn. wygięty z blachy stalowej tak na oko 3mm a szerokośc mocowania to jakieś 50-60mm) musiałbyś ciąć kuwetę
[ Dodano: 20-01-2010, 13:42 ]
może dzisiaj wstawię foty oryginalnego mocowania HT-LOW |
_________________ "Dzisiaj jest owe jutro, o które martwiliśmy sie wczoraj i wszystko jest w porządku" [cytat]
Żabol pozdrawia!!!
 |
|
|
|
 |
Patrycy [Usunięty]
|
Wysłany: 20-01-2010, 19:50
|
|
|
sandacz napisał/a: | Dzięki za odpowiedź, ja też trochę poszukałem i dowiedziałem się o mocowaniu pod krawędź burty i podobno nie ma problemu z moją kuwetą tylko trzeba w miejscu mocowania wywiercić otwory pod uchwyty. Co wy na to? |
Dokładnie jest tak, jak mówisz. Sam mam wykładzinę z "wyłożeniem" na burty i nie było żadnego problemu z montażem. Byłem obecny, jak zakładali i widziałem (bo sam chciałbym sam też zdjąć i założyć, w razie potrzeby), jak robili otwory w wykładzinie, w miejscu umieszczenia zacisków do burty. Mój hardtop ze stali galwanizowanej, zachodzi głęboko na burty, więc nawet wykładziny nie widać, bo można ją przyciąć. Wniosek: wszystko się da bez wymiany wykładziny, bo ta, jest też dobra, dodatkowo osłania ci burty! |
|
|
|
 |
btvboxer
Nowy Forumowicz

Auto: Mitsubishi Grandis 2.0 DI-D
Kraj/Country: UK
Dołączył: 30 Gru 2009 Posty: 21 Skąd: Cardiff
|
Wysłany: 21-01-2010, 23:19
|
|
|
Witam,
SUT (sport utility top) jest jak "mrówków". Montaż jest uzależniony od producenta. Głównie Tajlandia i Malezja. Nigdy w czasie swojej pracy nie montowałem SUT jezeli liner (wanna) była wyłozona na burty. Zawsze liner szedł do wymiany pod burty. W zależności od producenta montowany jest przez różnego rodzaju klamry. Wszystkie montuje się do burty pojazdu. Tak wygląda to w UK. Może w Polsce są dostępne inne. Możesz mieć problemy ze spasowaniem i szczelnością. Osobna kwestia to podłączenia elektryczne. Musisz pamietać, ze możesz mieć tylko 3 światła stop z tyłu więc albo wyłączasz światło na klapie i podłączasz top albo nie podłączasz topu i zostawiasz na klapie. Osobna sprawa podświetlnie wnętrza i ogrzewania tylnej szyby (jeśli masz - większa robota) |
_________________
 |
|
|
|
 |
|
|