Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
[E52A 1.8] Brak wolnych obrotów na LPG
Autor Wiadomość
gonzoo 
Nowy Forumowicz

Auto: Galant 1.8 16v 95 r
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 22 Sty 2010
Posty: 6
Skąd: Ciechanów
Wysłany: 22-01-2010, 00:40   [E52A 1.8] Brak wolnych obrotów na LPG

witam panowie od miesiace jestem posiadaczem galanta .Prosil bym o pomoc ! auto traci wolne obroty na gazie na miescie dojezdzajac do swiatel wciskam sprzeglo i gasnie.. na benzynie jest lepiej ale tez nie tak jak powinno byc.. co to moze byc???
Ostatnio zmieniony przez Owczar 22-01-2010, 14:30, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
luki_84 
Mitsumaniak


Auto: Galant E52A 1,8 16V B,G (4G93)
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 21 Kwi 2009
Posty: 131
Skąd: Warszawa
Wysłany: 22-01-2010, 05:53   

Pierwsze pytanie jaka to instalacja?
Sekwencja? Czy II-gen, czyli mikser+silniczek krokowy?

Jeśli gaśnie na wolnych to na początek wymieniłbym filtr fazy ciekłej- przed parownikiem.
 
 
hubert_galant 
Mitsumaniak
NeverBackDown

Auto: Honda Prelude 2.0B 1993
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 23 Wrz 2009
Posty: 126
Skąd: Warszawa
Wysłany: 22-01-2010, 08:16   

luki_84 napisał/a:
Pierwsze pytanie jaka to instalacja?
Sekwencja? Czy II-gen, czyli mikser+silniczek krokowy?

Jeśli gaśnie na wolnych to na początek wymieniłbym filtr fazy ciekłej- przed parownikiem.


Luki, zacznijmy od zadania mu pytania czy "nauczył" go wolnych obrotów po wyjęciu aku, było już pare takich tematów. :) zaraz wkleje jak coś link :)

[ Dodano: 22-01-2010, 08:19 ]
wyczyścić układ dolotowy, łącznie z przepustnicą

ustawienie tps
-Ustawić wstępne wychylenie przepustnicy na 0.45mm.
-Zdjąć wtyczkę z TPS.
-poluzować tps
-Do pinów bodajże 1. i 2. (1-czarny) podłączyć omomierz. będzie wskazywał do 100ohm lub rozwarcie
-przekręcać TPS aż do momentu, kiedy zwarcie na omomierzu zmieni się na rozwarcie.
-delikatnie pociągnąć linkę gazu na odchylenie przepustnicy o 0.5mm max
-przekręcać znowu TPS aż do momentu, kiedy zwarcie na omomierzu zmieni się na rozwarcie.
-Przykręcić TPS w tym położeniu. (jest to takie położenie przepustnicy gdzie komputer ECU wie, że zdjęto nogę z gazu i to on ma regulować obroty)
-Założyć wtyczkę TPS

można to robić woltomierzem wkłuwając się w odpowiednie przewody i wtedy nie zdejmujemy wtyczki tps i zapłon na ON i obserwujemy gwałtowny zanik napięcia lub jego skok do prawie 5V

jałowe obroty
-Silnik rozgrzany na max, koła na wprost, bieg automatu na P lub N, wszystkie odbiorniki prądu wyłączone.
-Podłączyć do masy złącze do ustawiania zapłonu. (u mnie 1przewodowe obudowa jasnobrązowa na środku przy grodzi)
-ustawić obroty (750 +/-100), śrubką główną (przy TPS, wkrętakiem krzyżakowym).
-Jeśli są OK, to wyłączyć silnik, odłączyć ten kabelek od masy (wszystko jak do normalnej jazdy).
-Wskazane jest nauczenie ECU wolnych obrotów i skasowanie wszystkich błędów, czyli na minutę odłączamy ujemną klemę i uruchamiamy go na jałowych obrotach do momentu włączenia się wentylatora chłodnicy (10-15minut) wszystkie odbiorniki wyłączone, nie przegazowywujemy


może się przyda :)
_________________
Jestem jaki jestem i nikt tego nie zmieni :)
 
 
 
gonzoo 
Nowy Forumowicz

Auto: Galant 1.8 16v 95 r
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 22 Sty 2010
Posty: 6
Skąd: Ciechanów
Wysłany: 22-01-2010, 10:55   

panowie mam tu gaz holenderski
 
 
hubert_galant 
Mitsumaniak
NeverBackDown

Auto: Honda Prelude 2.0B 1993
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 23 Wrz 2009
Posty: 126
Skąd: Warszawa
Wysłany: 22-01-2010, 11:35   

możesz mieć ukraiński tylko jaka to instalacja :) sekwencyjna??
_________________
Jestem jaki jestem i nikt tego nie zmieni :)
 
 
 
gonzoo 
Nowy Forumowicz

Auto: Galant 1.8 16v 95 r
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 22 Sty 2010
Posty: 6
Skąd: Ciechanów
Wysłany: 22-01-2010, 16:00   

to nie jest sekwencja
 
 
luki_84 
Mitsumaniak


Auto: Galant E52A 1,8 16V B,G (4G93)
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 21 Kwi 2009
Posty: 131
Skąd: Warszawa
Wysłany: 22-01-2010, 20:17   

Słuchaj, jak możesz ( a nie wierzę że nie ) to wrzuć fotę parownika, czyt. miejsca gdzie widać ten tajemniczy gaz (ewentualnie sterownik, dolot powietrza). :axe:
 
 
gronostaj 
Forumowicz


Auto: galant 2.0 v6 1995
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 27 Wrz 2008
Posty: 97
Skąd: Trzemeśnia
Wysłany: 23-01-2010, 19:16   

witoj.. ja też mam zwykłą instalacje i nieraz szczela mi cofając gazy do filtra powietrza co z kolei powoduje wyrzucenie takiego kawaleczka blaszki przypominającej plaster miodu i w ten sposób autko traci moc ,obroty na gazie i benzynie itd . więc odpinam klapki przy filtrze wkładam na miejsce tą blaszke i wszystko wraca do normy...
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.