Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
lancer
Autor Wiadomość
karo1986 
Forumowicz
show must go one

Auto: Mitsubishi colt glxi 1,5 `89
Kraj/Country: Polska
Dołączyła: 10 Paź 2009
Posty: 33
Skąd: Grudziądz
  Wysłany: 23-02-2010, 14:39   lancer

znajoma ma taki problem bo olej wciekl jej korkiem do wlewu oleju. co moze byc przyczyna?/ czy to ma cos zwiazek z cisnieniem?
 
 
 
Poler
[Usunięty]

Wysłany: 23-02-2010, 15:09   

Miałem to samo. Ojciec oleju dolewał, źle korek zakręcił i obrzygało silnik podczas jazdy. Gdyby oleju było za dużo to wywalałoby uszczelkę pod pokrywą zaworów - też to miałem.
 
 
Hugo 
Mitsumaniak
srebrny szatan


Auto: EA5A Avance '01 & SS 1,6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 521 razy
Dołączył: 06 Sie 2006
Posty: 21953
Skąd: Wolsztyn
Wysłany: 23-02-2010, 16:38   

Wymienić uszczelkę pod korkiem wlewu oleju i po sprawie.
 
 
Andrew 
Mitsumaniak
01954/KMM


Auto: EA6A 4D68, Koleos DCi
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 50 razy
Dołączył: 10 Sie 2009
Posty: 13646
Skąd: Lubelskie
Wysłany: 23-02-2010, 20:52   

karo1986 napisał/a:
znajoma ma taki problem bo olej wciekl jej korkiem do wlewu oleju. co moze byc przyczyna?/ czy to ma cos zwiazek z cisnieniem?
normalne zmęczenie materiału, dużo użytkowników miśków ma problem z cieknącym korkiem. Rozwiązanie to tak jak napisał Hugo, lub zakup nowego korka http://allegro.pl/item919...hi_hyundai.html
_________________
Gość zobacz temat 4D68 i 4G13 PB, DA4A oraz Kolos :wave:
Mercedes W212 E350CDI 2015 r.: 07.2024
Citroen DS4 2012 r.: 11.2022
Mercedes W212 E200CDI 2011 r.: 01.2021-06.2024
Mercedes W245 B180CDI 2005 r.: 02.2020-11.2022
Renault Koleos 2.0DCi 2008 r.: 03.2018
Mitsubishi Carisma DA4A 1998 r.: 03.2017-03.2018
Kawasaki ER-5 2001 r.: 03.2015-06.2016
Mitsubishi Galant EA6A 1998 r.: 08.2009-12.2019
Mitsubishi Colt CA1A 1992 r.: 12.2007-03.2017
Renault Safrane 2.2dt, 1997 r.: 08.2007-07.2009
Mitsubishi Galant E34A 1992 r.: 04.2005-06.2007
 
 
ryba_84 
Forumowicz
ryba_84


Auto: colt 91' 1.8 Gti już 2.0Turbo
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 5 razy
Dołączył: 27 Sie 2006
Posty: 111
Skąd: Lublin
Wysłany: 23-02-2010, 23:36   sprawdz odme

sprawdź drożność przewodu gumowego miedzy pokrywa zaworów a rura dolotowa
a korek można reanimować jeśli ma cala uszczelkę to trzeba dogiąć blaszki w korku

[ Dodano: 25-02-2010, 15:07 ]
tak ma to zwiazek z cisnieniem panujacym pod pokrywa zaworow.w silniku sa przedmuchy i to powoduje duze nadcisnienie w silniku odma jest od tego zeby te gazy wciagnac do dolotu.Przy zdjetym korku wlewu oleju i dodaniu gazu powinno zasysac powietrze przez wlew oleju w pokrywie zaworow.
_________________

 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.