Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Adaptacja/regeneracja pompy wspomagania
Autor Wiadomość
Sadeek 
Forumowicz

Auto: Galant VI
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 27 Wrz 2009
Posty: 32
Skąd: Kamień Pomorski
Wysłany: 27-01-2010, 20:50   Adaptacja/regeneracja pompy wspomagania

Witam, mam takie pytanko, czy istnieje mozliwosc zaadaptowania pompy wspomagania z benzyny do diesla? Moja obecna sie skonczyla i teraz zastanawiam sie co zrobic, nie ukrywam ze nie mam zbytnio kasy na nowa, a od benzyny mial bym ze tak powiem pod reka.

I jesli ktos wie cos na temat regeneracji to prosil bym o jakies informacje, pytalem sie kilku znajomych i mechanika u mnie w miescie to odradzil mi regeneracje. Jak do tego podchodzic? Bo teoretycznie to lepiej zregenerowac stara za ok 300zł (no wlasnie ile to moze kosztowac?) niz kupic uzywke i nie miec na nia zadnej gwarancji...

Jesli tak to mogl by ktos polecic mi jakis zaklad? Najlepiej w okolicach szczecina, chociaz jesli mozna by bylo wyslac ja kurierem to rowniez sie na takie cos pisze

Prosze o pomoc i jakies informacje na ten temat bo jestem w tym calkowicie zielony a nic na ten temat nie znalazlem...
Ostatnio zmieniony przez Sadeek 28-01-2010, 09:42, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
Marcel 
Nowy Forumowicz

Auto: carisma98
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 24 Sty 2010
Posty: 20
Skąd: Szwecja
Wysłany: 27-01-2010, 22:07   

wkładając pompę od benzyny może pojawić się problem z różnicą ciśnień,będzie większe Tam znajdziesz listę firm .Dzwoń do każdego i porównaj ceny "://katalog.pf.pl/Szczecin/Samochody-szlifowanie-regeneracja-podzespo"
_________________
Marcin cari98
 
 
 
robertdg 
Mitsumaniak
SnowWhite


Auto: Galant Sport 98' EAO 2.0 16V
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1300 razy
Dołączył: 21 Cze 2009
Posty: 23638
Skąd: KSSE
Wysłany: 27-01-2010, 23:35   

Sadeek, będzie problem, te pompy sie różnią od siebie i to znacznie, poczynając od sposoby montażu, zasilaniu, a kończąc na rozmiarach kół pasowych, przede wszystkim pompa od diesla pracuje w innym zakresie obrotów niż pompa od benzyniaka. Jeżeli jest to mozliwe to mozna spróbować zregenerowac swoją pompe.

Klikam na allegro 2.0TD galant pompa i otrzymuje takie wyniki:
http://allegro.pl/item896...spomagania.html
http://allegro.pl/item886...spomagania.html
http://allegro.pl/item888...spomagania.html
http://allegro.pl/item885...000_2_0_td.html
_________________
Gość zobacz mojego Galanta :rolleyes:
Jeżeli nie żyjesz na krawędzi, to znaczy, że zajmujesz za dużo miejsca
"Jesteś jedyną osobą na świecie, która może wykorzystać Twój potencjał" - Zig Ziglar
W naturze człowieka leży rozsądne myślenie ale nielogiczne działanie
 
 
Andrew 
Mitsumaniak
01954/KMM


Auto: EA6A 4D68, Koleos DCi
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 50 razy
Dołączył: 10 Sie 2009
Posty: 13646
Skąd: Lubelskie
Wysłany: 28-01-2010, 07:59   

Sadeek, zadzwoń do gościa z 1-szego linku powinna być dobra no i cena bardzo dobra, z ostatniego linku też pompa podejdzie tylko, że cena już trochę większa :)
_________________
Gość zobacz temat 4D68 i 4G13 PB, DA4A oraz Kolos :wave:
Mercedes W212 E350CDI 2015 r.: 07.2024
Citroen DS4 2012 r.: 11.2022
Mercedes W212 E200CDI 2011 r.: 01.2021-06.2024
Mercedes W245 B180CDI 2005 r.: 02.2020-11.2022
Renault Koleos 2.0DCi 2008 r.: 03.2018
Mitsubishi Carisma DA4A 1998 r.: 03.2017-03.2018
Kawasaki ER-5 2001 r.: 03.2015-06.2016
Mitsubishi Galant EA6A 1998 r.: 08.2009-12.2019
Mitsubishi Colt CA1A 1992 r.: 12.2007-03.2017
Renault Safrane 2.2dt, 1997 r.: 08.2007-07.2009
Mitsubishi Galant E34A 1992 r.: 04.2005-06.2007
 
 
Sadeek 
Forumowicz

Auto: Galant VI
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 27 Wrz 2009
Posty: 32
Skąd: Kamień Pomorski
Wysłany: 28-01-2010, 08:11   

Dzwonilem tam i jest to pompa do rocznikow do 97 a ja mam od 97, nie wiem czy one beda takie same...

a ta za 350 to nie wiem czy lepiej starej nie oddac do regeneracji... Co sadzicie o regeneracji takich rzeczy?
 
 
Andrew 
Mitsumaniak
01954/KMM


Auto: EA6A 4D68, Koleos DCi
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 50 razy
Dołączył: 10 Sie 2009
Posty: 13646
Skąd: Lubelskie
Wysłany: 28-01-2010, 09:12   

Sadeek napisał/a:
Dzwonilem tam i jest to pompa do rocznikow do 97
rzeczywiście nie doczytałem opisu :) Ja bym oddał do regeneracji jak nie duży koszt tego. Jak fachowy zakład, to myślę, że warto oddać i będzie ok. Nie wiesz ile to kosztuje?
_________________
Gość zobacz temat 4D68 i 4G13 PB, DA4A oraz Kolos :wave:
Mercedes W212 E350CDI 2015 r.: 07.2024
Citroen DS4 2012 r.: 11.2022
Mercedes W212 E200CDI 2011 r.: 01.2021-06.2024
Mercedes W245 B180CDI 2005 r.: 02.2020-11.2022
Renault Koleos 2.0DCi 2008 r.: 03.2018
Mitsubishi Carisma DA4A 1998 r.: 03.2017-03.2018
Kawasaki ER-5 2001 r.: 03.2015-06.2016
Mitsubishi Galant EA6A 1998 r.: 08.2009-12.2019
Mitsubishi Colt CA1A 1992 r.: 12.2007-03.2017
Renault Safrane 2.2dt, 1997 r.: 08.2007-07.2009
Mitsubishi Galant E34A 1992 r.: 04.2005-06.2007
 
 
Sadeek 
Forumowicz

Auto: Galant VI
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 27 Wrz 2009
Posty: 32
Skąd: Kamień Pomorski
Wysłany: 28-01-2010, 09:38   

No wlasnie nie mam pojecia ile to dokladnie kosztuje, zalezy pewnie tez od pompy, mysle ze w granicach 200-400zł sie zmieszcze, bo wsumie to tylko taka kasa jak narazie dysponuje, jak taka usluga bedzie drozsza to trzeba bedzie uzywke kupic z allegro a tego sie boje bo nie wiem ile znow pojezdze i zdechnie...
 
 
Andrew 
Mitsumaniak
01954/KMM


Auto: EA6A 4D68, Koleos DCi
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 50 razy
Dołączył: 10 Sie 2009
Posty: 13646
Skąd: Lubelskie
Wysłany: 28-01-2010, 10:05   

Sadeek, zapytaj ile kosztuje taka regeneracja i wtedy będziesz wiedział co i jak.
Sadeek napisał/a:
boje bo nie wiem ile znow pojezdze i zdechnie
to jest ten ból. Wydaję mi się, że lepiej jednak jest zregenerować...

[ Dodano: 29-01-2010, 17:04 ]
Sadeek, który rok jest Twojego gala? Mam namiar do gościa, który posiada pompę wspomagania do sprzedania i inne części do TD... Jak co, to wal do mnie na PW.
_________________
Gość zobacz temat 4D68 i 4G13 PB, DA4A oraz Kolos :wave:
Mercedes W212 E350CDI 2015 r.: 07.2024
Citroen DS4 2012 r.: 11.2022
Mercedes W212 E200CDI 2011 r.: 01.2021-06.2024
Mercedes W245 B180CDI 2005 r.: 02.2020-11.2022
Renault Koleos 2.0DCi 2008 r.: 03.2018
Mitsubishi Carisma DA4A 1998 r.: 03.2017-03.2018
Kawasaki ER-5 2001 r.: 03.2015-06.2016
Mitsubishi Galant EA6A 1998 r.: 08.2009-12.2019
Mitsubishi Colt CA1A 1992 r.: 12.2007-03.2017
Renault Safrane 2.2dt, 1997 r.: 08.2007-07.2009
Mitsubishi Galant E34A 1992 r.: 04.2005-06.2007
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.