| [Cari 1.8 GDI] obroty falują na zimnym | 
    
   
      | Autor | Wiadomość | 
            
      | Kanarjus   Nowy Forumowicz
 
 Auto: Carisma 1.8 GDI
 Kraj/Country: Polska
 Dołączył: 31 Sty 2010
 Posty: 2
 Skąd: Zamość
 
 | 
            
               |  Wysłany: 31-01-2010, 17:56   [Cari 1.8 GDI] obroty falują na zimnym |   
 |  
               | 
 |  
               | Witam!! 
 Mam taki problem z Carisma 1.8 GDI 125KM '00r. Mianowicie chdozi o to że obroty faluja na zimnym silniku, i jak chce ruszac to wogole nie ma mocy, gasnie, dodaje gazu i wogole nie reaguje, i ostatnio pojawił sie taki problem że jak jade po przekroczeniu 3ty. obrotów zapal mi się kontrolka bład silnika "Check Engine" i odcian wszystko obroty spadaja i silnik gasnie.... Czy ktos wie co można na to poradzić??  dodam że przepustnica była czyszczona....
 |  
				| Ostatnio zmieniony przez Chooper 31-01-2010, 22:29, w całości zmieniany 1 raz |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | robertdg   Mitsumaniak
 SnowWhite
 
  
 Auto: Galant Sport 98' EAO 2.0 16V
 Zaproszone osoby: 1
 Kraj/Country: Polska
 Pomógł: 1300 razy
 Dołączył: 21 Cze 2009
 Posty: 23650
 Skąd: KSSE
 
 | 
            
               |  Wysłany: 31-01-2010, 18:03 |   
 |  
               | 
 |  
               | Kanarjus, sprawdź czy zmieni sie cos jezeli odepniesz przeplywomierz powietrza, jezeli nie to mozliwe ze przepustnica do regeneracji. |  
				| _________________ Gość zobacz mojego Galanta
   Jeżeli nie żyjesz na krawędzi, to znaczy, że zajmujesz za dużo miejsca
 "Jesteś jedyną osobą na świecie, która może wykorzystać Twój potencjał" - Zig Ziglar
 W naturze człowieka leży rozsądne myślenie ale nielogiczne działanie
 
  |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | gigant87   Mitsumaniak
 
  
 Auto: BMW 3GT
 Kraj/Country: Polska
 Pomógł: 14 razy
 Dołączył: 15 Gru 2005
 Posty: 1877
 Skąd: OOL & DW
 
 | 
            
               |  Wysłany: 31-01-2010, 18:16 |   
 |  
               | 
 |  
               | Zobacz wątek o mojej Carismie- u mnie pomogło przeczyszczenie filterka w pompie wysokiego ciśnienia. Opis tutaj: http://forum.mitsumaniaki...hlight=b%B3%B1d
 
 Dla potwierdzenia... chwilowe spalanie wg kompa 25l/100km, niedawno tankowane na niepewnej stacji lub tankowane po dłuższej jeździe na rezerwie?
 Kiedy czyściłeś przepustnicę, wymieniałeś filtr paliwa itd?
 |  
				| _________________ Była:Mitsubishi Carisma '96 1.6 automat HTB
 
 Obecnie: F34
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | aren195612   Forumowicz
 
 Auto: Space Star GDI 99r
 Kraj/Country: Polska
 Pomógł: 30 razy
 Dołączył: 22 Lut 2009
 Posty: 384
 Skąd: Stargard Szczeciński
 
 | 
            
               |  Wysłany: 31-01-2010, 18:49 |   
 |  
               | 
 |  
               | Kanarjus, Zacznę jak zawsze- skoro jest "Check Engine" to jaki . Wymrugaj go inaczej dochodzenie co i jak nie ma sensu. 2000 rok da się. |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | Saqu   Mitsumaniak
 
  
 Auto: Nissan s13, BMW e39
 Kraj/Country: Polska
 Pomógł: 71 razy
 Dołączył: 28 Mar 2009
 Posty: 2233
 Skąd: Poznań
 
 | 
            
               |  Wysłany: 31-01-2010, 18:54 |   
 |  
               | 
 |  
               |  	  | aren195612 napisał/a: |  	  | Wymrugaj go inaczej dochodzenie co i jak nie ma sensu. | 
 a w GDI ponoć tylko kompem się da ;] Proponuję do kompa i zczytać co tam nie jest ok.
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | gigant87   Mitsumaniak
 
  
 Auto: BMW 3GT
 Kraj/Country: Polska
 Pomógł: 14 razy
 Dołączył: 15 Gru 2005
 Posty: 1877
 Skąd: OOL & DW
 
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | aren195612   Forumowicz
 
 Auto: Space Star GDI 99r
 Kraj/Country: Polska
 Pomógł: 30 razy
 Dołączył: 22 Lut 2009
 Posty: 384
 Skąd: Stargard Szczeciński
 
 | 
            
               |  Wysłany: 31-01-2010, 19:18 |   
 |  
               | 
 |  
               |  	  | gigant87 napisał/a: |  	  | Możesz spróbować wymrugać, ale nie sądzę by to dało efekt, to już jest polift. | 
 
 Kolega kkriss, w tym wątku:link  też uważał że się nie da, w końcu się przemógł i wyczytał: błąd 92. Nie da się aut z 2001roku i wyżej ponieważ tam już w/g manuala sa błędy czterocyfrowe.
 To kolegi jest z 2000 roku i raczej się da. Zresztą co to za problem sprawdzić, na ASO zawsze jest czas.
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | gigant87   Mitsumaniak
 
  
 Auto: BMW 3GT
 Kraj/Country: Polska
 Pomógł: 14 razy
 Dołączył: 15 Gru 2005
 Posty: 1877
 Skąd: OOL & DW
 
 | 
            
               |  Wysłany: 31-01-2010, 19:49 |   
 |  
               | 
 |  
               | Kojarzyłem że do kwietnia 1999 można wymrugać, więc zwracam honor   
 Kanarjus, mrugaj i dziel się wynikami
   |  
				| _________________ Była:Mitsubishi Carisma '96 1.6 automat HTB
 
 Obecnie: F34
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | Kanarjus   Nowy Forumowicz
 
 Auto: Carisma 1.8 GDI
 Kraj/Country: Polska
 Dołączył: 31 Sty 2010
 Posty: 2
 Skąd: Zamość
 
 | 
            
               |  Wysłany: 31-01-2010, 22:52 |   
 |  
               | 
 |  
               | Dzieki za rady,  postaram się coć poradzić, przepustnica byla czyszczona juz trzy razy w przeciagu 4 lat i nic nie pomaga, a z tym "check engine" to tez jest taki problem że nie zawsze jest ten bląd jak sie przekroczy 3tys obrotów. Filtr Paliwa nie był jeszcze wymieniany "bo go ponoć nie ma" ale z tego co czytam jest, jak możecie powiedzcie co i jak ztym filtrem. |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | dadur [Usunięty]
 
 
 | 
            
               |  Wysłany: 01-02-2010, 00:04 |   
 |  
               | 
 |  
               | Fitr paliwa masz w baku razem z pompka paliwa.wymienia sie go co 110 tys km.Jest niestety drogi a zamiennikow chyba nie ma. |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | gigant87   Mitsumaniak
 
  
 Auto: BMW 3GT
 Kraj/Country: Polska
 Pomógł: 14 razy
 Dołączył: 15 Gru 2005
 Posty: 1877
 Skąd: OOL & DW
 
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      |  |