| [Cari 1.8 GDI] lekkie modyfikacje | 
    
   
      | Autor | Wiadomość | 
            
      | barni-barni   Nowy Forumowicz
 barni-barni
 
 Auto: carisma GDI
 Kraj/Country: Polska
 Dołączył: 17 Sty 2010
 Posty: 1
 Skąd: gdynia
 
 | 
            
               |    Wysłany: 29-01-2010, 23:44   [Cari 1.8 GDI] lekkie modyfikacje |   
 |  
               | 
 |  
               | Witam wszystkich serdecznie. Jestem szczesliwym posiadaczem cari z koncowki roku 97. jest to wersja GDI. Posiadam autko od serpnia zeszlego roku. Z racji tego ze chcialbym podkrecic troche moc silnika zastanawialem sie nad wymiana dolotu i czipie zwiekszajacym moc. Czy jest sens wydawania peniedzy? czy duzo wzrosnie zuzycie paliwa? No i natruralnie czy silnik nie bedzie zbyt wysilony? Dodam ze moc jaka chcialbym uzyskac to ok 150koni. I czy wogole oplaca sie kupowac sportowy filtr powietrza czy lepiej zmienic caly dolot? Dodam ze bede jeszcze wymienial rozrzat wiec czy musi to byc jakis specjalny? czy wystarczy orginalny badz dobry zamiennik? No i wymieniam zawieszenie i mam dylemat powazny czy sportowe czy normalne bo nie wiem czy przy takiej mocy nie bedzie seryjne za miekkie? Jakie macie propozyje?? |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | Robson86   Forumowicz
 Life is a Race
 
  
 Auto: Carisma GDI Elegance
 Kraj/Country: Polska
 Pomógł: 216 razy
 Dołączył: 13 Sie 2006
 Posty: 4858
 Skąd: Kielce
 
 | 
            
               |  Wysłany: 30-01-2010, 01:14 |   
 |  
               | 
 |  
               |  	  | barni-barni napisał/a: |  	  | Czy jest sens wydawania peniedzy | 
 nie nie ma sensu, bo jezeli w ogole zwiekszy sie moc to bedzie ona w granicach bledu i subiektywnie tego nie odczujesz. Dopiero stoperem. Moim zdaniem naciesz sie silnikiem GDI, sprzedaj i kup cos mocniejszego. Chip do silnika wolnossacego jest nieoplacalny. Wiecej wydasz niz bedziesz mial z tego frajdy.
 Oczywiscie to co mowie nie tyczy sie tylko i wylacznie silnika GDI ale kazdego silnika wolnossacego niezaleznie czy benzynowego czy diesla.
 
  	  | barni-barni napisał/a: |  	  | Dodam ze bede jeszcze wymienial rozrzat wiec czy musi to byc jakis specjalny? | 
 ori wystarczy.
 
  	  | barni-barni napisał/a: |  	  | chcialbym uzyskac to ok 150koni | 
 zapomnij
   Pozdroo
 |  
				| _________________ Robson- Kielce
 Mitsubishi Carisma GDI Elegance
 -00149/KMM -
 
  |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | rasiak1980   Forumowicz
 
  
 Auto: carisma 1.8 GDI / 1,9 DiD
 Kraj/Country: UK
 Pomógł: 30 razy
 Dołączył: 24 Wrz 2008
 Posty: 997
 Skąd: Sopot
 
 | 
            
               |  Wysłany: 31-01-2010, 08:36 |   
 |  
               | 
 |  
               | jak masz dużo pieniędzy to można by było wycisnąć nawet i 200 koni ale za ta samą kasę którą wpakujesz w  modyfikacje kupisz sobie auto które ma fabrycznie 250 i 10 razy przejeździ silnik który będzie tak wysilony że  go szybko szlak trafi. |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | saphire   Mitsumaniak
 daje wędkę nie rybę
 
  
 Auto: Laguna Coupe GT
 Kraj/Country: Polska
 Pomógł: 162 razy
 Dołączył: 20 Sie 2006
 Posty: 6011
 Skąd: Przemyśl
 
 | 
            
               |  Wysłany: 31-01-2010, 10:38   Re: lekkie modyfikacje |   
 |  
               | 
 |  
               |  	  | barni-barni napisał/a: |  	  | jest to wersja GDI. Z racji tego ze chcialbym podkrecic troche moc silnika zastanawialem sie | 
 
 Kup inne auto.
   |  
				| _________________ Bartek `saphire` Siębab
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | mlun   Mitsumaniak
 Fanatic of GDI
 
  
 Auto: Carisma 98 GDI LS
 Kraj/Country: Polska
 Pomógł: 30 razy
 Dołączył: 01 Sie 2006
 Posty: 2834
 Skąd: Otwock
 
 | 
            
               |  Wysłany: 31-01-2010, 11:06 |   
 |  
               | 
 |  
               | saphire mistrz ciętej riposty   Na poważnie to jeśli nie masz worka pieniędzy na zbyciu to silnik NA jest mało opłacalny do takich modyfikacji. Jeśli byś miał jakieś "pst pst"
  to już inna bajka. |  
				| _________________ Carisma 1,8 GDI    Honda Accord VII 2.0
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      |  |