outek 2.0 did czip |
Autor |
Wiadomość |
adrian71
Forumowicz

Auto: Mitsubishi Outlander Intense+
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 11 Cze 2009 Posty: 134 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: 28-01-2010, 19:32 outek 2.0 did czip
|
|
|
czesc, szukalem,ale nie moglem znalesc,a wiec pytanie, mam silnik 2.0 did 140koni, planuje czipa, ale teraz moje pytanie, duza jest roznica w przyspieszeniu?
pozdrawiam |
|
|
|
 |
Steff
Forumowicz
Auto: Glonojad
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 15 Sty 2010 Posty: 373 Skąd: DC
|
Wysłany: 28-01-2010, 20:26
|
|
|
mistrz prostej to nie będzie nigdy ale pewnie do dyszki zejdzie
170 i 370nm to taki optymalny soft |
_________________ Japończyk ze styropianu i dykty .
 |
|
|
|
 |
Dora
Mitsumaniak
Auto: holenderski japończyk
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz Dołączył: 18 Wrz 2009 Posty: 100 Skąd: Mazowieckie
|
Wysłany: 28-01-2010, 20:45
|
|
|
Kolega Steff mówił oczywiście o spalaniu |
|
|
|
 |
Steff
Forumowicz
Auto: Glonojad
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 15 Sty 2010 Posty: 373 Skąd: DC
|
Wysłany: 28-01-2010, 23:04
|
|
|
Dora napisał/a: | Kolega Steff mówił oczywiście o spalaniu | |
_________________ Japończyk ze styropianu i dykty .
 |
|
|
|
 |
adrian71
Forumowicz

Auto: Mitsubishi Outlander Intense+
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 11 Cze 2009 Posty: 134 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: 29-01-2010, 01:02
|
|
|
spalanie mnie mało interesuje:) chodzi mi tylko o moc (w tym aucie moc to bardzo duze słowo:p),bo juz mam dosc tego mulenia i chcialbym cos zmienic, auta jeszcze niestety zmienic nie moge,wiec zastanawiam sie czy warto inwestowac w czipowanie outka.. |
|
|
|
 |
Dora
Mitsumaniak
Auto: holenderski japończyk
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz Dołączył: 18 Wrz 2009 Posty: 100 Skąd: Mazowieckie
|
Wysłany: 29-01-2010, 06:56
|
|
|
Warto, 170KM to optymalne rozwiązanie. |
|
|
|
 |
K.K
Nowy Forumowicz
Auto: Mitsubishi Outlander II
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz Dołączył: 09 Sty 2010 Posty: 30 Skąd: Stargard SZczeciński
|
Wysłany: 29-01-2010, 10:32
|
|
|
Przed zakupem auta jeździłem testówką 140KM. Moje auto odebrałem z salonu z chipem 170KM. Różnica jest bardzo duża. Jeżdze z czipem 2 lata i wszystko jest ok. |
|
|
|
 |
adrian71
Forumowicz

Auto: Mitsubishi Outlander Intense+
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 11 Cze 2009 Posty: 134 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: 29-01-2010, 10:55
|
|
|
Dora i K.K - dziekuje, takich odpowiedzi oczekiwałem. Juz jestem pewien ze chce tego chipa:) zaraz dzwonie i umawiam sie na podkrecenie outka. Pozdrawiam |
|
|
|
 |
sibkods
Forumowicz
Auto: Outlander II 2.0 DiD
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy Dołączył: 01 Sie 2009 Posty: 181 Skąd: Zielona Góra
|
Wysłany: 29-01-2010, 12:58
|
|
|
W któym dokładnie miejscu jest montowany ten Box od Mitsubishi w 2.0 DiD?
Prosze o zdjęcie jak komus by sie nudziło |
|
|
|
 |
mitsu00
Mitsumaniak
Auto: VOLVO XC70 AWD '13
Kraj/Country: Sweden
Pomógł: 34 razy Dołączył: 10 Lut 2009 Posty: 4355 Skąd: Sztokholm, Szwecja
|
Wysłany: 29-01-2010, 13:09
|
|
|
Pamiętajcie tylko że ASO po zakupie auta, za tego boxa zawoła od was 4 tys. albo więcej. Masakra. Poza tym jest to masówka, a wiadomo każdy silnik nawet tego samego rodzaju moze mieć inny soft a co za tym różne parametry. Poza tym BOX działa tylko przez chwilę. Ja swojego robiłem u profesjonalnego tunera, z hamowaniem przed i po. Program pisany specjalnie pod konkretny silnik. Chciałem na poczatku boxa, ale silnik był tak zblokowany przez fabrykę, że nie dało rady inaczej. IZresztą bardzo się cieszę że nie dało się z boxem bo to nic innego jak oszukiwanie elektroniki auta, a nie optymalne wykorzystanie rezerw silnika. A co do gwarancji to mam takową od tunera na silnik i układ napędowy.
Pozdr. |
_________________ Pozdrawiam
Dominik |
|
|
|
 |
Krzysiek_slask
Mitsumaniak

Auto: Mondeo MKIII, Out 2.0 DiD Int+
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 5 razy Dołączył: 29 Mar 2009 Posty: 237 Skąd: Wodzisław Śl
|
Wysłany: 29-01-2010, 13:26
|
|
|
mitsu00 napisał/a: | Pamiętajcie tylko że ASO po zakupie auta, za tego boxa zawoła od was 4 tys. albo więcej. Masakra. Poza tym jest to masówka, a wiadomo każdy silnik nawet tego samego rodzaju moze mieć inny soft a co za tym różne parametry. Poza tym BOX działa tylko przez chwilę. Ja swojego robiłem u profesjonalnego tunera, z hamowaniem przed i po. Program pisany specjalnie pod konkretny silnik. Chciałem na poczatku boxa, ale silnik był tak zblokowany przez fabrykę, że nie dało rady inaczej. IZresztą bardzo się cieszę że nie dało się z boxem bo to nic innego jak oszukiwanie elektroniki auta, a nie optymalne wykorzystanie rezerw silnika. A co do gwarancji to mam takową od tunera na silnik i układ napędowy. |
Niestety to prawda. Cena oryginalnego boxa Ralliarta to ok 4k PLN i tak jak stoi napisane powyzej daje tylko troche i to jedynie w okreslonym zakresie pracy obrotow ;(
Jezeli zatem liczysz, ze calkowice wyeliminujesz "turbo dziure" to bardzo sie rozczarujesz...
Box ma jedna zalete (orginalny od MMC rzecz jasna) - po jego montazu w ASO nie tracisz gwary na silnik i podzespoly (co niestety ma miejsce w przypadku tuningu poza ASO).
Co prawda sa magicy, ktorzy ponoc potrafia tak odwrocic sytuacje do stanu sprzed przeprogramowania, ze ASO sie nawet nie dowie, ze bylo cos zmieniane przy silniku.
Pozostaje kwestia moralna takiego zabiegu... |
|
|
|
 |
świr
Nowy Forumowicz
Auto: In + oraz inne
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 04 Sty 2010 Posty: 17 Skąd: Tarnów
|
Wysłany: 29-01-2010, 18:55
|
|
|
Odnośnie Boxa to największy syf jaki może być, dobry soft tylko chip konkretnie pod każdy samochód indywidualnie tylko ta gwarancja.
Ja będę jechał do Witka Rogala z MR Motors bo wiem że zrobi to porządnie, delikatny soft i jest 175KM i 390Nm |
|
|
|
 |
wojas_wa
Forumowicz
Auto: intense plus model 2010
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 15 Sty 2010 Posty: 34 Skąd: Wa-wa
|
Wysłany: 29-01-2010, 23:55
|
|
|
Krzysiek_slask napisał/a: | Niestety to prawda |
świr napisał/a: | to największy syf jaki może by | tak myślałem, trzeba poużytkować przez dwa lata i już, złudzeń nie ma ... |
|
|
|
 |
Steff
Forumowicz
Auto: Glonojad
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 15 Sty 2010 Posty: 373 Skąd: DC
|
Wysłany: 30-01-2010, 00:29
|
|
|
wojas_wa napisał/a: | Krzysiek_slask napisał/a: | Niestety to prawda |
świr napisał/a: | to największy syf jaki może by | tak myślałem, trzeba poużytkować przez dwa lata i już, złudzeń nie ma ... | trzeba jechać do tunera ,wgrać po kablu i tyle |
_________________ Japończyk ze styropianu i dykty .
 |
|
|
|
 |
wojas_wa
Forumowicz
Auto: intense plus model 2010
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 15 Sty 2010 Posty: 34 Skąd: Wa-wa
|
Wysłany: 30-01-2010, 17:14
|
|
|
Steff napisał/a: | trzeba jechać do tunera ,wgrać po kablu i tyle | hmmm....niech się zastanowię, plus : to może się polepszy, minus napewno tracę gwarancję....super dzięki za poradę |
|
|
|
 |
|