Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
outek 2.0 did czip
Autor Wiadomość
adrian71 
Forumowicz


Auto: Mitsubishi Outlander Intense+
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 11 Cze 2009
Posty: 134
Skąd: Wrocław
Wysłany: 28-01-2010, 19:32   outek 2.0 did czip

czesc, szukalem,ale nie moglem znalesc,a wiec pytanie, mam silnik 2.0 did 140koni, planuje czipa, ale teraz moje pytanie, duza jest roznica w przyspieszeniu?
pozdrawiam
 
 
Steff 
Forumowicz

Auto: Glonojad
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 15 Sty 2010
Posty: 373
Skąd: DC
Wysłany: 28-01-2010, 20:26   

mistrz prostej to nie będzie nigdy ale pewnie do dyszki zejdzie
170 i 370nm to taki optymalny soft
_________________
Japończyk ze styropianu i dykty .
 
 
Dora 
Mitsumaniak

Auto: holenderski japończyk
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 18 Wrz 2009
Posty: 100
Skąd: Mazowieckie
Wysłany: 28-01-2010, 20:45   

Kolega Steff mówił oczywiście o spalaniu :mrgreen:
 
 
Steff 
Forumowicz

Auto: Glonojad
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 15 Sty 2010
Posty: 373
Skąd: DC
Wysłany: 28-01-2010, 23:04   

Dora napisał/a:
Kolega Steff mówił oczywiście o spalaniu :mrgreen:
8) 8)
_________________
Japończyk ze styropianu i dykty .
 
 
adrian71 
Forumowicz


Auto: Mitsubishi Outlander Intense+
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 11 Cze 2009
Posty: 134
Skąd: Wrocław
Wysłany: 29-01-2010, 01:02   

spalanie mnie mało interesuje:) chodzi mi tylko o moc (w tym aucie moc to bardzo duze słowo:p),bo juz mam dosc tego mulenia i chcialbym cos zmienic, auta jeszcze niestety zmienic nie moge,wiec zastanawiam sie czy warto inwestowac w czipowanie outka..
 
 
Dora 
Mitsumaniak

Auto: holenderski japończyk
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 18 Wrz 2009
Posty: 100
Skąd: Mazowieckie
Wysłany: 29-01-2010, 06:56   

Warto, 170KM to optymalne rozwiązanie.
 
 
K.K 
Nowy Forumowicz

Auto: Mitsubishi Outlander II
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 09 Sty 2010
Posty: 30
Skąd: Stargard SZczeciński
Wysłany: 29-01-2010, 10:32   

Przed zakupem auta jeździłem testówką 140KM. Moje auto odebrałem z salonu z chipem 170KM. Różnica jest bardzo duża. Jeżdze z czipem 2 lata i wszystko jest ok.
 
 
adrian71 
Forumowicz


Auto: Mitsubishi Outlander Intense+
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 11 Cze 2009
Posty: 134
Skąd: Wrocław
Wysłany: 29-01-2010, 10:55   

Dora i K.K - dziekuje, takich odpowiedzi oczekiwałem. Juz jestem pewien ze chce tego chipa:) zaraz dzwonie i umawiam sie na podkrecenie outka. Pozdrawiam
 
 
sibkods 
Forumowicz

Auto: Outlander II 2.0 DiD
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 01 Sie 2009
Posty: 181
Skąd: Zielona Góra
Wysłany: 29-01-2010, 12:58   

W któym dokładnie miejscu jest montowany ten Box od Mitsubishi w 2.0 DiD?
Prosze o zdjęcie jak komus by sie nudziło :P
 
 
mitsu00 
Mitsumaniak

Auto: VOLVO XC70 AWD '13
Kraj/Country: Sweden
Pomógł: 34 razy
Dołączył: 10 Lut 2009
Posty: 4355
Skąd: Sztokholm, Szwecja
Wysłany: 29-01-2010, 13:09   

Pamiętajcie tylko że ASO po zakupie auta, za tego boxa zawoła od was 4 tys. albo więcej. Masakra. Poza tym jest to masówka, a wiadomo każdy silnik nawet tego samego rodzaju moze mieć inny soft a co za tym różne parametry. Poza tym BOX działa tylko przez chwilę. Ja swojego robiłem u profesjonalnego tunera, z hamowaniem przed i po. Program pisany specjalnie pod konkretny silnik. Chciałem na poczatku boxa, ale silnik był tak zblokowany przez fabrykę, że nie dało rady inaczej. IZresztą bardzo się cieszę że nie dało się z boxem bo to nic innego jak oszukiwanie elektroniki auta, a nie optymalne wykorzystanie rezerw silnika. A co do gwarancji to mam takową od tunera na silnik i układ napędowy.

Pozdr.
_________________
Pozdrawiam

Dominik
 
 
 
Krzysiek_slask 
Mitsumaniak


Auto: Mondeo MKIII, Out 2.0 DiD Int+
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 5 razy
Dołączył: 29 Mar 2009
Posty: 237
Skąd: Wodzisław Śl
Wysłany: 29-01-2010, 13:26   

mitsu00 napisał/a:
Pamiętajcie tylko że ASO po zakupie auta, za tego boxa zawoła od was 4 tys. albo więcej. Masakra. Poza tym jest to masówka, a wiadomo każdy silnik nawet tego samego rodzaju moze mieć inny soft a co za tym różne parametry. Poza tym BOX działa tylko przez chwilę. Ja swojego robiłem u profesjonalnego tunera, z hamowaniem przed i po. Program pisany specjalnie pod konkretny silnik. Chciałem na poczatku boxa, ale silnik był tak zblokowany przez fabrykę, że nie dało rady inaczej. IZresztą bardzo się cieszę że nie dało się z boxem bo to nic innego jak oszukiwanie elektroniki auta, a nie optymalne wykorzystanie rezerw silnika. A co do gwarancji to mam takową od tunera na silnik i układ napędowy.


Niestety to prawda. Cena oryginalnego boxa Ralliarta to ok 4k PLN i tak jak stoi napisane powyzej daje tylko troche i to jedynie w okreslonym zakresie pracy obrotow ;(

Jezeli zatem liczysz, ze calkowice wyeliminujesz "turbo dziure" to bardzo sie rozczarujesz...

Box ma jedna zalete (orginalny od MMC rzecz jasna) - po jego montazu w ASO nie tracisz gwary na silnik i podzespoly (co niestety ma miejsce w przypadku tuningu poza ASO).
Co prawda sa magicy, ktorzy ponoc potrafia tak odwrocic sytuacje do stanu sprzed przeprogramowania, ze ASO sie nawet nie dowie, ze bylo cos zmieniane przy silniku.

Pozostaje kwestia moralna takiego zabiegu...
 
 
świr 
Nowy Forumowicz

Auto: In + oraz inne
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 04 Sty 2010
Posty: 17
Skąd: Tarnów
Wysłany: 29-01-2010, 18:55   

Odnośnie Boxa to największy syf jaki może być, dobry soft tylko chip konkretnie pod każdy samochód indywidualnie tylko ta gwarancja.
Ja będę jechał do Witka Rogala z MR Motors bo wiem że zrobi to porządnie, delikatny soft i jest 175KM i 390Nm
 
 
wojas_wa 
Forumowicz

Auto: intense plus model 2010
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 15 Sty 2010
Posty: 34
Skąd: Wa-wa
Wysłany: 29-01-2010, 23:55   

Krzysiek_slask napisał/a:
Niestety to prawda
świr napisał/a:
to największy syf jaki może by
tak myślałem, trzeba poużytkować przez dwa lata i już, złudzeń nie ma ...
 
 
Steff 
Forumowicz

Auto: Glonojad
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 15 Sty 2010
Posty: 373
Skąd: DC
Wysłany: 30-01-2010, 00:29   

wojas_wa napisał/a:
Krzysiek_slask napisał/a:
Niestety to prawda
świr napisał/a:
to największy syf jaki może by
tak myślałem, trzeba poużytkować przez dwa lata i już, złudzeń nie ma ...
trzeba jechać do tunera ,wgrać po kablu i tyle
_________________
Japończyk ze styropianu i dykty .
 
 
wojas_wa 
Forumowicz

Auto: intense plus model 2010
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 15 Sty 2010
Posty: 34
Skąd: Wa-wa
Wysłany: 30-01-2010, 17:14   

Steff napisał/a:
trzeba jechać do tunera ,wgrać po kablu i tyle
hmmm....niech się zastanowię, plus : to może się polepszy, minus napewno tracę gwarancję....super dzięki za poradę :shock:
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.