osłony |
Autor |
Wiadomość |
tomekhydra
Forumowicz
Auto: PAJERO III 3,2 did long 2005
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 17 Maj 2009 Posty: 81 Skąd: kuj-pom
|
Wysłany: 05-02-2010, 21:48 osłony
|
|
|
Witam,dziś dość nierozsądnie i bez rekonesansu postanowiłem przejechać niewinnie wyglądającą zaspę .Okazało się iż w zaspie jest spory kamień(tzw prawdziwek) i miśiek
zawisł brzuszkiem-ani w tył ani w przód .Dopiero po załączeniu reduktora przeszedł ze zgrzytem do przodu .Po przejechaniu spr -zero wycieków,wszystko działa,jutro wizyta na kanale i oględziny.W związku z tym pytanie -jaki są zabezpieczenia seryjne podwozia,jeśli trzeba to na jakie zmienić(bez przegięć),dość często odwiedzam teren swoim autobusem .pzdr tomek |
|
|
|
 |
jawaldek
Mitsumaniak
Auto: Pajero 2.5 TDI manual 93
Zaproszone osoby: 3
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 75 razy Dołączył: 25 Mar 2008 Posty: 2238 Skąd: Polska
|
Wysłany: 05-02-2010, 22:03
|
|
|
tomekhydra napisał/a: | -jaki są zabezpieczenia seryjne podwozia | Witaj seryjne są dość drogie ale można zrobić samemu np:
http://img686.imageshack....596/zderzak.jpg
koszt to około 150zł i nie chodzi tu o zderzak lecz o osłonę miski olejowej (montaż do fabrycznych punktów) bo to ona przyjmuje pierwsze ciosy osłona na między osiowy jest fabrycznie założona a tylny most to |
_________________ http://mudmania4x4.com.pl/
 |
|
|
|
 |
tomekhydra
Forumowicz
Auto: PAJERO III 3,2 did long 2005
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 17 Maj 2009 Posty: 81 Skąd: kuj-pom
|
Wysłany: 06-02-2010, 17:36 !
|
|
|
Ok,czy są może w necie wymiary osłon do pajero3,2 did long ,2005.Mam dostęp do dobrego warsztatu,jestem w stanie sam je wykonac oraz wiem gdzie niedrogo można ocynkować detale.Jeśli się uda wkleję foty pzdr tomek |
|
|
|
 |
jawaldek
Mitsumaniak
Auto: Pajero 2.5 TDI manual 93
Zaproszone osoby: 3
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 75 razy Dołączył: 25 Mar 2008 Posty: 2238 Skąd: Polska
|
Wysłany: 06-02-2010, 20:10
|
|
|
tomekhydra napisał/a: | Ok,czy są może w necie wymiary osłon do pajero3,2 did long ,2005 | weź karton i odrysuj kształt uwzględniając to co się będzie ruszało lub obracało a i zaznaczysz sobie otwory do mocowania. tomekhydra napisał/a: | można ocynkować detale | nie warto->> szybko zeszlifujesz ocynk na tomekhydra napisał/a: | spory kamień(tzw prawdziwek) |
otwory do mocowania zrób ponad wymiarowe aby w razie ostrego spotkania osłona mogła się przesunąć nie narażając ramy oraz wykonaj duuuuże otwory tak aby błotko miało możliwość wypadnięcia lub można było by go łatwo umyć bez demontażu osłony. |
_________________ http://mudmania4x4.com.pl/
 |
|
|
|
 |
tomekhydra
Forumowicz
Auto: PAJERO III 3,2 did long 2005
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 17 Maj 2009 Posty: 81 Skąd: kuj-pom
|
Wysłany: 06-02-2010, 21:34
|
|
|
Wagonem nie jeżdżę tak hardcorowo by zeszlifować od razu ocynk ,kol. jawaldek czytałem twoje posty dot osłon i jestem pod wrażeniem,tyle tylko iż obawiam się szablonów -nie wiem czy nie uwzględnie w ten sposób np skoku jakiejś części zawiechy,po prostu wydawało mi się że bezpieczniej jest skopiować jakiegoś markowego producenta.pzdr tomek |
|
|
|
 |
jawaldek
Mitsumaniak
Auto: Pajero 2.5 TDI manual 93
Zaproszone osoby: 3
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 75 razy Dołączył: 25 Mar 2008 Posty: 2238 Skąd: Polska
|
|
|
|
 |
tomekhydra
Forumowicz
Auto: PAJERO III 3,2 did long 2005
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 17 Maj 2009 Posty: 81 Skąd: kuj-pom
|
Wysłany: 07-02-2010, 06:25 !
|
|
|
Dzięki,sprubuję sam coś wyprodukować ,choć zagadam tak jak sugerujesz. pzdr tomek |
|
|
|
 |
|