Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
[EAxW] Skrzypiące drzwi kierowcy
Autor Wiadomość
eddi1977 
Forumowicz


Auto: uno 900 :)
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 30 Wrz 2008
Posty: 194
Skąd: Otwock,Chełm
Wysłany: 10-08-2010, 21:35   [EAxW] Skrzypiące drzwi kierowcy

Kiedyś nasmarowałem ten plastikowy element ograniczający otwarcie,ostatnio poluzowałem dwie nakrętki wpuszczając mocowanie do środka i napryskałem smaru a aerozolu we wszystkich kierunkach w okolicy skrzypienia w środku drzwi. Myślałem że teraz już nie ma szans żeby choć trochę smaru nie dotarło w odpowiednie miejsce ale i tonie pomogło :evil: .
 
 
 
jacobian 
Mitsumaniak
jacobian


Auto: EA5W '01 Avance Kombi
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 28 Sty 2010
Posty: 287
Skąd: Gliwice
Wysłany: 10-08-2010, 21:40   

Kurczę, mam dokładnie ten sam problem!
_________________
Galant 2.5 V6 '01 Avance Kombi
 
 
deejay 
Mitsumaniak


Auto: Rav4 Hybrid
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 155 razy
Dołączył: 26 Wrz 2006
Posty: 6099
Skąd: Wrocław
Wysłany: 10-08-2010, 21:41   

demontaż boczka i demontaz ogranicznika , wszystko na stół i ładnie porozbierac , fabrycznie pozaginane blaszki mechanizmu potraktowac np śrubokrętem , wszystko ładnie umyć w benzynce i poskładac na nowym smarze np ŁT , by dwie rolki ładnie sie obracały w ogranicznku , bo to własnie one jak sie blokują to ogranicznik skrzypi :wink:
Ostatnio zmieniony przez deejay 10-08-2010, 22:09, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
jacobian 
Mitsumaniak
jacobian


Auto: EA5W '01 Avance Kombi
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 28 Sty 2010
Posty: 287
Skąd: Gliwice
Wysłany: 10-08-2010, 21:57   

deejay, dziękujemy!
_________________
Galant 2.5 V6 '01 Avance Kombi
 
 
robertdg 
Mitsumaniak
SnowWhite


Auto: Galant Sport 98' EAO 2.0 16V
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1300 razy
Dołączył: 21 Cze 2009
Posty: 23637
Skąd: KSSE
Wysłany: 10-08-2010, 22:04   

Przychylam się do rady deejay, trzeba nasmarowac same rolki (a dokladniej ich osadzenie na sworzniu), prowadzenie, po ktorych poruszaja/kreca sie rolki nie wolno smarowac.
_________________
Gość zobacz mojego Galanta :rolleyes:
Jeżeli nie żyjesz na krawędzi, to znaczy, że zajmujesz za dużo miejsca
"Jesteś jedyną osobą na świecie, która może wykorzystać Twój potencjał" - Zig Ziglar
W naturze człowieka leży rozsądne myślenie ale nielogiczne działanie
 
 
eddi1977 
Forumowicz


Auto: uno 900 :)
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 30 Wrz 2008
Posty: 194
Skąd: Otwock,Chełm
Wysłany: 10-08-2010, 22:12   

Pozostaje tylko poszukać sposobu żeby zdjąć boczek drzwi bez uszkodzenia bo robiłem to kiedyś w innym aucie i wtedy nie do końca się to udało. Tutaj jestem dobrej myśli bo rozbierałem już część tapicerki i nie było problemów.Dzięki.
 
 
 
deejay 
Mitsumaniak


Auto: Rav4 Hybrid
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 155 razy
Dołączył: 26 Wrz 2006
Posty: 6099
Skąd: Wrocław
Wysłany: 10-08-2010, 22:29   

odkręć wszystkie śruby chyba 4 szt :wink: i szarpnij od dołu za boczek , nastepnie wysuń ku górze i powinno wyjść:)
 
 
Krzyzak 
moderator mitsumaniak
uczestnik I Zlotu MM


Auto: E32, CR29, 5F, DCJ, 7N, Y2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 645 razy
Dołączył: 28 Kwi 2005
Posty: 24295
Skąd: był Malbork, teraz Gdańsk
Wysłany: 11-08-2010, 06:57   

tak i ja sobie wiele razy pryskałem, smarowałem itd.
ale pomogło oczywiście tylko kompletnie rozebranie, wyczyszczenie i przesmarowanie

i tu - UWAGA - jak podaje Mitsubishi - olejem silnikowym!
choć za pierwszym razem użyłem białego smaru valvoline i też działa bez zarzutu
 
 
swinks_UK 
Mitsumaniak


Auto: Lancer Evo 8 FQ300
Kraj/Country: UK
Pomógł: 91 razy
Dołączył: 19 Lut 2007
Posty: 4469
Skąd: Bourne, Lincolnshire
Wysłany: 11-08-2010, 07:30   

Spray siliconowy też daje radę... :wink:
_________________
swinks

ex-Galant EA3A (2.4 GDI)
ex-Galant EC5A (VR4 Type-S) - moc 340 HP oraz moment 443 Nm
Historia moich Misiów
Lancer Evo 8 FQ300 - 408 HP oraz moment 510 Nm
 
 
Hugo 
Mitsumaniak
srebrny szatan


Auto: EA5A Avance '01 & SS 1,6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 521 razy
Dołączył: 06 Sie 2006
Posty: 21939
Skąd: Wolsztyn
Wysłany: 11-08-2010, 07:52   

A nada się do smarowania smar w spray'u do łańcuchów z teflonem lub smar miedziowy w spray'u?
 
 
Zhan 
Mitsumaniak


Auto: Galant 2.5 '99 EA5A tiptronic
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 28 Maj 2008
Posty: 695
Skąd: Sulejówek
Wysłany: 11-08-2010, 09:06   

a jak się dostać do tych rolek? Wyciągałem ogranicznik już dwa razy i zawsze wydawało mi się, że jest nierozbieralny...
 
 
 
KaWu 
Mitsumaniak
Karmine Red


Auto: Galant EA2W; Colt CJ1A; Lancer
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 72 razy
Dołączył: 05 Sie 2005
Posty: 2661
Skąd: Jawor
Wysłany: 11-08-2010, 10:28   

robertdg napisał/a:
prowadzenie, po ktorych poruszaja/kreca sie rolki nie wolno smarowac.


a dlaczego :?:
_________________
---
'06 Lancer CS 1,6 - 4G18 (IV 2017 - ...)
'99 Colt CJ1A, 1,3 - 4G13 (XII 2009 - II 2018)
Temat o Colcie...
'97 Galant EA2W, 2,0 GLS - 4G63 (II 2009 - IV 2017)
Od Lancera do Galanta...
'94 Lancer CB4W GLXi, 1.6 - 4G92 (II 2005 - II 2009)
 
 
Krzyzak 
moderator mitsumaniak
uczestnik I Zlotu MM


Auto: E32, CR29, 5F, DCJ, 7N, Y2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 645 razy
Dołączył: 28 Kwi 2005
Posty: 24295
Skąd: był Malbork, teraz Gdańsk
Wysłany: 11-08-2010, 12:24   

Zhan napisał/a:
a jak się dostać do tych rolek?

ten klin z nacięciami da się wycisnąć drugą stroną
sam mechanizm z rolkami jest nierozbieralny, ale po wyjęciu klina dostęp jest wystarczający
 
 
robertdg 
Mitsumaniak
SnowWhite


Auto: Galant Sport 98' EAO 2.0 16V
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1300 razy
Dołączył: 21 Cze 2009
Posty: 23637
Skąd: KSSE
Wysłany: 11-08-2010, 19:08   

KaWu napisał/a:
a dlaczego :?:
dlatego, ze rolki maja po tym jezdzic, a nie slizgac sie, jest duza gama aut, w ktorych, jak posmarujesz prowadnice rolkowa (ramie ogranicznika) to ogranicznik zaczne tak halasowac, ze wstyd z auta wysiasc, lub wsiasc do niego, a chodzi wkoncu o poprawne rozwiazanie problemu, a nie utrudnianie sobie zycia ;-)
_________________
Gość zobacz mojego Galanta :rolleyes:
Jeżeli nie żyjesz na krawędzi, to znaczy, że zajmujesz za dużo miejsca
"Jesteś jedyną osobą na świecie, która może wykorzystać Twój potencjał" - Zig Ziglar
W naturze człowieka leży rozsądne myślenie ale nielogiczne działanie
 
 
eddi1977 
Forumowicz


Auto: uno 900 :)
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 30 Wrz 2008
Posty: 194
Skąd: Otwock,Chełm
Wysłany: 11-08-2010, 21:45   

Udało się wyciągnąć,rozebrać ale nie złożyłem bo jedna z rolek jest nieźle skorodowana.Muszę ją przeszlifować jakoś bo jest porowata.Przy okazji je ocynkuję i sprężyny aby za rok znowu nie rozbierać.Mam nadzieję tylko że uda mi się to później poskładać bo te dwie sprężyny są dość nieugięte :lol: .
Jak się nie uda to chyba będzie bez ogranicznika. :biggrin:
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.