Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
złamany kluczyk
Autor Wiadomość
cavemann
[Usunięty]

Wysłany: 15-01-2010, 16:27   złamany kluczyk

Witam dziś pękł mi kluczyk i połowa została w stacyjce, rozebrasłem osłony i lipa , śrub nie da się wykręcić, wie może ktoś jak rozebrać stacyjke, lub wyciągnać reszte kluczyka
 
 
grzeniomanu 
Mitsumaniak

Auto: carisma 1.8 GLX 1995r
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 01 Paź 2009
Posty: 50
Skąd: Chełm
Wysłany: 15-01-2010, 16:34   

A w jaki sposób jest przekręcona stacyjka? w jakim położeniu był kluczyk jak go złamałeś?
 
 
cycu171
[Usunięty]

Wysłany: 15-01-2010, 16:36   

Witam!podepne sie pod temat cavemanna.mnie tez sie zlamal kluczyk i nie wiem co robic.moje pytanko to czy moge kupic stacyjke z cari z tego zamego roku z bezyna czy trzeba do tego kupic cos jeszcze??!
 
 
cavemann
[Usunięty]

Wysłany: 15-01-2010, 16:40   

jest w położeniu do wyciągnięcia kluczyka na STOP. przykręcona jest srubami które nie mają miejsca na żaden klucz , czyży tylko wiercenie zostało śrub
 
 
grzeniomanu 
Mitsumaniak

Auto: carisma 1.8 GLX 1995r
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 01 Paź 2009
Posty: 50
Skąd: Chełm
Wysłany: 15-01-2010, 16:47   

jest jak je wywiercić? a nie da się podejść żadnym kluczem aby odkręcić. Dziwne.
cycu171, stacyjka wystarczy.
 
 
cavemann
[Usunięty]

Wysłany: 15-01-2010, 16:49   

nie da się podejść za bardzo. kluczem nie podejdziesz złodzieje by mieli za lekko
 
 
robertdg 
Mitsumaniak
SnowWhite


Auto: Galant Sport 98' EAO 2.0 16V
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1300 razy
Dołączył: 21 Cze 2009
Posty: 23642
Skąd: KSSE
Wysłany: 15-01-2010, 16:50   

cavemann, wiercenie, sruby sa celowe (do przykrecania posiadaja leb który sie zrywa po dokreceniu) aby zlodziej nie odkrecil stacyjki
_________________
Gość zobacz mojego Galanta :rolleyes:
Jeżeli nie żyjesz na krawędzi, to znaczy, że zajmujesz za dużo miejsca
"Jesteś jedyną osobą na świecie, która może wykorzystać Twój potencjał" - Zig Ziglar
W naturze człowieka leży rozsądne myślenie ale nielogiczne działanie
Ostatnio zmieniony przez robertdg 15-01-2010, 19:43, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
rasiak1980 
Forumowicz


Auto: carisma 1.8 GDI / 1,9 DiD
Kraj/Country: UK
Pomógł: 30 razy
Dołączył: 24 Wrz 2008
Posty: 997
Skąd: Sopot
Wysłany: 15-01-2010, 19:27   

tak jak robertg napisał są to śruby ze zrywanym łbem mają takie przewężenie w którym śruba po dokręceniu się ukręca tylko rozwiercenie a później nowe śruby, dobry ślusarz powinien ci wyciągnąć pozostałości i bez większych problemów dorobić klucz nawet jeżeli nie masz drugiego problem może być jedynie z immobiliserem
 
 
cavemann
[Usunięty]

Wysłany: 16-01-2010, 17:31   

na tą chwile problem z głowy, kluczyk pozostał nadal w stacyjce, odkręciłem elementy na końcu stacyjki i rozebrałem dolną blaszkę blokada się cofnęła, teraz mogę jechać nawet do warsztatu, tylko mi trochę wisi rzeczy między nogami
z rozwierceniem śrub ciężka sprawa bardzo kiepskie dojście
są śruby których nie można rozwiercić a blokadę można cofnąć praktycznie wsuwka tylko dwa bolce cofamy
 
 
XL 
Mitsumaniak
Rycerz Dżidiaj

Auto: Carisma 1,8 GDI EXE /98'/
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 09 Gru 2007
Posty: 142
Skąd: Bytom-Rozbark
Wysłany: 16-01-2010, 18:35   

Jak to wygląda w Carismie - nie wiem. W Polonezie odkręciłem te śruby przy pomocy punktaka i małego młotka.

Pozdrawiam, XL
 
 
halbog 
Mitsumaniak
Homo Swidnicensis


Auto: Kia Carens 2,0 CRDi 2006r
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 14 razy
Dołączył: 10 Lut 2009
Posty: 465
Skąd: Świdnica
Wysłany: 16-01-2010, 19:20   

XL napisał/a:
Jak to wygląda w Carismie - nie wiem
W Suzuki, gdzie miałem podobny problem, zeszlifowałem te śruby za pomocą pilnika do metalu, a potem odkręciłem małym kluczem nastawnym. Żeby mieć większe pole manewru, odkręciłem kierownicę, ale tam nie miałem poduszki powietrznej :wink: .
Pozdrawiam
Bogdan
_________________
Z wiatrem we włosach:)
 
 
 
cavemann
[Usunięty]

Wysłany: 13-02-2010, 11:16   

odkręciłem śruby przy pomocy młotka i śrubokręta, bez większych problemów punkt dla XL.stacyjka rozebrana, ale nie do końca
może wie ktoś jak rozebrać ją do końca, czy lepiej jechać do ślusarza


http://img535.imageshack.us/i/zdjcie0103.jpg/
 
 
emil2071 
Nowy Forumowicz

Auto: Carisma
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 15 Mar 2009
Posty: 13
Skąd: Lublin
Wysłany: 13-02-2010, 11:28   

Mi tez sie tak zrobiło pojechal do serwisu gdzie zajmuja sie stacyjkami, wkladkami, kluczykami i facet mi wyjal jakims magiocznym sposobem bez wyjmowania stacyjki koszt 50 zł :) ale to bylo juz z rok temu albo ponad rok pozdro
 
 
 
cavemann
[Usunięty]

Wysłany: 13-02-2010, 14:27   

kluczyk wyjęty 20 zł, naprawa jeśli bym chciał 120 zł , a kluczyk pod imobilajzer 160 zł
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.