złamany kluczyk |
Autor |
Wiadomość |
cavemann [Usunięty]
|
Wysłany: 15-01-2010, 16:27 złamany kluczyk
|
|
|
Witam dziś pękł mi kluczyk i połowa została w stacyjce, rozebrasłem osłony i lipa , śrub nie da się wykręcić, wie może ktoś jak rozebrać stacyjke, lub wyciągnać reszte kluczyka |
|
|
|
 |
grzeniomanu
Mitsumaniak
Auto: carisma 1.8 GLX 1995r
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz Dołączył: 01 Paź 2009 Posty: 50 Skąd: Chełm
|
Wysłany: 15-01-2010, 16:34
|
|
|
A w jaki sposób jest przekręcona stacyjka? w jakim położeniu był kluczyk jak go złamałeś? |
|
|
|
 |
cycu171 [Usunięty]
|
Wysłany: 15-01-2010, 16:36
|
|
|
Witam!podepne sie pod temat cavemanna.mnie tez sie zlamal kluczyk i nie wiem co robic.moje pytanko to czy moge kupic stacyjke z cari z tego zamego roku z bezyna czy trzeba do tego kupic cos jeszcze??! |
|
|
|
 |
cavemann [Usunięty]
|
Wysłany: 15-01-2010, 16:40
|
|
|
jest w położeniu do wyciągnięcia kluczyka na STOP. przykręcona jest srubami które nie mają miejsca na żaden klucz , czyży tylko wiercenie zostało śrub |
|
|
|
 |
grzeniomanu
Mitsumaniak
Auto: carisma 1.8 GLX 1995r
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz Dołączył: 01 Paź 2009 Posty: 50 Skąd: Chełm
|
Wysłany: 15-01-2010, 16:47
|
|
|
jest jak je wywiercić? a nie da się podejść żadnym kluczem aby odkręcić. Dziwne.
cycu171, stacyjka wystarczy. |
|
|
|
 |
cavemann [Usunięty]
|
Wysłany: 15-01-2010, 16:49
|
|
|
nie da się podejść za bardzo. kluczem nie podejdziesz złodzieje by mieli za lekko |
|
|
|
 |
robertdg
Mitsumaniak SnowWhite

Auto: Galant Sport 98' EAO 2.0 16V
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1300 razy Dołączył: 21 Cze 2009 Posty: 23642 Skąd: KSSE
|
Wysłany: 15-01-2010, 16:50
|
|
|
cavemann, wiercenie, sruby sa celowe (do przykrecania posiadaja leb który sie zrywa po dokreceniu) aby zlodziej nie odkrecil stacyjki |
_________________ Gość zobacz mojego Galanta
Jeżeli nie żyjesz na krawędzi, to znaczy, że zajmujesz za dużo miejsca
"Jesteś jedyną osobą na świecie, która może wykorzystać Twój potencjał" - Zig Ziglar
W naturze człowieka leży rozsądne myślenie ale nielogiczne działanie
 |
Ostatnio zmieniony przez robertdg 15-01-2010, 19:43, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
 |
rasiak1980
Forumowicz

Auto: carisma 1.8 GDI / 1,9 DiD
Kraj/Country: UK
Pomógł: 30 razy Dołączył: 24 Wrz 2008 Posty: 997 Skąd: Sopot
|
Wysłany: 15-01-2010, 19:27
|
|
|
tak jak robertg napisał są to śruby ze zrywanym łbem mają takie przewężenie w którym śruba po dokręceniu się ukręca tylko rozwiercenie a później nowe śruby, dobry ślusarz powinien ci wyciągnąć pozostałości i bez większych problemów dorobić klucz nawet jeżeli nie masz drugiego problem może być jedynie z immobiliserem |
|
|
|
 |
cavemann [Usunięty]
|
Wysłany: 16-01-2010, 17:31
|
|
|
na tą chwile problem z głowy, kluczyk pozostał nadal w stacyjce, odkręciłem elementy na końcu stacyjki i rozebrałem dolną blaszkę blokada się cofnęła, teraz mogę jechać nawet do warsztatu, tylko mi trochę wisi rzeczy między nogami
z rozwierceniem śrub ciężka sprawa bardzo kiepskie dojście
są śruby których nie można rozwiercić a blokadę można cofnąć praktycznie wsuwka tylko dwa bolce cofamy |
|
|
|
 |
XL
Mitsumaniak Rycerz Dżidiaj
Auto: Carisma 1,8 GDI EXE /98'/
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 3 razy Dołączył: 09 Gru 2007 Posty: 142 Skąd: Bytom-Rozbark
|
Wysłany: 16-01-2010, 18:35
|
|
|
Jak to wygląda w Carismie - nie wiem. W Polonezie odkręciłem te śruby przy pomocy punktaka i małego młotka.
Pozdrawiam, XL |
|
|
|
 |
halbog
Mitsumaniak Homo Swidnicensis

Auto: Kia Carens 2,0 CRDi 2006r
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 14 razy Dołączył: 10 Lut 2009 Posty: 465 Skąd: Świdnica
|
Wysłany: 16-01-2010, 19:20
|
|
|
XL napisał/a: | Jak to wygląda w Carismie - nie wiem | W Suzuki, gdzie miałem podobny problem, zeszlifowałem te śruby za pomocą pilnika do metalu, a potem odkręciłem małym kluczem nastawnym. Żeby mieć większe pole manewru, odkręciłem kierownicę, ale tam nie miałem poduszki powietrznej .
Pozdrawiam
Bogdan |
_________________ Z wiatrem we włosach:)
 |
|
|
|
 |
cavemann [Usunięty]
|
Wysłany: 13-02-2010, 11:16
|
|
|
odkręciłem śruby przy pomocy młotka i śrubokręta, bez większych problemów punkt dla XL.stacyjka rozebrana, ale nie do końca
może wie ktoś jak rozebrać ją do końca, czy lepiej jechać do ślusarza
http://img535.imageshack.us/i/zdjcie0103.jpg/ |
|
|
|
 |
emil2071
Nowy Forumowicz
Auto: Carisma
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 15 Mar 2009 Posty: 13 Skąd: Lublin
|
Wysłany: 13-02-2010, 11:28
|
|
|
Mi tez sie tak zrobiło pojechal do serwisu gdzie zajmuja sie stacyjkami, wkladkami, kluczykami i facet mi wyjal jakims magiocznym sposobem bez wyjmowania stacyjki koszt 50 zł ale to bylo juz z rok temu albo ponad rok pozdro |
|
|
|
 |
cavemann [Usunięty]
|
Wysłany: 13-02-2010, 14:27
|
|
|
kluczyk wyjęty 20 zł, naprawa jeśli bym chciał 120 zł , a kluczyk pod imobilajzer 160 zł |
|
|
|
 |
|