Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Moment obrotowy
Autor Wiadomość
jabol66 
Forumowicz

Auto: PII 2,8 3,0 3,5
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 27 Kwi 2009
Posty: 206
Skąd: EZD zduńska wola
Wysłany: 07-11-2011, 15:04   Moment obrotowy

Gnębi mnie pytanie przeszukałem internet i jakoś nie mogę znaleźć, czy wie ktoś jakie są momenty obrotowe w wersjach silnikowych pajerek II
chodzi mi o silniki
2,8td 125km
3,0 v6 150km
3,0 v6 24v 180km
3,5 208koni (tu mam też pytanie czym różni się 24v od GDI)

Mam zamiar coś przerobić zmocić ciut i nie wiem który silnik wybrać.
 
 
Faraonix 
Forumowicz


Auto: Pajero 2.8 TD / 1996
Pomógł: 22 razy
Dołączył: 12 Lis 2008
Posty: 770
Skąd: Śląskie
Wysłany: 07-11-2011, 18:38   

2.8 TD wystepuje tez w wersji elektronicznej o mocy 140KM
Mozna go zaczipowac co daje +15-20KM (tak przynajmniej pisze)
 
 
jabol66 
Forumowicz

Auto: PII 2,8 3,0 3,5
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 27 Kwi 2009
Posty: 206
Skąd: EZD zduńska wola
Wysłany: 07-11-2011, 20:22   

ok ale chodzi mi o momenty obrotowe tych silników, a co do tego silnika to w jakich rocznikach wychodził
 
 
Faraonix 
Forumowicz


Auto: Pajero 2.8 TD / 1996
Pomógł: 22 razy
Dołączył: 12 Lis 2008
Posty: 770
Skąd: Śląskie
Wysłany: 08-11-2011, 00:37   

jezeli w wersji japonskiej to od 96, w europejskiej chyba od 98


znalazlem taka stronke

http://www.autocentrum.pl...-glx-125km.html

podaje ze 125KM wersja ma 292Nm

mozesz poszukac innych wersji silnikowych
 
 
bartek2800
[Usunięty]

Wysłany: 09-11-2011, 17:56   

Nie wiem czy aktualne, ale coś udało mi się znaleźć :)
Źródło to Auto Świat 4x4 na maj-czerwiec 2007r bodajże 8)

Nie chciało mi się przepisywać tabelki, wklejam zdjęcie owej tabelki :wink:

 
 
jabol66 
Forumowicz

Auto: PII 2,8 3,0 3,5
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 27 Kwi 2009
Posty: 206
Skąd: EZD zduńska wola
Wysłany: 01-02-2012, 13:35   

Dziękuje i zgadzan się właśnie po tych dwóch 24v i 2,8 z innych źródeł to samo
 
 
Goliasz 
Forumowicz

Auto: Pajero I wagon 3000 V6
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 05 Cze 2011
Posty: 70
Skąd: Wielkopolska/powiat śremski
Wysłany: 02-02-2012, 08:27   

Szczyt momentu obrotowego za wiele nam nie mówi, poza tym, przy jakich obrotach mamy największa siłę napędową.
Żeby poznać charakterystykę silnika potrzebny jest wykres zależności momentu obrotowego i mocy od wartości obrotów silnika.

Jakby ktoś mógł zapodać taki wykres (przynajmniej do 2,8TD :D ), to byłbym wdzięczny :notworthy: .

Jeżeli chodzi o 2,8TD, to subiektywne odczucia wyglądają następująco:
1000 – 1500 obr/min – muł bagienny :tongue2: ,
1500 – 2000 obr/min – zaczyna się rozkręcać i od 1900 – 2000 obr/min zaczyna bardzo ładnie ciągnąć, nawet aż miło :blob6: (292 Nm przy 2000 obr/min robi swoje),
ale czar szybko pryska – niestety jest to śmierdziel i to starszej generacji, więc pow. 3000 obr/min nic specjalnego się nie dzieje, a od 4000 obr/min i powyżej, to już skowyt zarzynanej świni. :snorting: :chain:
Wniosek, i tu chyba Hameryki rzem nie odkrył :usa2: , zakres użytecznych obrotów: od ok. 1700 obr/min – do ok 3200 obr/min.
_________________
"How I've waited for you to come
I've been here all alone
Now that you've arrived
Please stay a while
And I promise I won't keep you long
I'll keep you forever"
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.