Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Kontrolka ręcznego
Autor Wiadomość
luki_84 
Mitsumaniak


Auto: Galant E52A 1,8 16V B,G (4G93)
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 21 Kwi 2009
Posty: 131
Skąd: Warszawa
  Wysłany: 25-01-2010, 13:05   Kontrolka ręcznego

Witajcie, po uruchomieniu silnika w sobotę zauważyłem, że cały czas świeci mi się kontrolka od hamulca postojowego:


Nacisnąłem kilka razy włącznik od ręcznego, ale nic to nie dało więc sprawdziłem, hamulce są, no to w drogę :twisted:
Po dojechaniu do celu, wyjąłem wkład podłokietnika i tą mniejszą zaślepkę. Obejrzałem kabelki=wszystko ok. Potem odpiąłem wtyczkę chyba od tego wyłącznika i kontrolka zgasła. Podpiąłem z powrotem i już wszystko grało. Myślałem że gdzieś masa ginie. Dziś znów mam to samo, z wyjątkiem że rozpięcie tego złącza nie załatwia tematu.
Od czego jeszcze jest ta kontrolka? Może szukam nie tam gdzie trzeba.
Mam instrukcję obsługi, ale po czesku nic nie rozumiem. :butthead:

Pozdrowionka
 
 
mitsu_pl 
Forumowicz


Auto: Subaru Forester
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 25 razy
Dołączył: 14 Lip 2007
Posty: 1301
Skąd: Grajewo
Wysłany: 25-01-2010, 13:15   

nie pamiętam dokładnie jak jest, ale może być wspólna dla poziomu płynu hamulcowego, więc zajrzyj pod maskę, jeżeli tam jest ok, znaczy trzeba szukać na przewodach. Tylko jak będziesz sprawdzał to odkręć korek wlewowy i wtedy sprawdź stan płynu.
_________________
Subaru Forester SF FL - 2000r.
Subaru Forester SF - 1999r.
Subaru Outback BI - 2005r.
Mitsubishi Galant E88A 2.5 TT
 
 
luki_84 
Mitsumaniak


Auto: Galant E52A 1,8 16V B,G (4G93)
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 21 Kwi 2009
Posty: 131
Skąd: Warszawa
Wysłany: 25-01-2010, 13:20   

Pod maskę zaglądałem, ale nie odkręcałem korka, więc jak będę jechał do pracy to sprawdzę.
(!) to pewnie jakieś "inne niebezpieczeństwa" tylko ciekawe jakie :roll:
 
 
Owczar 
Forumowicz

Auto: CLS 450
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 282 razy
Dołączył: 14 Lip 2008
Posty: 14371
Skąd: Pruszków
Wysłany: 25-01-2010, 13:54   

luki_84, na 90% mało płynu w zbiorniczku, albo zawieszony pływak.
 
 
szpala85 
Mitsumaniak

Auto: dwie skarbonki
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 23 razy
Dołączył: 09 Sie 2006
Posty: 2156
Skąd: Jelenia Góra
Wysłany: 25-01-2010, 13:55   

mitsu_pl napisał/a:
poziomu płynu hamulcowego,


tak jak kolega napisał :wink: masz mało płynu albo ten pływak w zbiorniczku się zawiesił ... odkręć zbiorniczek i zobacz co tam się dzieje
 
 
Wszyc 
Mitsumaniak


Auto: ------>
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 31 razy
Dołączył: 01 Mar 2009
Posty: 4156
Skąd: Gdynia
Wysłany: 25-01-2010, 18:13   

Świeci się w kilku przypadkach
- zawieszony pływak
- mały stan płynu
- uszkodzenie systemu wspomagania hamulców ale to byś zdecydowanie czuł na pedale

i jest jeszcze kolejny przypadek tak jak ja mam pływak ok, płyn jest ręczny spuszczony serwo działa a kontrolka pali się dalej jestem wciąż w trakcie rozkminiania tego ale u mnie elektryka w aucie ma trochę dość i dobrze wariuje wiec w sumie cieszę się i tak że tylko to mi się pali na desce rozdzielczej bo jeszcze nie dawno była choinka lampek
_________________
Mitsubishi Galant E57A '93
Mitsubishi Galant E54A '93 sprzedany
Mitsubishi Galant E88A '93
Mitsubishi Eclipse D22A '92
Honda CB500 PC32 '97

By mjsystem;

papamitsu napisał/a:
Miejsce raczej dowolne ale standard lokalowy niech bedzie na poziomie dobrego Gala

mjsystem: Czyli dookoła rdza. :mrgreen:
 
 
brzoza73 
Mitsumaniak


Auto: E57A 2.0 TD '94 GALANT
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 15 Lip 2008
Posty: 86
Skąd: Łódź
Wysłany: 25-01-2010, 21:20   

Tak jak kolega Wszyc napisał:

1 Dźwignia ręcznego
2 Poziom płynu w zbiorniczku (zawieszony pływak)
3 Źle działające serwo
 
 
 
luki_84 
Mitsumaniak


Auto: Galant E52A 1,8 16V B,G (4G93)
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 21 Kwi 2009
Posty: 131
Skąd: Warszawa
Wysłany: 25-01-2010, 23:27   

A sprzęgło? Zauważyłem mały ubytek płynu i mały wyciek w kabinie :evil:
Pozostałe propozycje sprawdziłem, no oprócz serwa, ale wszystko jest normalnie-tak jak było więc odpada.
 
 
robertdg 
Mitsumaniak
SnowWhite


Auto: Galant Sport 98' EAO 2.0 16V
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1300 razy
Dołączył: 21 Cze 2009
Posty: 23638
Skąd: KSSE
Wysłany: 25-01-2010, 23:37   

luki_84 napisał/a:
A sprzęgło? Zauważyłem mały ubytek płynu i mały wyciek w kabinie :evil:
Jeżeli tak jest to Ci puszczaja uszczelniacze na pompce. Do wymiany albo sam zewstaw naprawczy albo cała pompka
_________________
Gość zobacz mojego Galanta :rolleyes:
Jeżeli nie żyjesz na krawędzi, to znaczy, że zajmujesz za dużo miejsca
"Jesteś jedyną osobą na świecie, która może wykorzystać Twój potencjał" - Zig Ziglar
W naturze człowieka leży rozsądne myślenie ale nielogiczne działanie
 
 
luki_84 
Mitsumaniak


Auto: Galant E52A 1,8 16V B,G (4G93)
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 21 Kwi 2009
Posty: 131
Skąd: Warszawa
Wysłany: 25-01-2010, 23:46   

właśnie sprawdzałem i w intercarsie zestaw naprawczy pompki kosztuje 11,98 - rabat MM :twisted: Tylko ta pogoda :doubt:
 
 
robertdg 
Mitsumaniak
SnowWhite


Auto: Galant Sport 98' EAO 2.0 16V
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1300 razy
Dołączył: 21 Cze 2009
Posty: 23638
Skąd: KSSE
Wysłany: 25-01-2010, 23:49   

luki_84, zawsze możesz ryzykowac, tylko pewnie auto odmówi ci posluszenstwa w najmniej oczekiwanym mommencie
_________________
Gość zobacz mojego Galanta :rolleyes:
Jeżeli nie żyjesz na krawędzi, to znaczy, że zajmujesz za dużo miejsca
"Jesteś jedyną osobą na świecie, która może wykorzystać Twój potencjał" - Zig Ziglar
W naturze człowieka leży rozsądne myślenie ale nielogiczne działanie
 
 
luki_84 
Mitsumaniak


Auto: Galant E52A 1,8 16V B,G (4G93)
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 21 Kwi 2009
Posty: 131
Skąd: Warszawa
Wysłany: 26-01-2010, 12:19   

Ryzykował nie będę, nie warto :axe: Zarezerwowałem już sobie ogrzewany garaż na weekend :mrgreen:
 
 
mamba99 
Forumowicz


Auto: E57A 2.0 TDi 95r
Dołączył: 06 Sty 2009
Posty: 65
Skąd: Milicz
Wysłany: 16-02-2010, 16:55   

Kiedys mi się swieciła kontrolka od ręcznego i przyczyna tegobyły kompletnie zużyte klocki hamulcowe, a dokładnie czujniki w postaci blaszek, które o tym komunikowały poprzez zamknięty zamknięcie obwodu.
_________________

 
 
Owczar 
Forumowicz

Auto: CLS 450
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 282 razy
Dołączył: 14 Lip 2008
Posty: 14371
Skąd: Pruszków
Wysłany: 16-02-2010, 17:18   

mamba99, w galancie te kontrolki nie są wpięte w obwód elektryczny.

One wydają tylko dźwięk. Tak się złożyło, że tłoczki się tak schowały, że spadł poziom płynu i zapaliła się kontrolka.
 
 
mamba99 
Forumowicz


Auto: E57A 2.0 TDi 95r
Dołączył: 06 Sty 2009
Posty: 65
Skąd: Milicz
Wysłany: 16-02-2010, 17:46   

:oops: gafe strzelięłm. Byłem przekonany o tym, że są podpiete pod układ el.
Tak czy siak, świeciła sie ona do czasu kiedy wymieniłem klocki, takze musiało to mieć jakiś związek.
_________________

 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.