 |
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki
|
|
Ogłoszenie |
W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu. Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.
|
[3.0 V6] Swap silnika 12V na 24V |
Autor |
Wiadomość |
conrad.s
Nowy Forumowicz
Auto: Pajero II V6
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 29 Mar 2010 Posty: 5 Skąd: Wawa
|
Wysłany: 30-03-2010, 09:48 [3.0 V6] Swap silnika 12V na 24V
|
|
|
Witam,
mój silnik bierze około 2 litrów oleju na 1000 km, dodatkowo stuka coś (szklanka popychacza w najlepszym wypadku). Postanowiłem, że nie będę naprawiał tylko wykorzystam tą okazję do zmiany silnika na nowocześniejszy 24V. Wiem, że skrzynia jest taka sama - potrzebuje tylko wiązkę i komputer. Zgadza się? Co z pozostałym osprzętem (klimatyzacja, chłodnica itp)? Alternator chyba też inny?
Czy może ktoś doradzić czy bawić się w taki upgrade czy raczej odpuścić sobie?
KS
[ Dodano: 31-03-2010, 13:49 ]
Help? |
|
|
|
 |
Faraonix
Forumowicz

Auto: Pajero 2.8 TD / 1996
Pomógł: 22 razy Dołączył: 12 Lis 2008 Posty: 770 Skąd: Śląskie
|
Wysłany: 31-03-2010, 22:41
|
|
|
Chyba za duzo komplikacji, nawiewy, oswietlenie, licznik, wszystkie guziki (podswietlane), centralny, elektryczne szyby, sterownik skrzyni jesli automat, mozna tak wymieniac i wymieniac. Wzasadzie wymiana calej instalacji. Moze ten nowy silnik byloby prosciej przystosowac do 12V |
|
|
|
 |
shutter
Mitsumaniak

Auto: Pajero'02 3.2DiD v78
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz Dołączył: 03 Lut 2010 Posty: 61 Skąd: Grodzisk Maz.
|
Wysłany: 01-04-2010, 11:14
|
|
|
he he dobre - 12 valves - 12 volt, 24 valves - 24 volt |
_________________ Pozdrawiam, Szymon
Moja galeria foto |
|
|
|
 |
Murzyn
Forumowicz

Auto: Pajero II
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 25 Lut 2010 Posty: 33 Skąd: Katowice
|
Wysłany: 01-04-2010, 11:31
|
|
|
Faraonix napisał/a: | Chyba za duzo komplikacji, nawiewy, oswietlenie, licznik, wszystkie guziki (podswietlane), centralny, elektryczne szyby, sterownik skrzyni jesli automat, mozna tak wymieniac i wymieniac. Wzasadzie wymiana calej instalacji. Moze ten nowy silnik byloby prosciej przystosowac do 12V |
Co te elementy maja wspolnego z zaworami w silniku? |
_________________ autobus, zielony po bezdrozach mego miasta mknie... |
|
|
|
 |
Faraonix
Forumowicz

Auto: Pajero 2.8 TD / 1996
Pomógł: 22 razy Dołączył: 12 Lis 2008 Posty: 770 Skąd: Śląskie
|
Wysłany: 01-04-2010, 18:39
|
|
|
Na szybko czytalem i myslalem ze chce zamontowac silnik z jakiejs malej ciezarowki gdzie jest instalacja 24V |
|
|
|
 |
|
|