[E54A 2.0 V6] Prędkościomierz |
Autor |
Wiadomość |
maly91
Mitsumaniak
Auto: Galant E54A 2.0 V6
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 04 Lis 2009 Posty: 35 Skąd: Poznań
|
Wysłany: 20-02-2010, 22:23 [E54A 2.0 V6] Prędkościomierz
|
|
|
Witam:) Wracałem dzisiaj z pracy, patrze sobie ile mam na budziku a tu nagle cyk i wskazówka opadła na 0km/h, kilometry tez przestały się naliczać. Co mogło sie zepsuć? Gdzie tego szukac? Co mam wogóle sprawdzić? Jeżeli to mozliwe to prosiłbym o krótka intrukcję co gdzie i jak ponieważ na tym się kompletnie nie znam:)
Pozdro |
Ostatnio zmieniony przez maly91 27-02-2010, 15:52, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
 |
robertdg
Mitsumaniak SnowWhite

Auto: Galant Sport 98' EAO 2.0 16V
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1300 razy Dołączył: 21 Cze 2009 Posty: 23642 Skąd: KSSE
|
Wysłany: 20-02-2010, 22:35
|
|
|
maly91, licznik masz chyba elektryczny, więć sprawdź impulsator na skrzyni biegów miernikiem, czy podaje impulsy jak sie kreci kołem, samochód musi byc podniesiony bieg musi byc włączony, kręcisz najlepiej recznie, powinny byc podawane krótkie impulsy, jeżeli jest wszystko OK to trzeba sprawdzić zimne luty na liczniku, może poprzez wilgotne dni go licho dopadło, albo poprostu stracił połaczenie, no chyba że u Ciebie licznik jest na lince, to wtedy rozwiązanie byłoby chyba najprostsze, pęknięta linka. |
_________________ Gość zobacz mojego Galanta
Jeżeli nie żyjesz na krawędzi, to znaczy, że zajmujesz za dużo miejsca
"Jesteś jedyną osobą na świecie, która może wykorzystać Twój potencjał" - Zig Ziglar
W naturze człowieka leży rozsądne myślenie ale nielogiczne działanie
 |
|
|
|
 |
maly91
Mitsumaniak
Auto: Galant E54A 2.0 V6
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 04 Lis 2009 Posty: 35 Skąd: Poznań
|
Wysłany: 22-02-2010, 19:23
|
|
|
W którym miejscu znajduje sie ten impulsator? |
|
|
|
 |
Frost
Mitsumaniak Moderator E88A

Auto: Galant E88A
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 14 razy Dołączył: 25 Mar 2007 Posty: 1377 Skąd: Gorzów Wlkp.
|
Wysłany: 22-02-2010, 21:55
|
|
|
opierając się prawe nadkole i spogladając na skrzynie biegów z góry zauważysz (po wyciągnięciu dolotu powietrza oczywiście), łapę która jest przymocowana do skrzyni i do komory silnika po lewej stronie skrzyni, pod przepustnicą , w niej znajduje się - dosłownie- ślimak i czujnik obrotomierza - mam nadzieje że nie nakręciłem z tym opisem
P.s szkoda że nie widziałem tego tematu wcześniej, byłem dziś w Poznaniu to bym Ci pomógł, a tak dopiero będe w czwartek to do tego czasu sobie poradzisz |
|
|
|
 |
maly91
Mitsumaniak
Auto: Galant E54A 2.0 V6
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 04 Lis 2009 Posty: 35 Skąd: Poznań
|
Wysłany: 22-02-2010, 23:52
|
|
|
nie wiem czy znajde wogóle czas żeby do czwartku to zrobić..... Najpierw musze miernik pożyczyć i dowiedziec się jak go uzyć.... itp. Chociaż strasznie denerwuje mnie jazda bez prędkościomierza i nie orientuje sie ile gazu mi jeszcze zostało bo zawsze patrzyłem według przejechanych km.
Szkoda że bez wyciągnięcia dolotu się nie obejdzie bo dopiero co go niedawno poskładałem do kupy bo było jedno wielkie sito i nie chciałbym go ruszać ale i tak bede musiał wymienic filtr paliwa, sprawdzić musze też wysprzęglik (coś mi płyn od sprzęgła zaczął gdzieś uciekać i czasami 1 nie moge wbić jak nie wdusze sprzęgła dwa razy) a z tego co mi widomo znajduje się on na skrzyni pod dolotem tak? więc chyba wtedy to zrobie wszystko za jednym zamachem....
Jaki może być koszt tego impulsatora? Jest wogóle do dostania nowy czy trzeba uzywki szukać?
[ Dodano: 27-02-2010, 15:51 ]
pomoże ktoś młodemu miłośnikowi marki? |
|
|
|
 |
Frost
Mitsumaniak Moderator E88A

Auto: Galant E88A
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 14 razy Dołączył: 25 Mar 2007 Posty: 1377 Skąd: Gorzów Wlkp.
|
Wysłany: 28-02-2010, 10:10
|
|
|
co do wysprzęglika to owszem jest pod przpustnicą, dochodzi do niego wężyk stalowy podający ciecz, jest bodajrze wkręcony na 2ie śrubki.
co do impulsatora to się na tym nie znam jak to ogarnąć, ja bym wykręcił łape i czujnik ze ślimakiem i zobaczył czy ślimak jest cały, tylko uważaj bo i łape i czujnik trzeba wykręcić jednocześnie
Z tego co zrozumiałem to masz rure dolotową juz popękaną ?? jak chcesz podrzuce Ci swoją (jak znajde )bo mam dwie i jedna się gdzieś wala po warsztacie. W poniedziałej jestem w Poznaniu cały dzień więc jak potrzebujesz pomocy to służe |
|
|
|
 |
czekoladka_1981
Mitsumaniak

Auto: EA5W 2,5V6 '98
Kraj/Country: Polska
Pomogła: 150 razy Dołączyła: 07 Maj 2007 Posty: 3375 Skąd: wrocław
|
Wysłany: 01-03-2010, 15:08
|
|
|
frost83 napisał/a: | jest bodajrze wkręcony na 2ie śrubki. |
dokładnie.
wysprzęglik z E54A
 |
_________________
Piszę poprawnie po polsku.
pozdrawiam
Renata
EA5W

 |
|
|
|
 |
eddi1977
Forumowicz

Auto: uno 900 :)
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 30 Wrz 2008 Posty: 194 Skąd: Otwock,Chełm
|
Wysłany: 12-03-2010, 16:27
|
|
|
Nie wiem czy nie za późno ale miałem kiedyś podobnie jak podłączyłem inne radio,podobno powstawały jakieś zakłócenia. |
|
|
|
 |
maly91
Mitsumaniak
Auto: Galant E54A 2.0 V6
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 04 Lis 2009 Posty: 35 Skąd: Poznań
|
Wysłany: 12-03-2010, 18:56
|
|
|
Jeszcze nie naprawiłem prędkościomierza z braku wolnego czasu.... A co do radia to nie może mieć nic wspólnego bo to radio mam w aucie kilka miesięcy. |
|
|
|
 |
Frost
Mitsumaniak Moderator E88A

Auto: Galant E88A
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 14 razy Dołączył: 25 Mar 2007 Posty: 1377 Skąd: Gorzów Wlkp.
|
Wysłany: 15-03-2010, 21:41
|
|
|
maly91, ogarnełeś gala ?? bo od jutra do czwartku będe na Poznaniu to moge Ci pomódz lub doradzić |
|
|
|
 |
|