Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
[EA5A/W 2.5] Jaka uszczelka pod kolektor ssący!
Autor Wiadomość
Remik 
Mitsumaniak

Auto: Galant 2.5V6, '99, SE
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 08 Lut 2010
Posty: 156
Skąd: Jelenia Góra
  Wysłany: 26-02-2010, 13:02   [EA5A/W 2.5] Jaka uszczelka pod kolektor ssący!

Witam!
Czy możecie mi podpowiedzieć czy wymiana świec w V6 wymusza zmianę uszczelki pod kolektorem? Wszak 3 tylne znajdują się pod nim... I czy może ktoś mi powiedzieć czy jest to jedna uszczelka czy mają być dwie? Bo różnie mi "miejscowi fachowcy" podpowiadają...i sam już nie wiem.

Galant, 2,5V6, 163KM, 1999r.

Z góry dzięki.
 
 
sampler 
Forumowicz


Auto: Citroen C5 X7 2.2 HDI
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 62 razy
Dołączył: 08 Gru 2005
Posty: 2353
Skąd: Lubin
Wysłany: 26-02-2010, 13:11   

jest jedna i jak jej nie uszkodzisz przy sciaganiu dolotu to nadaje sie do ponownego zalozenia
_________________
BYŁY:
GALANT E34 1.8 TD
GALANT EA5A'97 2.5 V6 24V
GALANT AVANCE EA5A'03 2.5 V6 24V
Xsara 1.4i

SĄ:
CITROEN C5 X7 2.2 HDI
Peugeot 308 2.0 HDI
 
 
 
Remik 
Mitsumaniak

Auto: Galant 2.5V6, '99, SE
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 08 Lut 2010
Posty: 156
Skąd: Jelenia Góra
Wysłany: 26-02-2010, 13:16   

Wielkie dzięki!
Jeden z nich wcisnął mi dwie...i właśnie jadę oddać.
Pozdrawiam.

[ Dodano: 26-02-2010, 13:17 ]
I rozumiem że kolektor jednak trzeba ściągnąć? Czytałem takie opinie że wystarczy odchylić...
 
 
sampler 
Forumowicz


Auto: Citroen C5 X7 2.2 HDI
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 62 razy
Dołączył: 08 Gru 2005
Posty: 2353
Skąd: Lubin
Wysłany: 26-02-2010, 21:21   

raczej nie wyobrazam sobie wymiany swiec bez sciagania kolektora
_________________
BYŁY:
GALANT E34 1.8 TD
GALANT EA5A'97 2.5 V6 24V
GALANT AVANCE EA5A'03 2.5 V6 24V
Xsara 1.4i

SĄ:
CITROEN C5 X7 2.2 HDI
Peugeot 308 2.0 HDI
 
 
 
Remik 
Mitsumaniak

Auto: Galant 2.5V6, '99, SE
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 08 Lut 2010
Posty: 156
Skąd: Jelenia Góra
Wysłany: 01-03-2010, 15:38   

No i jestem po wymianie świec. Cała procedura, zdjęcie kolektora, demontaż starych i montaż nowych świec zajął mi to 2h...mechanikiem nie jestem:) Także 100zł zostało w kieszeni! Po wymianie świec przez pierwsze 10km Galant jeździł jak po maśle. Później się skitrało jak wcześniej a nawet gorzej...szarpał na gazie okrutnie. Na benzynie nie szarpał wcale więc doszedłem do wniosku że problem po stronie instalacji LPG. Zdjąłem plastikową osłonę i poprawiłem wtryski gazu- powpinałem, po dokręcałem. Problem zniknął...jeździ jak po maśle...nie ma różnicy gaz czy benzyna...hula jak złoto! POZDRAWIAM!
 
 
pappagiorgio 
Forumowicz

Auto: Mitsubishi Galant 2.5 V24
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 17 Maj 2015
Posty: 111
Skąd: Dąbrowa Górnicza
Wysłany: 14-04-2016, 14:14   [EA5A/W 2.5] Uszczelka kolektora ssącego

Mam pytanie, czemu uszczelka pod kolektorem ssącym jest metalowa? A w zasadzie czy mogę zastosować inny materiał? Jutro chciałem zdjąć kolektor (w ostatnim czasie chyba już szósty raz) sprawa pilna, myślałem, że kupię uszczelkę w każdym sklepie a tu nigdzie nie ma. Zastanawiam się czy mogę zastosować kryngielit. Mam olejoodporny 0,5mm temp. pracy 320stC. Myślałem, żeby dociąć dwie i zrobić "kanapkę" kryngielitowa, stara metalowa i znowu kryngielitowa. Ewentualnie sam kryngielit, tylko zastanawia mnie jaką funkcję spełnia metalowa uszczelka? W końcu ktoś zadecydował o takiej a nie innej.
_________________

 
 
Krzyzak 
moderator mitsumaniak
uczestnik I Zlotu MM


Auto: E32, CR29, 5F, DCJ, 7N, Y2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 645 razy
Dołączył: 28 Kwi 2005
Posty: 24321
Skąd: był Malbork, teraz Gdańsk
Wysłany: 14-04-2016, 15:58   

Bo jest tam kanał do spalin od EGR i zwykła uszczelka by się spaliła. Ekstremalnie temp. spalin może podejść pod 1000° C.
 
 
pappagiorgio 
Forumowicz

Auto: Mitsubishi Galant 2.5 V24
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 17 Maj 2015
Posty: 111
Skąd: Dąbrowa Górnicza
Wysłany: 14-04-2016, 20:07   

aaaa to już wiem co to za dziura w kolektorze :) a kolektorowi taka temperatura nie szkodzi?
_________________

 
 
wojbud 
Forumowicz

Auto: Mitsubishi Galant 2.0 136KM
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 19 Paź 2013
Posty: 90
Skąd: Łobżenica
Wysłany: 18-12-2016, 19:19   

Sprawa dotyczy co prawda ea2w, ale czy ta uszczelka od eclipse podejdzie, bo nigdzie nie mogę znaleźć do 2.0, a jak jest to tylko na zamówienie? Stara jest pofałdowana i mechanik nie chce jej zakładać, a grzebię się już 3 tyg z montażem głowicy i rozrządu. Link do aukcji - http://allegro.pl/uszczel...6641714283.html
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.