Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Problem na gazie
Autor Wiadomość
stokus 
Nowy Forumowicz

Auto: colt 1994r 1,6 16v
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 17 Lut 2010
Posty: 2
Skąd: Piotrków Tryb
Wysłany: 17-02-2010, 21:28   Problem na gazie

Witam wszystkich.
Posiadam colta z 94 roku ma on 1.6 16 zaworowy silnik.Mam problem na gazie. Załozona jest sekwencja. kiedy przezuca sie na gaz to bo wyzuceniu na luz obroty spadaja do zera. jesli jest on zagrzany to jest lepiej ale wiruja te obroty i nie mam pojecia co moze byc przyczyna. a i jeszcze ile Wam pali taki sprzet bo mi tak 9 w trasie. Pozdrawiam i czekam na odpowiedzi
 
 
PhoenixLBN 
Mitsumaniak


Auto: colt 1.3 GLi '93
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 01 Lut 2010
Posty: 35
Skąd: Lublin
Wysłany: 17-02-2010, 22:12   

Przykro mi ale nie mogę pomóc Ci w tym temacie bo nie mam instalacji gazowej, ale zapraszam na www.coltmania.pl może tam coś znajdziesz bo znajduje się tam kategoria forum dotycząca właśnie tylko i wyłącznie LPG.
Pozdrawiam i mam nadzieje że szybko uporasz się z problemem.
 
 
wyderka 
Mitsumaniak


Auto: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 8 razy
Dołączył: 15 Lis 2009
Posty: 820
Skąd: ZPL
Wysłany: 18-02-2010, 06:51   

według mnie prawdopodobnie źle jest wyregulowana instalacja
 
 
Vlad
[Usunięty]

Wysłany: 19-02-2010, 00:28   

za nisko ustawiona temp przelaczania i zimne wryskiwacze (objaw przerywania) Jak nie przerywa to albo kalibracja albo reduktor nie trzyma cisnienia.
 
 
KaWu 
Mitsumaniak
Karmine Red


Auto: Galant EA2W; Colt CJ1A; Lancer
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 72 razy
Dołączył: 05 Sie 2005
Posty: 2661
Skąd: Jawor
Wysłany: 19-02-2010, 11:50   

stokus napisał/a:
kiedy przezuca sie na gaz to bo wyzuceniu na luz obroty spadaja do zera.


a jak jest zimny i jedziesz na biegu to jest poszarpywanie itp , czy normalnie jedzie :?:
_________________
---
'06 Lancer CS 1,6 - 4G18 (IV 2017 - ...)
'99 Colt CJ1A, 1,3 - 4G13 (XII 2009 - II 2018)
Temat o Colcie...
'97 Galant EA2W, 2,0 GLS - 4G63 (II 2009 - IV 2017)
Od Lancera do Galanta...
'94 Lancer CB4W GLXi, 1.6 - 4G92 (II 2005 - II 2009)
 
 
Maryjon 
Forumowicz

Auto: MSR99 2.0 Colt1.3
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 04 Maj 2005
Posty: 201
Skąd: W-wa (Ostrowiec Św.)
Wysłany: 19-02-2010, 15:58   

Na benzynie obroty nie falują? Jeśli faluja to wyeliminuj najpierw falowanie na benzynie...


Możesz sprawdzić czy podłaczenie instalacji do aku ma dobre styki.
Miałem tak że nie było dobrego styku i komp od gazu głupiał.

Sprawdź ilość płynu w chłodnicy, jeśli masz ubytek to może ci zamarzać reduktor.

Jesli nie pomoże to...
.... proponuję udać się na zakład gaziowy i podpiąć pod komputer. Tam wyjdzie czemu tak się dzieje.
_________________
Pozdro
M.
MSR 2.0 1999
Colt 1.3 2000
Było
Lancer 1.5 GLi 1991
 
 
 
crolls
[Usunięty]

Wysłany: 19-02-2010, 21:12   

Hej,

zakładam, że instalacja ma trochę już kilometrów za sobą więc obstawiam jakąś nieszczelność w układzie LPG albo zużyte wtryski. Sprawdziłbym też czujnik dolnego położenia przepustnicy.

jaka to instalacja?

Mi zejdzie na trasie do 9, i 10 z klimą ale silniczek nieco większy.

pozdro
 
 
stokus 
Nowy Forumowicz

Auto: colt 1994r 1,6 16v
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 17 Lut 2010
Posty: 2
Skąd: Piotrków Tryb
Wysłany: 19-02-2010, 22:56   

na benzynie dobrze dziala.
a poiwem ze instalacja jest od czerwca zalozona i poprostu bd najlepiej jak do niech pojade i zalatwie to u nich.
a jak jade to od czasu do czasu szarpnie ale zadko.
 
 
mirc23 
Mitsumaniak


Auto: brak
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 5 razy
Dołączył: 10 Gru 2006
Posty: 392
Skąd: Żory
Wysłany: 20-02-2010, 14:21   

Miałem podobny problem z gazem, auto póki nie było ciepłe potrafiło przygasać na luzie, u mnie powodem były zabrudzone wtryski. Jeżeli masz Valteki to na 99% będzie to o czym piszę, pomoże wyczyszczenie wtrysków i ich kalibracja.
 
 
 
crolls
[Usunięty]

Wysłany: 20-02-2010, 18:55   

Valteki mają trwałość ok 10-15tys. tip-top. ale i ze 25tys. zrobią.
nie ma sensu czyścić i kalibrować, bo cała listwa kosztuje 150zł z przesyłką.

jak z czerwca to jest gwarancja i nie ma co się przejmować.

pozdrawiam i czekam na wyniki
 
 
pfx 
Forumowicz


Auto: Evo X GSR
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 22 Cze 2008
Posty: 228
Skąd: Kraków/Podkarpacie
Wysłany: 21-02-2010, 00:24   

masz prawdopodobnie efekt "bezwładności" cutt-off'a. Nie każda instalka sobie z tym radzi, zwłaszcza jak jest strojona przez autokalibrację. Niektóre sterowniki silników na cutt - off- ie wyłaczają również cewki zapłonowe (podejrzewam, że Twój tego nie ma), ale przejście z wys obrotów do biegu jałowego - wiąże się z krótszym lub dłuższym cutt-off'em (wyłaczeniem wtryskiwaczy). jeśli sygnał prękości obrotowej silnika jest podpięty z wtryskiwacza, lub cewki odcinanej przez cutt off - jest to moment, gdzie instalka "gubi" rzeczywistą prędkość obrotową silnika. Nie mniej jednak po złapaniu obrotów po kilku wahnięciach - 2 -3 razy - wszystko powinno wrócić do normy.
_________________
...biała strona mocy....
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.