[Cari 1.6] Stuki z skrzyni biegów (?) |
Autor |
Wiadomość |
wash
Mitsumaniak Mateusz

Auto: Nissan Pulsar
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy Dołączył: 25 Sty 2009 Posty: 286 Skąd: Międzyzdroje/Warszawa
|
Wysłany: 25-07-2010, 12:51 [Cari 1.6] Stuki z skrzyni biegów (?)
|
|
|
Otóż są dwa problemy z moją carismą.
Jeden z nich wygląda ten sposób, że podczas jazdy słyszalne są stuki dochodzące jakby ze skrzyni biegów. Problem występuje podczas jazdy, niezależnie od tego czy na luzie czy z załączonym biegiem. Czasami to stukanie cichnie na jakiś czas, by później znowu się pojawić.
Drugi problem to skręcania w lewo (zawracania) przy maksymalnym skręcie kół pojawia się takie metaliczne obcieranie. Niestety nie potrafię bardziej opisać tego problemu. |
_________________ Mój były Misiek.
Mój obecny SAAB |
|
|
|
 |
robertdg
Mitsumaniak SnowWhite

Auto: Galant Sport 98' EAO 2.0 16V
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1300 razy Dołączył: 21 Cze 2009 Posty: 23642 Skąd: KSSE
|
Wysłany: 25-07-2010, 16:32
|
|
|
wash napisał/a: | Drugi problem to skręcania w lewo (zawracania) przy maksymalnym skręcie kół pojawia się takie metaliczne obcieranie. Niestety nie potrafię bardziej opisać tego problemu. | może być przytarty sworzeń wahacza, albo łożysko skrętne kolumny McPhersona. |
_________________ Gość zobacz mojego Galanta
Jeżeli nie żyjesz na krawędzi, to znaczy, że zajmujesz za dużo miejsca
"Jesteś jedyną osobą na świecie, która może wykorzystać Twój potencjał" - Zig Ziglar
W naturze człowieka leży rozsądne myślenie ale nielogiczne działanie
 |
|
|
|
 |
cronos2002
Nowy Forumowicz
Auto: carisma 19 TD
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz Dołączył: 03 Maj 2010 Posty: 17 Skąd: Piła
|
Wysłany: 25-07-2010, 18:58
|
|
|
Drugi problem - jest to książkowy objaw zużycia przegubu. |
|
|
|
 |
wash
Mitsumaniak Mateusz

Auto: Nissan Pulsar
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy Dołączył: 25 Sty 2009 Posty: 286 Skąd: Międzyzdroje/Warszawa
|
Wysłany: 26-07-2010, 07:53
|
|
|
cronos2002 napisał/a: | jest to książkowy objaw zużycia przegubu. |
Z tym, że przeguby były wymienione w listopadzie i zrobione jest na nich może 20 tys. km. Chyba, że chodzi o przegub wewnętrzny (?) |
_________________ Mój były Misiek.
Mój obecny SAAB |
|
|
|
 |
robertdg
Mitsumaniak SnowWhite

Auto: Galant Sport 98' EAO 2.0 16V
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1300 razy Dołączył: 21 Cze 2009 Posty: 23642 Skąd: KSSE
|
Wysłany: 26-07-2010, 09:00
|
|
|
cronos2002 napisał/a: | Drugi problem - jest to książkowy objaw zużycia przegubu. | Dzwine, bo wash, nic nie pisał o terkotaniu, tylko wash napisał/a: | to skręcania w lewo (zawracania) przy maksymalnym skręcie kół pojawia się takie metaliczne obcieranie | równie dobrze poza tym co wymieniłem w pierwszym poście może to być jeszcze metalowa osłona tarczy. |
_________________ Gość zobacz mojego Galanta
Jeżeli nie żyjesz na krawędzi, to znaczy, że zajmujesz za dużo miejsca
"Jesteś jedyną osobą na świecie, która może wykorzystać Twój potencjał" - Zig Ziglar
W naturze człowieka leży rozsądne myślenie ale nielogiczne działanie
 |
|
|
|
 |
|