| 
            
               |  | Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki 
 
 
 |  |  
      
         
         | Ogłoszenie |  
         |   
 W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
 Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
 Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.
 |  
 
	
			| Problem z przewodami zapłonowymi oraz silniczkiem krokowym? |  
      | Autor | Wiadomość |  
      | AK47ck   Nowy Forumowicz
 
  
 Auto: Carisma 1.6 16V;)
 Kraj/Country: Polska
 Dołączył: 05 Mar 2010
 Posty: 12
 Skąd: Kielce
 
 | 
            
               |    Wysłany: 05-03-2010, 12:11   Problem z przewodami zapłonowymi oraz silniczkiem krokowym? |   
 |  
               | 
 |  
               | Witam wszystkich, jestem nowym posiadaczem Carismy z '98(1.6,66kW) i użytkownikiem tego forum!
   Nie znam się za bardzo na mechanice, więc może Panowie coś doradzą, mianowicie kupiłem przewody zapłonowe firmy JanMor(JP116 dla Carismy 16V 1.6, 1.8 itd.), mechanicy w ASO mówią, że się nie nadają, czy to prawda? Niestety nie mam już paragonu, więc wymiana nie wchodzi w grę, może sam dam radę wymienić?
 Drugi problem polega na niskich obrotach silnika na biegu jałowym oraz przy wciśnięciu sprzęgła na biegu na wysokich obrotach ( spadają na 400-500 obr), przy zimnym silniku jest ok, dodam, że od czasu do czasu zaświeci się symbol ładowania akumulatora... Czy to na pewno silniczek krokowy? Dziękuje serdecznie za wszystkie odpowiedzi! Pozdrawiam!
   |  |  
		|   |  |  
		|  |  
      | mirekbdeblin   Forumowicz
 
 Auto: volvo v40
 Pomógł: 4 razy
 Dołączył: 04 Maj 2009
 Posty: 177
 Skąd: Dęblin
 
 | 
            
               |  Wysłany: 05-03-2010, 23:35 |   
 |  
               | 
 |  
               | Witam mechanicy mogą mówić że nie pasuja ze względu na długość bo z oporności powinny być dobre.Jak dla laika to najbezpieczniej wyjąc jeden przewód stary w to miejcce włożyć nowy itd aż wymienisz wszystkie. Co do obrotów to dopisz czy auto gazem to Pomożemy na tyle żeby było skuteczne na odległośc
 Pozdrawiam
 
 [ Dodano: 05-03-2010, 23:36 ]
 Raczej silniczek dobry
 |  |  
		|   |  |  
		|  |  
      | AK47ck   Nowy Forumowicz
 
  
 Auto: Carisma 1.6 16V;)
 Kraj/Country: Polska
 Dołączył: 05 Mar 2010
 Posty: 12
 Skąd: Kielce
 
 | 
            
               |  Wysłany: 06-03-2010, 09:14 |   
 |  
               | 
 |  
               | Przepraszam zapomniałem napisać, jeżdżę tylko na benzynie (przebieg 170tys, olej i inne płyny w normie  ) Dodam, że obroty nie skaczą, po prostu po nagrzaniu, obroty spadają na 400-500, nie drga. Mechanik chce wymienić silniczek krokowy ale niestety na razie nie mam funduszy
   |  |  
		|   |  |  
		|  |  
      | pawelsonx   Forumowicz
 
 Auto: 1.9dci
 Zaproszone osoby: 103
 Kraj/Country: Ireland
 Pomógł: 77 razy
 Dołączył: 11 Gru 2008
 Posty: 1606
 Skąd: Piotrków Tryb.
 
 | 
            
               |  Wysłany: 06-03-2010, 11:28 |   
 |  
               | 
 |  
               | wyczyść przepustnice zaślep egr lub go wyczyść
 odłącz akumulator a potem naucz obrotów
 |  
				| _________________ ===========================
 carisma i ja
 
  |  |  
		|   |  |  
		|  |  
      |  |  |