Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Problem z przewodami zapłonowymi oraz silniczkiem krokowym?
Autor Wiadomość
AK47ck 
Nowy Forumowicz


Auto: Carisma 1.6 16V;)
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 05 Mar 2010
Posty: 12
Skąd: Kielce
  Wysłany: 05-03-2010, 12:11   Problem z przewodami zapłonowymi oraz silniczkiem krokowym?

Witam wszystkich,
jestem nowym posiadaczem Carismy z '98(1.6,66kW) i użytkownikiem tego forum! ;)
Nie znam się za bardzo na mechanice, więc może Panowie coś doradzą, mianowicie kupiłem przewody zapłonowe firmy JanMor(JP116 dla Carismy 16V 1.6, 1.8 itd.), mechanicy w ASO mówią, że się nie nadają, czy to prawda? Niestety nie mam już paragonu, więc wymiana nie wchodzi w grę, może sam dam radę wymienić?
Drugi problem polega na niskich obrotach silnika na biegu jałowym oraz przy wciśnięciu sprzęgła na biegu na wysokich obrotach ( spadają na 400-500 obr), przy zimnym silniku jest ok, dodam, że od czasu do czasu zaświeci się symbol ładowania akumulatora... Czy to na pewno silniczek krokowy? Dziękuje serdecznie za wszystkie odpowiedzi! Pozdrawiam! :)
 
 
mirekbdeblin 
Forumowicz

Auto: volvo v40
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 04 Maj 2009
Posty: 177
Skąd: Dęblin
Wysłany: 05-03-2010, 23:35   

Witam
mechanicy mogą mówić że nie pasuja ze względu na długość bo z oporności powinny być dobre.Jak dla laika to najbezpieczniej wyjąc jeden przewód stary w to miejcce włożyć nowy itd aż wymienisz wszystkie. Co do obrotów to dopisz czy auto gazem to Pomożemy na tyle żeby było skuteczne na odległośc
Pozdrawiam

[ Dodano: 05-03-2010, 23:36 ]
Raczej silniczek dobry
 
 
AK47ck 
Nowy Forumowicz


Auto: Carisma 1.6 16V;)
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 05 Mar 2010
Posty: 12
Skąd: Kielce
Wysłany: 06-03-2010, 09:14   

Przepraszam zapomniałem napisać, jeżdżę tylko na benzynie (przebieg 170tys, olej i inne płyny w normie ;) )
Dodam, że obroty nie skaczą, po prostu po nagrzaniu, obroty spadają na 400-500, nie drga. Mechanik chce wymienić silniczek krokowy ale niestety na razie nie mam funduszy ;)
 
 
pawelsonx 
Forumowicz

Auto: 1.9dci
Zaproszone osoby: 103
Kraj/Country: Ireland
Pomógł: 77 razy
Dołączył: 11 Gru 2008
Posty: 1606
Skąd: Piotrków Tryb.
Wysłany: 06-03-2010, 11:28   

wyczyść przepustnice
zaślep egr lub go wyczyść
odłącz akumulator a potem naucz obrotów
_________________
===========================
carisma i ja
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.